( 0 ψήφοι )

Google Gmail Buzz

H Google δεν θέλει να χάσει για δεύτερη φορά το τρένο της κοινωνικής δικτύωσης: Ανακοίνωσε ότι ενσωματώνει στην υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείο Gmail λειτουργίες επικοινωνίας και ανταλλαγής πολυμέσων που θα μπορούσαν να αναμετρηθούν με το Facebook και το Twitter.

Το Google Buzz παρουσιάστηκε το βράδυ της Τρίτης στα κεντρικά της εταιρείας στην Καλιφόρνια, θα περάσουν όμως αρκετές ημέρες μέχρι η νέα υπηρεσία να γίνει διαθέσιμη και στους 176 εκατομμύρια χρήστες του Gmail. Το μεσημέρι της Τετάρτης, ο σύνδεσμος «Buzz» στην κεντρική σελίδα του Gmail εμφανίζεται σε ορισμένους αλλά όχι όλους τους λογαριασμούς στην Ελλάδα.

Όπως το Facebook, το Buzz επιτρέπει στα μέλη του να αναρτούν ενημερώσεις για το πού βρίσκονται και τι κάνουν, να μοιράζονται φωτογραφίες, βίντεο και συνδέσμους. Οι χρήστες θα μπορούν να επιλέγουν ποια μηνύματα θα είναι ορατά μόνο για τους φίλους τους ή για οποιονδήποτε χρήστη στο Διαδίκτυο (θα εμφανίζονται στη μηχανή αναζήτησης της Google).

Επιπλέον, τα μέλη του Buzz θα μπορούν να συνδέουν στο προφίλ τους τους λογαριασμούς τους στο Twitter, το Picassa και το Flickr, ώστε να βλέπουν τις πληροφορίες που αναρτούν οι φίλοι τους σε αυτά τα δίκτυα. Μηνύματα από το Facebook δεν είναι δυνατό να προβληθούν, τουλάχιστον προς το παρόν.

Όπως εξήγησαν στελέχη της εταιρείας, η Google είναι η ιδανική λύση για την οργάνωση του χαοτικού περιεχομένου που παράγεται στα κοινωνικά δίκτυα.  «Πάντα υπήρχε ένα γιγάντιο κοινωνικό δίκτυο κάτω από το Gmail» σχολίασε ο Τοντ Τζάκσον, διευθυντής παραγωγής της Google.

Μεταξύ άλλων το Buzz αξιοποιεί εξελιγμένους αλγόριθμους οι οποίοι εκπαιδεύονται από τους χρήστες στο να επιλέγουν και να προβάλλουν ενδιαφέρον περιεχόμενο από φίλους φίλων.

Η παρουσίαση του Buzz έρχεται σχεδόν έξι χρόνια μετά την πρώτη απόπειρα της Google να επεκταθεί στην αγορά κοινωνικής δικτύωσης με το Orkut, μια υπηρεσία που έγινε δημοφιλής μόνο στη Βραζιλία.

Ο ανταγωνισμός της Google με την εταιρεία του Facebook εντάθηκε μετά την εξαγορά ποσοστού 1,6% του κοινωνικού δικτύου από τη Microsoft. Η Facebook αργότερα κλιμάκωσε την ένταση δελεάζοντας ένα στέλεχος της Google, τη Σέριλ Σάντμπεργκ, να γίνει διευθύνουσα σύμβουλός της.

Σε μια άλλη σχετική εξέλιξη την Τρίτη, η Facebook αρνήθηκε να σχολιάσει ανάρτηση του ιστολογίου TechCrunch, σύμφωνα με την οποία ετοιμάζει τη δική της υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η οποία φυσικά θα ανταγωνιζόταν τo Gmail.

http://asset.tovima.gr/assetservice/Image.ashx?c=13757294&r=0&p=0&t=0&q=100&v=1&s=1&w=1000

 

10/02/2010 - tovima.gr / in.gr, με πληροφορίες από Associated Press

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;