( 0 ψήφοι )

google zeitgeist logoΑπό το Παγκόσμιο Κύπελλο μέχρι το σεισμό στην Αϊτή, το 2010 ένωσε τον κόσμο. Καθώς αφήνουμε πίσω μας το 2010, θα ρίξουμε μια ματιά στα σημαντικότερα γεγονότα, ειδήσεις και ανθρώπους που σημάδεψαν τη χρονιά αυτή. Αναλύσαμε τα δισεκατομμύρια των ερωτημάτων που καταχωρήθηκαν στο Google ολόκληρη τη χρονιά για να σας δώσουμε μια γεύση από το 2010, όπως αυτό διαμορφώθηκε υπό το πρίσμα των αναζητήσεων Google.

Μεθοδολογία

Για να συντάξουμε το Zeitgeist για το 2010, μελετήσαμε τη συνάθροιση των δισεκατομμυρίων ερωτημάτων αναζήτησης που πληκτρολογήθηκαν στο Google τη χρονιά αυτή. Χρησιμοποιούμε δεδομένα από πολλές πηγές, συμπεριλαμβανομένου του Insights for Search και εσωτερικών εργαλείων δεδομένων. Επίσης, φιλτράρουμε τα ανεπιθύμητα και επαναλαμβανόμενα ερωτήματα για να δημιουργήσουμε τις λίστες μας που αντικατοπτρίζουν καλύτερα το πνεύμα των καιρών μας. Όλα τα ερωτήματα αναζήτησης που μελετήσαμε είναι ανώνυμα. Δεν χρησιμοποιήθηκαν προσωπικές πληροφορίες.

Λίγα λόγια για τον τρόπο περιγραφής των λιστών: εκτός εάν επισημαίνεται διαφορετικά, όλοι αυτοί οι όροι αναζήτησης είναι οι πλέον δημοφιλείς για το 2010, ταξινομημένοι ανάλογα με τα ερωτήματα με το μεγαλύτερο όγκο αναζητήσεων για φέτος. Σε ορισμένες περιπτώσεις, παραθέτουμε τα ερωτήματα με τη “μεγαλύτερη άνοδο”, που σημαίνει ότι εντοπίσαμε τις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις που πραγματοποιήθηκαν το 2010 και, στη συνέχεια, τις κατατάξαμε σύμφωνα με το πόσο αυξήθηκε η δημοτικότητά τους σε σχέση με το 2009. Αντίστοιχα, τα ερωτήματα με τη “μεγαλύτερη πτώση” ήταν πολύ δημοφιλή μέσα στο 2009 αλλά έχασαν τη δημοτικότητά τους το 2010.

Σχετικά με αυτές τις οπτικοποιήσεις

Οι κανονικοποιημένοι αριθμοί αναζήτησης αντικατοπτρίζουν το πλήθος των αναζητήσεων που έχουν πραγματοποιηθεί για ένα συγκεκριμένο όρο, σε σχέση με το συνολικό αριθμό αναζητήσεων που έχουν πραγματοποιηθεί στο Google. Δεν αναπαριστούν απόλυτους αριθμούς όγκου αναζήτησης, γιατί τα δεδομένα έχουν κανονικοποιηθεί και παρουσιάζονται σε κλίμακα από το 0 έως το 100. Κάθε ερώτημα διαιρείται με το υψηλότερο σημείο που πέτυχε το συγκεκριμένο ερώτημα, ή με το 100. Όταν δεν έχουμε αρκετά δεδομένα, εμφανίζεται το 0. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο κλιμάκωσης και κανονικοποίησης των δεδομένων αναζήτησης.

Φέτος, προσθέσαμε αλληλεπιδραστικές οπτικοποιήσεις δεδομένων για σημαντικά παγκόσμια γεγονότα και δημοφιλείς ανθρώπους της χρονιάς αυτής. Εξερευνήστε τα μεγαλύτερα γεγονότα του κόσμου, δείτε ποιες διασημότητες και άλλα άτομα ήταν οι πιο δημοφιλείς και εξετάστε το κάθε ερώτημα πιο αναλυτικά με τα νέα μας εργαλεία.

