( 0 ψήφοι )

adsense check

Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε η ημερίδα που διοργάνωσε η Google με θέμα «Αναπτύξτε την επιχείρησή σας με το AdSense», την Τετάρτη 23 Μαρτίου στο ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, με στόχο να βοηθήσει τους εκδότες του AdSense να μεγιστοποιήσουν τα έσοδά τους από την εφαρμογή. Η ανταπόκριση ήταν ενθουσιώδης και περίπου 100 εκδότες από τις μεγαλύτερες ελληνικές ιστοσελίδες αλλά και από -μικρά- ιστολόγια συμμετείχαν για να ενημερωθούν για τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να αναπτύξουν την επιχείρησή τους χρησιμοποιώντας το AdSense.

Το Google AdSense επιτρέπει στους εκδότες να μεγιστοποιήσουν τα έσοδα που έχουν από τις ιστοσελίδες ή τα ιστολόγια τους, ανεξαρτήτως του μεγέθους τους, προβάλλοντας στοχευμένες διαφημίσεις Google. Οι εκδότες που συμμετείχαν στην ημερίδα δήλωσαν πολύ ικανοποιημένοι για την ευκαιρία που τους δόθηκε να γνωριστούν μεταξύ τους αλλά και να ανταλλάξουν τις εμπειρίες και απόψεις τους σχετικά με τις καλύτερες πρακτικές στην online διαφήμιση.

Η Google προσκάλεσε ειδικά για την περίσταση, εξειδικευμένα στελέχη από το Δουβλίνο, το Λονδίνο και την Κωνσταντινούπολη για να εκπαιδεύσουν τους εκδότες της ημερίδας στο AdSense. Μεταξύ των ομιλητών ήταν ο Στέφανος Λουκάκος (Country Director Ελλάδας), η Lidia Oshlyansky (User Experience Expert, με έδρα το Λονδίνο), η Milena Djuricic (YouTube & Display Sales Lead για την Ν/Α Ευρώπη, με έδρα την Κωνσταντινούπολη) αλλά και ειδικοί στη βελτιστοποίηση του AdSense από όλη την Ευρώπη. Επιπλέον, η Ελένη Παντζάρη από το Ricardo.gr προσέφερε την εμπειρία της αναφορικά με το GoogleAdSense από την πλευρά του διαφημιζόμενου ενώ ο ιδιαίτερα επιτυχημένος εκδότης του Madata.gr παρουσίασε ένα case study για την εμπειρία του με το AdSense και μοιράστηκε με το κοινό συμβουλές βελτιστοποίησης.

Ανάμεσα στα μέρη της ημερίδας που ξεχώρισαν ήταν οι κατ’ ιδίαν συναντήσεις για την εξατομικευμένη βελτιστοποίηση του AdSense, στις οποίες κάθε συμμετέχων είχε τη δυνατότητα να συζητήσει με τους ειδικούς του AdSense και να λάβει συμβουλές προσαρμοσμένες στις ανάγκες του, τόσο για την ιστοσελίδα του όσο και για τη φιλοξενία διαφημίσεων σε αυτό. «Η συνομιλία με τους optimizers ήταν μία εξαιρετική εμπειρία» δήλωσε ένας από τους εκδότες. Συνολικά, τα σχόλια των συμμετεχόντων ήταν ένθερμα, αφού φεύγοντας είχαν αντλήσει ιδιαίτερα χρήσιμες συμβουλές «εκ των έσω» για το πώς να αυξήσουν τα έσοδά τους συνεργαζόμενοι με την Google.

Μερικοί από τους εκδότες μάλιστα είπαν χαρακτηριστικά για την ημερίδα: «Μου άνοιξε τα μάτια! Ήταν ένα κίνητρο για διερεύνηση νέων ευκαιριών», «σαφές, συγκεκριμένο και ενημερωτικό», «άκρως διαφωτιστική ημερίδα, οι ομιλητές ήταν γνώστες του αντικειμένου», «η ευκαιρία ανταλλαγής απόψεων με άλλους εκδότες ήταν το καλύτερο κομμάτι της ημέρας», «πολύ ενδιαφέρον με πολύ χρήσιμη πληροφορία», «θα θέλαμε και άλλα τέτοια events»...

 

Δελτίο Τύπου Google

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;