( 0 ψήφοι )

Προώθηση του Chrome με αφίσες στους δρόμους της Ευρώπης!

Ενώ η Apple έχει τραβήξει τη διεθνή προσοχή με το νέο iPad, αθόρυβα, όπως το συνηθίζει, η Google εργάζεται για την ανάπτυξη ενός λογισμικού που προορίζεται να «τρέχει» στους ανταγωνιστικούς υπολογιστές τύπου tablet, τους οποίους ετοιμάζουν άλλες εταιρίες να βγάλουν μέσα στο 2010.

Διαφήμιση Google Chrome στην ΑγγλίαTo νέο λογισμικό θα χρησιμοποιείται για τη λειτουργία της οθόνης αφής από τον χρήστη (user interface) και θα βασίζεται στο λειτουργικό σύστημα Chrome της Google, σύμφωνα με τα ξένα πρακτορεία.

Η εταιρία έδωσε στη δημοσιότητα κάποιες πρώτες εικόνες και βίντεο από το νέο λογισμικό, ώστε να πάρουν μια ιδέα οι προγραμματιστές, που ετοιμάζουν εφαρμογές με βάση το Chrome.

Το σχεδιαζόμενο λογισμικό μπορεί να εξελιχτεί σε ένα ακόμα πεδίο διαμάχης μεταξύ Google και Apple, η οποία χρησιμοποιεί το δικό της λογισμικό για όλες τις συσκευές της (iPod, iPhone, iPad, Macintosh).

Δεν έχει ξεκαθαριστεί ακόμα αν η Google θα αναπτύξει ένα δικό της tablet PC ή αν θα αρκεστεί να παρέχει το λογισμικό της στους κατασκευαστές του hardware.

Από την άλλη, η Google προχώρησε σε ένα απολύτως ασυνήθιστο βήμα, να χρησιμοποιήσει για πρώτη φορά πραγματικές (και όχι online) διαφημίσεις για να προωθήσει το πρόγραμμα πλοήγησης Chrome στην Ευρώπη, λίγο πριν τεθεί σε ισχύ η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, σχετικά με την υπόθεση της Microsoft, σύμφωνα με την οποία οι χρήστες των Windows δεν θα «δεσμεύονται» πια από τον Internet Explorer.

Έτσι, ξεκίνησε ήδη μια μεγάλη καμπάνια της Google σε εφημερίδες και μεγάλες αφίσες, στους δρόμους και τους σταθμούς του μετρό του Λονδίνου, του Παρισιού και του Άμστερνταμ, σύμφωνα με τα ξένα πρακτορεία. Η διαφημιστική εκστρατεία, που έχει ανατεθεί στην εταιρία Omnicom και έχει άγνωστο προϋπολογισμό, αποσκοπεί να δημιουργήσει την επιθυμία στους Ευρωπαίους χρήστες να δοκιμάσουν εναλλακτικούς browsers.

Παρά την ταχύτητα με την οποία «φορτώνει» τις σελίδες και άλλα θετικά χαρακτηριστικά, ο Chrome, που κυκλοφορεί εδώ και πάνω από ένα χρόνο, έχει ανοδική μεν τάση συνεχώς, αλλά δεν έχει καταφέρει να «πιάσει» αξιόλογο μερίδιο αγοράς μέχρι σήμερα. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της εταιρίας NetMarkerShare και της Net Application, είχε τον Ιανουάριο μερίδιο 5,2% παγκοσμίως έναντι 62,2% του Internet Explorer, 24,4% Mozilla Firefox και 4,5% του Apple Safari.

Η Google προσπαθεί να «χτίσει» ένα διαδικτυακό λειτουργικό σύστημα που θα βασίζεται στον Chrome και το οποίο, κάποια μέρα, φιλοδοξεί να εκθρονίσει τα Windows της Microsoft.

 

03/02/2010 - enet.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;