( 0 ψήφοι )

laptop στην παραλία...

Σε σημαντική αναβάθμιση των εναλλακτικών δικτύων διενέργειας συναλλαγών έχουν προχωρήσει τα τελευταία χρόνια οι τράπεζες εκμεταλλευόμενες τις νέες τεχνολογίες. Πλέον οι προσφερόμενες υπηρεσίες μέσω διαδικτύου (internet banking) των εφαρμογών στα κινητά τηλέφωνα (mobile banking) και γενικά στα τηλέφωνα (phone banking) έχουν φέρει το τραπεζικό κατάστημα στα χέρια του πελάτη, ο οποίος μπορεί καθ΄ όλη τη διάρκεια του 24ώρου να πραγματοποιεί τις περισσότερες συναλλαγές με πολύ χαμηλό ή μηδενικό κόστος. Στην κορυφή των προτιμήσεων των πελατών βρίσκεται η εξυπηρέτηση μέσω Διαδικτύου, το οποίο χρησιμοποιούν πλέον για τις καθημερινές τους ανάγκες περισσότερα από 600.000 άτομα.

Οπως τονίζει ο κ. Γ. Παναγιωτάκης, διευθυντής Εναλλακτικών Δικτύων της Μarfin Εgnatia Βank, «στον χώρο της ηλεκτρονικής τραπεζικής δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα με επιτυχία για περίπου μία 15ετία οι περισσότερες από τις ελληνικές και πολυεθνικές τράπεζες δημιουργώντας έναν συνεχώς εξελισσόμενο δυναμικά κλάδο». Οπως υπογραμμίζει σχετικά, παρά το γεγονός ότι η υιοθέτηση του internet banking βρίσκεται σε χαμηλότερα επίπεδα από αντίστοιχα ευρωπαϊκών χωρών, σήμερα οι χρήστες του στην Ελλάδα είναι περισσότεροι από 2 εκατομμύρια. Από αυτούς οι πελάτες που το χρησιμοποιούν συχνότερα για τις καθημερινές τους συναλλαγές υπολογίζονται στο 1/3.

Πολύ σημαντική συμβολή στην ανάπτυξη της τεχνολογίας αυτής αποτελεί η διάδοση του ίντερνετ και των ευρυζωνικών συνδέσεων στη χώρα μας, η οποία έδωσε στις τράπεζες το έναυσμα για να επενδύσουν σημαντικά ποσά για να αναβαθμίσουν τις πλατφόρμες τους. Σύμφωνα με τον κ. Παναγιωτάκη, παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία, ο ρυθμός αύξησης των γρήγορων συνδέσεων στην Ελλάδα παραμένει από τους υψηλότερους στην Ευρώπη, ενώ σταθερή και σταδιακή άνοδο παρουσιάζει και ο βαθμός χρήσης του internet banking. «Ο σύγχρονος Ελληνας αναζητεί πλέον λύσεις οι οποίες θα του εξοικονομήσουν χρόνο και κόστος και θα διευκολύνουν την καθημερινότητά του» αναφέρει χαρακτηριστικά το στέλεχος της Μarfin Εgnatia.

Οι τράπεζες επενδύουν τα τελευταία χρόνια και στο mobile banking, η χρήση του οποίου, αν και βρίσκεται σε εμβρυϊκό στάδιο, αυξάνεται διαρκώς. Παράλληλα με τη διάδοση των smart phones οι τράπεζες δημιουργούν εφαρμογές μέσω των οποίων οι πελάτες τους μπορούν να κάνουν σχεδόν τα πάντα: να ενημερώνονται για τις κινήσεις των προϊόντων τους, να εξοφλούν τις δόσεις των δανείων τους, να αποπληρώνουν λογαριασμούς κοινής ωφέλειας. Και όλα αυτά από τον χώρο τους μέσω του κινητού τους τηλεφώνου.

 

Πηγή: tovima.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;