Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

yahoo mail

Παρόλο που η υπηρεσία της Yahoo παραμένει μεγαλύτερη από το Gmail, έχει χάσει αρκετό έδαφος τον περασμένο χρόνο.

Παρακολουθώντας το Facebook, το Τwitter και το Google να απογειώνονται στις επικοινωνιακές συνήθειες των χρηστών, η Yahoo θέλει να ανανέωσει τη δημοφιλή υπηρεσία της για e-mail, σε μια προσπάθεια να κρατήσει αρκετούς «πελάτες». H εταιρεία ανακοίνωσε την Τρίτη ότι βασίζει το σχέδιο της σ’ ένα e-mail φορμά που δοκίμαζε επτά μήνες νωρίτερα. Οι περίπου 277 εκατομμύρια χρήστες της δωρεάν υπηρεσίας e-mail της Yahoo θα «μεταφερθούν» στη νέα έκδοση εντός των επόμενων εβδομάδων.

Σύμφωνα με την εταιρεία, οι χρήστες θα μπορούν να ποστάρουν από το e-mail τους και να ανανεώνουν τα status τους σε Facebook και Τwitter ενώ η υπηρεσία θα είναι δύο φορές ταχύτερη και θα έχει τη δυνατότητα αποστολής συνημμένων μέχρι και 100 Mb!

Άλλα, καινούρια εργαλεία αφορούν τον έλεγχο των junk e-mail καθώς και τη συνομιλία (chat) με φίλους που είναι στο Facebook. H Υahoo εκτιμά ότι οι αλλαγές θα προσελκύσουν ή και θα διατηρήσουν χρήστες που απορροφώνται από το ανταγωνιστικό Gmail της Google.

Παρόλο που η υπηρεσία της Yahoo παραμένει μεγαλύτερη από το Gmail, έχει χάσει αρκετό έδαφος τον περασμένο χρόνο. Σύμφωνα με νούμερα της comScore, οι χρήστες mail της Yahoo ανήλθαν τον Απρίλιο στα 277 εκατομμύρια, εμφανίζοντας μια πτώση της τάξης των 3 εκατομμυρίων ήτοι 1%, συγκριτικά με την ίδια περίοδο, ένα χρόνο πριν. Την ίδια στιγμή, το Gmail έχει αυξήσει τη βάση του σε 220 εκατομμύρια χρήστες· αύξηση 24% που μεταφράζεται σε 43 εκατομμύρια χρήστες.

Οι αναλυτές λένε ότι τα περισσότερα «κέρδη» του Gmail φαίνεται να έρχονται εις βάρος του Hotmail της Microsoft που παραμένει στην κορυφή των υπηρεσιών email με 327 εκατομμύρια χρήστες. Ωστόσο, σύμφωνα με την comScore, ακόμα και το Hotmail σημείωσε πτώση 8% σε σχέση με πέρσι –πρόκειται για απώλεια 27 εκατομμυρίων χρηστών!

Η δημιουργία πιστών χρηστών e-mail είναι πολύ σημαντική διότι αυτοί τείνουν να είναι συχνοί επισκέπτες και συνήθως παραμένουν «μέσα» όταν χρησιμοποιούν και άλλες online υπηρεσίες από τους παρόχους email. Το «πήγαινε-έλα» δημιουργεί περισσότερες ευκαιρίες για προβολή διαδικτυακών διαφημίσεων, τον κυρίαρχο δηλαδή τρόπο με τον οποίο η Yahoo και η Google βγάζουν χρήματα.

 

Πηγή: kathimerini.gr με πληροφορίες από Associated Press

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;