( 0 ψήφοι )

ebay logoTα βασικά ερωτήματα που θέτουν στον εαυτό τους οι περισσότεροι Έλληνες καταναλωτές που κάνουν online αγορές είναι: «τι θέλω ή χρειάζομαι και πού το βρίσκω στην καλύτερη δυνατή σχέση τιμής/ποιότητας;» Όμως πίσω από κάθε αναζήτηση κρύβονται πολλά περισσότερα στοιχεία που αποκαλύπτουν τις προτιμήσεις και τις ιδιαιτερότητες του καθενός και σκιαγραφούν το προφίλ του Έλληνα οnline καταναλωτή.

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε το eBay International Market (eIM) σε online επισκέπτες το πρώτο εξάμηνο του 2010 και με κριτήριο τα πιο 5 πιο δημοφιλή technology keywords που «χτυπήθηκαν» το δεδομένο χρονικό διάστημα, οι Έλληνες “techionistas” ψηφίζουν….κινητά. Πιο συγκεκριμένα, στη κορυφή της λίστας των προτιμήσεων βρίσκεται το iPhone, με την Nokia, την HTC και την λέξη «laptop» να ακολουθούν κατά πόδας.

Το γεγονός πως τα κινητά τηλέφωνα και οι φορητές συσκευές αποτελούν «top αγοραστικό προορισμό» για τους Έλληνες δεν θα πρέπει να μας παραξενεύει αφού σύμφωνα με έρευνα του Παρατηρητηρίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας το 2010, οι Έλληνες προτιμούν ενημέρωση, διασκέδαση και επικοινωνία μέσω ίντερνετ. Σύμφωνα με την έκθεση της ΚτΠ, οι Έλληνες προτιμούν τα emails και τα sms για να επικοινωνήσουν, ενώ αυξάνεται με γοργούς ρυθμούς η συμμετοχή σε fan pages και forums αλλά και οι βίντεο κλήσεις μέσω διαδικτύου. Μάλιστα, στο 24% των Ελλήνων προτιμά τα emails και τα SMS αφού δηλώνουν ότι τα χρησιμοποιούν καθημερινά, ενώ πάνω από τους μισούς Ευρωπαίους στέλνουν τουλάχιστον ένα email την ημέρα. Από αυτούς, η μεγάλη πλειοψηφία αφορά τους νέους, αφού η ηλεκτρονική επικοινωνία είναι τριπλάσια στις νέες ηλικίες σε σχέση με τον γενικό πληθυσμό της Ελλάδας.

Σύμφωνα με έρευνα της Centrum, λόγω του σημερινού οικονομικού περιβάλλοντος οι ‘Ελληνες καταναλωτές προσπαθούν να δημιουργήσουν όμορφες στιγμές, και το δικό τους κόσμο επικοινωνίας, διασκέδασης ή εργασίας, στο σπίτι τους ή σε σπίτια φίλων και χρησιμοποιώντας κινητά τηλέφωνα και υπολογιστές. Τα social media, το Internet και το Facebook δίνουν την αίσθηση της ασφάλειας, της δύναμης και του ελέγχου στους καταναλωτές και τους επιτρέπουν ανέξοδη διασκέδαση, συνεχή ενημέρωση και διαρκή επαφή με τα αγαπημένα τους πρόσωπα 24 ώρες την ημέρα.

Παράλληλα, σύμφωνα με τον Deal Hunter, τον ειδικό στο κυνήγι της ευκαιρίας, το Διαδίκτυο άνοιξε την πόρτα σε μία ιδιαιτέρως ανταγωνιστική αγορά όπου σήμερα μπορεί να βρει κανείς ό,τι θέλει, σε φοβερές τιμές, αρκεί να έχει το χρόνο να ψάξει και φυσικά να επισκέπτεται καθημερινά μέσω Facebook το  Deal Hunter GR για τις καλύτερες προσφορές.

Ο Γιάννης Καρακατσάνης, ιδρυτής και ιδιοκτήτης του xblog.gr δήλωσε σχετικά «Έχουμε παρατηρήσει ότι δεδομένης της οικονομικής κρίσης όλο και περισσότεροι Έλληνες tech lovers ψάχνουν και αγοράζουν προϊόντα μέσα από διασυνοριακές αγορές, όπως το eBay, όπου έχουν την δυνατότητα να αναζητούν τα αντικείμενα που τους ενδιαφέρουν σε μια ηλεκτρονική αποθήκη με εκατομμύρια προϊόντα από ολόκληρο τον κόσμο, να τα συγκρίνουν και να επιλέγουν αυτό που τελικά θέλουν, γρήγορα και εύκολα. Επίσης, οι Έλληνες tech-καταναλωτές του σήμερα είναι πιο απαιτητικοί από ποτέ καθώς διαθέτουν λιγότερο χρόνο, αναζητούν χαμηλό κόστος, ταχύτητα και ευελιξία. Οι φορητές συσκευές και τα κινητά τηλέφωνα που κυκλοφορούν στην αγορά σήμερα πληρούν αυτές τις προϋποθέσεις και αποτελούν ιδανική επιλογή.»

 

29/09/2010 - kathimerini.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;