( 0 ψήφοι )
Η συντριπτική πλειονότητα των χρηστών αναζητεί ενημέρωση σε καθημερινή βάση,
από τον οικιακό υπολογιστή κατά κύριο λόγο

http://asset.tovima.gr/assetservice/Image.ashx?c=13332715&r=0&p=0&t=0&q=100&v=1&s=1&w=1000

Περισσότεροι από τους μισούς Ελληνες χρησιμοποιούν πλέον το Διαδίκτυο και στην πλειονότητά τους το χρησιμοποιούν καθημερινά για να αναζητήσουν πληροφορίες και ειδήσεις αλλά και για να δικτυωθούν κοινωνικά. Αυτό προκύπτει από έρευνα της Focus- Βari (15.9.2009- 7.12.2009) για τους έλληνες χρήστες και τις συνήθειές τους, με το δείγμα της έρευνας να αποτελείται από άνδρες και γυναίκες ηλικίας 13-70 ετών. Πάνω από το 50% των ελλήνων χρηστών, συγκεκριμένα το 51,6%, μπήκε έστω και για μία φορά στις ηλεκτρονικές λεωφόρους και έκανε χρήση κάποιων διαδικτυακών υπηρεσιών. Από αυτούς, το 79,1% χρησιμοποιεί τον οικιακό υπολογιστή για αυτόν τον σκοπό. Το 33,7% μπαίνει από τον υπολογιστή του γραφείου, το 15,6% από οικιακό υπολογιστή που βρίσκει πρόσφορο σε φιλικό σπίτι και το 15,5% από Ιnternet-καφέ. Εξαιρετικά χαμηλά είναι τα ποσοστά των χρηστών που σερφάρουν στο Διαδίκτυο από σχολικό υπολογιστή (12,5%) και ακόμη χαμηλότερα τα ποσοστά των χρηστών που προτιμούν το κινητό τους τηλέφωνο (2,9%) για να πλοηγηθούν σε διαδικτυακά προϊόντα και υπηρεσίες.

Συχνότητα χρήσης του Διαδικτύου: Το 59,7% των χρηστών επισκέπτεται καθημερινά το Διαδίκτυο. Πέντε- έξι ημέρες την εβδομάδα το 14,4%, τέσσερις ημέρες το 3,9%, τρεις ημέρες την εβδομάδα το 6,4% και δύο ημέρες το 4,6%. Μία ημέρα την εβδομάδα μπαίνει το 5,3%, μία φορά στις 10-15 ημέρες το 3,1%, μία φορά τον μήνα το 2,3% και λιγότερο συχνά το 0,3%.

Γιατί μπαίνουν οι Ελληνες στο Διαδίκτυο; «Για να ενημερωθούμε» απαντά το 98,3% των τακτικών χρηστών. Το 76,1% αναζητεί πληροφορίες από διάφορες μηχανές αναζήτησης και το 61,2% ανοίγει τα e-mail του. Το 53,3% ακούει καινούργιες μουσικές ή «κατεβάζει» αγαπημένα του τραγούδια. Περίπου οι μισοί (49,3%) δικτυώνονται κοινωνικά και 40,4% ακούν το αγαπημένο τους ραδιόφωνο μέσω Διαδικτύου. Το 37,7% ψάχνει, βρίσκει και «κατεβάζει» φωτογραφίες και το 35,4% κινηματογραφικές ταινίες. Παιχνίδια στο Διαδίκτυο επιλέγει το 23,7% και αγορές διαφόρων προϊόντων το 23,2%. Κατεβάζει λογισμικό το 21,7%, το 14,4% συνομιλεί (είτε με ΙΜ, είτε με βιντεοκλήση), συμμετέχει σε online συζητήσεις το 13,2% και διαβάζει blogs (ιστολόγια) ή ενημερώνει το προσωπικό του ιστολόγιο το 9,6%. Χαμηλό το ποσοστό όσων βλέπουν online ΤV (8,1%), κάνουν συναλλαγές (6,3%), συμμετέχουν σε newsgroups (3%) ή τζογάρουν (2,8%).

Ψάχνουμε, αλλά τι ψάχνουμε; Ειδήσεις από την Ελλάδα στο μεγαλύτερο ποσοστό (41,6%). Ακολούθως από τη διεθνή ειδησεογραφία (29,2%), αλλά και από την οικονομική θεματολογία και το χρηματιστήριο (11,8%). Οι έλληνες χρήστες εμπιστεύονται περισσότερο προϊόντα, υπηρεσίες και καταστήματα με έδρα την Ελλάδα (86,7%) και λιγότερο με έδρα το εξωτερικό (42,3%). Επίσης, αναζητούν πληροφορίες για τη διασκέδασή τους (61,5%), επαγγελματικά θέματα (39,9%), διακοπές και ταξίδια (35,5%), αθλητικά γεγονότα (32,2%), εργασίες και θέματα σπουδών (23,5%) και προγνωστικά στοιχήματος (7,6%).


30/12/2009 - tovima.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;