( 2 ψήφοι )

Η έρευνα πάνω σ’ αυτό το άρθρο βασίστηκε στη δική μας ιστοσελίδα που αυτή τη στιγμή βρίσκεται online εδώ και 2 μήνες. Για να είμαστε αντικειμενικοί στα γραφόμενά μας, ο πρώτος μήνας ήταν μήνας εργασιών και στησίματος της ιστοσελίδας, αλλά από τις 20 Νοεμβρίου ξεκίνησαν να μπαίνουν τα πρώτα άρθρα. Έτσι λοιπόν αυτή τη στιγμή που γράφεται το συγκεκριμένο άρθρο υπάρχουν ήδη 18 (19 με αυτό) αποκλειστικά άρθρα μας και 77 άρθρα επικαιρότητας.

Ξεκινήσαμε να ψάχνουμε ότι πιο απλό είναι σε μία μηχανή αναζήτησης, το domain-name: oem.gr (και χωρίς να ψάξουμε αποκλειστικά άρθρα και λέξεις κλειδιά).

Πριν δείτε τα παρακάτω αποτελέσματα να σας ενημερώσω ότι ως OEM.gr δεν έχουμε κάνει καμία SEO προωθητική ενέργεια μέχρι στιγμής, αλλά ούτε και κάποια διαφήμιση σε ιστοσελίδες...

Θα ξεκινήσουμε με τη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης, τη Google, που όπως θα δείτε και παρακάτω με αυτήν την απλή έρευνα δείχνει γιατί είναι πρώτη.  Βάζουμε το domain μας σε αναζήτηση στον παγκόσμιο ιστό και βρίσκουμε συνολικά αποτελέσματα 311.000 με πολλά ψιλοάσχετα που τσίμπησαν τα robotάκια από διάφορες ιστοσελίδες...:

google

Το domain όπως σωστά πρέπει εμφανίζεται πρώτο. Πατώντας τα «περισσότερα αποτελέσματα» η μηχανή γίνεται περισσότερο αναλυτική και βρίσκει μέχρι και 501 αποτελέσματα μόνο από το OEM.gr βάζοντας μέσα και τις κατηγορίες/υποκατηγορίες τα μενού κτλ...!

google-more

Καλύτερα δεν θα μπορούσε να ήταν... μιας και δείτε τι γίνεται παρακάτω με τις υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης.

Θα πάμε για αρχή στον μεγάλο αντίπαλο του Google, Yahoo:

yahoo

Απ’ ότι φαίνεται έχει βρει το domain ... αλλά μόνο αυτό ... τίποτα παραπάνω και καθόλου βάθος! Ανταγωνιστικότατη η Yahoo…

Η 3η μεγαλύτερη (;) μηχανή Altavista μια απ’ τα ίδια... (στο link, more pages, δεν βγαίνει τίποτα παραπάνω):

altavista

Επόμενη είναι η Bing, η νέα μηχανή αναζήτησης της Microsoft που ευελπιστεί να φάει την Google (χαχα, καλό!) τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα! Τίποτα, μηδέν, nothing, zero!!!:

bing

Τι έχουμε μετά; Το MSN που το παραβλέπουμε μιας και ψάχνει στη μηχανή αναζήτησης bing, τον Λύκο και πολλές άλλες όχι τόσο σημαντικές... Βλέποντας και τον Λύκο σταματάμε εδώ από τις διεθνείς μηχανές...:

lycos
Γαβγίζει ανέμελα και όπου να ‘ναι ο Λύκος...

Για να πάμε όμως και στις ελληνικές μηχανές αναζήτησης να δούμε τι γίνεται... Ελληνική ιστοσελίδα δεν έχουμε; Για να δούμε πως (και αν) μας βλέπουν οι ελληνικές μηχανές...

Θα ξεκινήσουμε με αυτή του in.gr που θεωρείται η πρώτη ελληνική μηχανή αναζήτησης...:

in.gr

194.000 άσχετα αποτελέσματα (ουάου!), με τις «προβεβλημένες καταχωρίσεις» να πιάνουν το μισό της σελίδας... Ωραία αρχίσαμε ως oem.gr ... με ούτε ένα αποτέλεσμα από ελληνική μηχανής αναζήτησης!

Τη Forthnet την πηδάμε, μιας και τα αποτελέσματά της είναι από την AltaVista, και ενώ όπως είδαμε παραπάνω η AltaVista βρήκε έστω το domain μας ... στη Forthnet δεν εμφανίζεται ούτε αυτό!

Τη μηχανή αναζήτησης του Pathfinder την πηδάμε και αυτήν μιας και ψάχνει στο bing και στο trinity…

Πάμε να φύγουμε λοιπόν... να πάμε αλλού! Που; Σε κάτι πιο ανεξάρτητο (;) ίσως, στο anazitisis.gr:

anazitisis

Κάθε προηγούμενο και καλύτερο... 246 αποτελέσματα ότι να ‘ναι (με μία μεγάλη καθυστέρηση αναζήτησης)... και το oem.gr πουθενά!...

Τι άλλο υπάρχει; Απεγνωσμένα κάτι... Ποιο; Το Robby.gr; Μπααα, directory επί πληρωμής είναι (όπως και αρκετά άλλα ελληνικά), και το review της δωρεάν καταχώρησης παίρνει όπως λένε εκεί μέσα μέχρι και 100 ημέρες!... Πρέπει να έπεσε πολύ δουλεία ε;...

Σταματάω εδώ και αρκετά σύντομα με τις μηχανές αναζήτησης... Χωρίς να ξεψαχνίσουμε τις μικρότερες μηχανές γιατί απ’ ότι φαίνεται οι διαφορές στις -υποτίθεται- μεγάλες μηχανές μας φτάνουν! Θα με πείτε τώρα «σιγά μωρέ που έχεις ιστοσελίδα 2 μήνες και θες να σε δώσουν σημασία οι μηχανές αναζήτησης....».  Πείτε το στην Google αυτό να δούμε τι θα σας απαντήσει!

Εσείς όμως καλού-κακού απορήστε πως μία μηχανή αναζήτησης γίνεται απλά κορυφαία στο χώρο της: Κάνοντας απλά τη δουλεία της! Και ποια είναι η δουλεία της; Να εξυπηρετεί από τον πιο μικρό και απλό «πελάτη» μέχρι και τον πιο «απαιτητικό» της πελάτη, που στην περίπτωση των αναζητήσεων είναι οι ιστοσελίδες, οι εταιρίες που στεγάζονται online, οι ιστοσελίδες χρηστών, τα ιστολόγια (blogs), τα κοινωνικά δίκτυα και οτιδήποτε είναι «καρφιτσωμένο» στο διαδίκτυο!

Θα ξανακάνουμε αυτήν την έρευνα όταν με το καλό χρονίσουμε ... να δώσουμε ένα «μικρό» περιθώριο στις «άλλες» μηχανές αναζήτησης μπας και μας βρουν...

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;