Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

Η Αυστραλιανή εταιρεία Euclideon θεωρεί πως η τεχνολογία των πολυγώνων (με την οποία φτιάχνονται τα 3D περιβάλλοντα στα παιχνίδια από την πρώτη τους εμφάνιση) έχει φτάσει τα όριά της. Αυτό που προτείνουν είναι η τεχνολογία Unlimited Detail (απεριόριστη λεπτομέρεια), την οποία αναπτύσσουν σε πλήρη μυστικότητα εδώ και 1 χρόνο και, σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, μπορεί να οδηγήσει σε 100.000 φορές καλύτερα computer generated γραφικά, για οποιαδήποτε εφαρμογή.

Η εταιρεία δημοσίευσε το παρακάτω βίντεο την 1η Αυγούστου στο Youtube, στο οποίο συγκρίνει την παλιά τεχνολογία των πολυγόνων με το σχεδιασμό τύπου Atom, όπως υλοποιείται με την τεχνολογία Unlimited Detail:

Βέβαια, όσο εντυπωσιακό και αν φαίνεται αυτό το demo, η αλήθεια είναι πως τα demo όλων των εταιρειών (π.χ. της Nvidia) είναι εντυπωσιακά, όταν όμως πηγαίνουμε στο "ψητό" (σε ένα παιχνίδι που εκτός από τα γραφικά έχει να υπολογίσει το Α.Ι., τον ήχο, το δίκτυο, το animation κ.λπ.), το αποτέλεσμα ποτέ δεν είναι τόσο υψηλής ποιότητας.

Υπάρχουν επίσης αμφιβολίες για το κατά πόσον έχουν μια όντως λειτουργική τεχνολογία, ή απλά δείχνουν κάτι εντυπωσιακό για να βρουν χρηματοδότες και να προσπαθήσουν να υλοποιήσουν την τεχνολογία που υπόσχονται (ή να αποτύχουν και τα χρήματα να γίνουν καπνός).

Μάλλον ο χρόνος θα δείξει...

 

Πηγή: pcsteps.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;