Περισσότερα δεδομένα

Ελπίζουμε να απολαύσετε την ανασκόπηση των γεγονότων του 2010. Αλλά το θέμα δεν χρειάζεται να κλείσει εδώ. Εάν ενδιαφέρεστε να εξερευνήσετε περαιτέρω τις τάσεις αναζήτησης σε ολόκληρο τον κόσμο, μπορείτε να το κάνετε με διάφορους τρόπους.

Πιο αναλυτικά

Το Zeitgeist του τέλους του έτους είναι απλώς ένα μικρό δείγμα των ερωτημάτων και των τάσεων αναζήτησης που βρήκαμε ενδιαφέροντα φέτος. Αν θέλετε να προχωρήσετε πέρα από αυτά που παρουσιάζουμε εδώ, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα εργαλεία για να ανακαλύψετε περισσότερα σχετικά με τους παγκόσμιους και τοπικούς όρους αναζήτησης στην πάροδο του χρόνου (σε μερικές περιπτώσεις, ανατρέχοντας πίσω μέχρι και το 2004).

  • Google Trends – Για μια πιο γενική ματιά στα δεδομένα ερωτημάτων αναζήτησης, πληκτρολογήστε έως πέντε όρους αναζήτησης για να δείτε τη σχετική δημοτικότητά τους στην πάροδο του χρόνου. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Trends για να συγκρίνετε όρους σε οποιαδήποτε γλώσσα από οποιαδήποτε χώρα. (Προς το παρόν, η διεπαφή διατίθεται στα Αγγλικά Η.Π.Α., τα Κινέζικα και τα Ιαπωνικά)
  • Trends for Websites – Το Google Trends για δεδομένα επισκεψιμότητας ιστότοπων. Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ενός ιστότοπου για να δείτε τους επισκέπτες κατά περιοχή και τους σχετικούς ιστότοπους που επισκέφθηκαν. Προς το παρόν διατίθεται μόνο στα Αγγλικά (Η.Π.Α.).
  • Insights for Search – Μια πιο αναλυτική ματιά στα δεδομένα ερωτημάτων αναζήτησης για ισχυρούς χρήστες. Δημιουργήστε τις δικές σας λίστες των “πιο δημοφιλών” και “ταχύτερα ανερχόμενων” ερωτημάτων για διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές με την πάροδο του χρόνου και κατά θέμα. Το Insights for Search διατίθεται σε 40 γλώσσες.
  • Hot Trends (Μόνο Ινδία, Ιαπωνία, Σιγκαπούρη και Η.Π.Α.) – Τα κορυφαία 40 ερωτήματα με τη μεγαλύτερη άνοδο τώρα, με συνεχή ενημέρωση καθ'όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Εξατομίκευση

Ίσως θέλετε να ρίξετε απλώς μια πιο κοντινή ματιά στη δική σας συμπεριφορά στον ιστό κατά τον τελευταίο χρόνο. Παρότι τα δεδομένα που χρησιμοποιούμε για το Zeitgeist είναι ανώνυμα και αθροιστικά, υπάρχουν ορισμένα σημεία στα οποία μπορείτε να ανατρέξετε για να εξετάσετε τις δικές σας προσωπικές τάσεις αναζήτησης αν έχετε Λογαριασμό Google.

  • Ιστορικό Ιστού – Αν έχετε επιλέξει να ενεργοποιήσετε το Ιστορικό Ιστού στο Λογαριασμό σας Google, μπορείτε να έχετε μια ενδιαφέρουσα εικόνα της δικής σας δραστηριότητας στον ιστό, όπως τα κορυφαία ερωτήματα και η δραστηριότητα αιχμής με την πάροδο του χρόνου. Για να το δοκιμάσετε, συνδεθείτε στο Ιστορικό Ιστού με το Λογαριασμό σας Google και κάντε κλικ στην καρτέλα “Τάσεις”. Εδώ μπορεί να μην παρουσιάζεται το σύνολο της δραστηριότητάς σας στον ιστό, αλλά παρέχεται μια διασκεδαστική εικόνα του ιστορικού σας ερωτημάτων και περιήγησης με την πάροδο του χρόνου.
  • Αναγνώστης Google – Αν χρησιμοποιείτε τον Αναγνώστη Google για να διαβάσετε ιστολόγια και άλλες ροές δεδομένων RSS, μπορείτε να προβάλλετε τις τάσεις ανάγνωσης από την καρτέλα “Τάσεις” στην ενότητα “Δικά σας στοιχεία” του αριστερού μενού.

Συνέχιση

Μείνετε ενημερωμένοι για τα καυτά θέματα της φετινής χρονιάς και μάθετε τα νεότερα καθώς αυτά παρουσιάζονται το 2011. Σας παρέχουμε μια σειρά από τρόπους για να παραμείνετε ενημερωμένοι πάνω στα αγαπημένα σας θέματα και για να λάβετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτά.

  • Ειδοποιήσεις Google – Παρακολουθήστε τα θέματα που έχουν για εσάς τη μεγαλύτερη σημασία με την εγγραφή σας στις Ειδοποιήσεις Google και λάβετε ενημερώσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τα τελευταία σχετικά αποτελέσματα Google (ιστός, ειδήσεις κ.λπ.) πάνω στο συγκεκριμένο ερώτημα.
  • Realtime Search – Μείνετε ενημερωμένοι για τις τελευταίες συζητήσεις γύρω από τα αγαπημένα σας θέματα με τα αποτελέσματα του Realtime Search. Δείτε τα τελευταία tweets, ενημερώσεις κατάστασης και ακόμα περισσότερα για οποιοδήποτε θέμα σας ενδιαφέρει.

Στην Ελλάδα...

Ίσως χωρίς να προκαλεί έκπληξη, οι Έλληνες έψαξαν κατά μυριάδες, για τις πιο δημοφιλής εφαρμογές του ίντερνετ, (όπως YouTube, Facebook και web mail), ενώ έδειξαν επίσης το πάθος τους για online αγορές, αθλητισμό και ηλεκτρονικά παιχνίδια. Η υποψήφια next top model, Δήμητρα Αλεξανδράκη, ήρθε αμέσως μετά τον Justin Bieber ως το ταχύτερα αναπτυσσόμενο σε αναζητήσεις στον ίντερνετ πρόσωπο στην Ελλάδα...

  • Οι πιο δημοφιλείς αναζητήσεις

    1. facebook
    2. youtube
    3. troktiko
    4. hotmail
    5. yahoo
    6. gmail
    7. in.gr
    8. google
    9. meteo.gr
    10. sport24
  • Οι ταχύτερα αυξανόμενες αναζητήσεις

    1. newsit.gr
    2. δημοτικες εκλογες
    3. eurovision 2010
    4. inception
    5. ant1 web tv
    6. patito feo
    7. πανελληνιες
    8. ivi adamou
    9. πασχα 2011
    10. ikea katalogos
  • Οι ταχύτερα αυξανόμενες αναζητήσεις για ανθρώπους

    1. justin bieber
    2. dimitra alexandraki
    3. alexander mcqueen
    4. jean michel jarre
    5. selena gomez
    6. cheryl cole
    7. messi
    8. kim kardashian
    9. bon jovi
    10. shakira
  • Ταχύτερα αναπτυσσόμενες αναζητήσεις σε Αγορές

    1. ikea katalogos
    2. get it now
    3. whatsup
    4. kotsovolos.gr
    5. carrefour προσφορεσ
    6. ricardo.gr
    7. alfavita.gr
    8. skroutz.gr
    9. plaisio.gr
    10. bershka collection 2010
  • Ταχύτερα αναπτυσσόμενες αναζητήσεις σε Αθλητικά

    1. sentragoal.gr
    2. sentragoal.gr
    3. sentragoal.gr
    4. gazetta.gr
    5. prasina nea.gr
    6. red planet
    7. gavros.gr
    8. novasports.gr
    9. πρωτοσελιδα αθλητικων εφημεριδων
    10. aek365.gr
  • Ταχύτερα αναπτυσσόμενες αναζητήσεις σε Παιχνίδια

    1. farmerama
    2. football manager 2011
    3. grepolis
    4. shakes and fidget
    5. pac-man
    6. mass effect 2
    7. starcraft 2
    8. pog games
    9. gamezer
    10. mafia 2

 

google.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;