( 0 ψήφοι )

sxediasi-site

Είναι εκπληκτικό να παρακολουθεί κανείς τις τάσεις του ψηφιακού marketing, καθώς η βιομηχανία εναλλάσσεται γρήγορα. Το 2016 θα είναι η χρονιά όπου οι δαπάνες διαφήμισης θα υπερβούν τις δαπάνες για την έρευνά τους, οι δαπάνες κινητών είναι σχεδόν διπλάσιες των δαπανών των σταθερών υπολογιστών και το video υπολογίζεται κοντά στο ένα τρίτο των  συνολικών διαφημιστικών δαπανών στις Ηνωμένες Πολιτείες μόνο.

Εκτιμήσεις σαν αυτή, όχι μόνο θα επηρεάζουν την βιομηχανία  του ψηφιακού marketing στο προσεχές μέλλον, αλλά ήδη αλλάζουν τα επαγγελματικά μονοπάτια και τις μορφές διαφήμισης που είναι διαθέσιμες στους επαγγελματίες του ψηφιακού marketing.

Πιο κάτω υπάρχουν τέσσερις τάσεις που θα συνεχίσουν να κυριαρχούν το 2016.

1. ”Native” διαφήμιση

Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους τα websites παράγουν κέρδος μέσω των διαφημίσεων. Μία από τις μεγαλύτερες τάσεις στο ψηφιακό marketing αυτή τη στιγμή είναι οι κατά παραγγελία διαφημίσεις, που μοιάζουν σαν μέρος του κυρίου περιεχομένου της σελίδας.
Σε αντίθεση με τις διαφημίσεις banner που δεν συσχετίζονται με τον σχεδιασμό της σελίδας οι “native” διαφημίσεις μπορούν να ενσωματωθούν άψογα. Οι “native” διαφημίσεις έχουν ένα σημαντικό επακόλουθο στην εμπειρία του χρήστη, ιδιαίτερα εκστρατείες ενός χορηγού, όπου ένας διαφημιζόμενος αγοράζει όλο το χώρο για διαφήμιση σε μια τοποθεσία για ένα ορισμένο χρονικό διάστημα. Ενώ η έννοια αυτή δεν είναι νέα, είναι πιο αμφιλεγόμενη από ποτέ.

Οι “native” διαφημίσεις, online μπορούν να γίνουν περίπλοκες. Καθώς συχνά μπορούν να ξεγελάσουν τους αναγνώστες ώστε να θεωρήσουν ότι πρόκειται για αυθεντικό περιεχόμενο της σελίδας, μπορούν επίσης να εκληφθούν αρνητικά σαν «πληρωμένες». Καθώς πολλά περιοδικά και εφημερίδες επευφημούν τους εαυτούς τους για την δημοσίευση αντικειμενικού περιεχομένου και δεν δέχονται πληρωμή για άλλες αναφορές στα άρθρα τους, αυτό δημιουργεί ζητήματα ηθικής. Σε αντίθεση με το επώνυμο περιεχόμενο που παρέχεται από τον διαφημιζόμενο και προφανώς έτσι επισημαίνεται, οι τοπικές διαφημίσεις παρέχονται συνήθως από τον εκδότη και συχνά μοιάζουν με επέκταση της επωνυμίας του εκδότη.

2. Digital directors

Μερικά χρόνια πριν οι εταιρίες άρχισαν να δημιουργούν θέσεις για διευθυντές social media. Ειδικά αφότου περισσότεροι άρχισαν να εντάσσονται στο εργατικό δυναμικό, οι δυνατότητες των social media δεν είναι το πλεονέκτημα που περίμεναν. Το αν αυτό θα είναι μια σύντομη τάση ή μια μακροχρόνια αλλαγή μένει να το δούμε, αλλά ένα πράγμα είναι σίγουρο. Θα είναι μείζον θέμα για αυτή τη χρονιά. Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα θέματα αυτής της ανάπτυξης, είναι ότι οι digital directors προσλαμβάνονται σε επίπεδο διαχείρισης και είτε αναφέρονται, είτε είναι οι ίδιοι στελέχη.

3. In-house ελεύθεροι επαγγελματίες

Παραδοσιακά, μεγάλα brands έχουν τυπικά πάρει μία απόφαση σχετικά με το να προσλάβουν μία in-house ομάδα ή την αποκλειστικά εξωτερική ανάθεση. Πλέον οι επιχειρήσεις ενδιαφέρονται περισσότερο για ένα υβριδικό μοντέλο κατά τον οποίο εργαζόμενοι από έναν οργανισμό εργάζονται σε μία βάση μερικής απασχόλησης ,ή, ελεύθεροι επαγγελματίες προσλαμβάνονται για να εργαστούν σαν μέρος της ομάδας από το σπίτι τους.
Η γενική αντίληψη είναι ότι οι ελεύθεροι επαγγελματίες δουλεύουν από το σπίτι και εξυπηρετούν πολλαπλούς και  διαφορετικούς πελάτες. Όμως αυτός ο ορισμός εξελίσσεται τουλάχιστον στην βιομηχανία του marketing, όπου οι εταιρίες προσλαμβάνουν ελεύθερους επαγγελματίες και τους απασχολούν αποκλειστικά για τις συμβάσεις τους και έρχονται στο γραφείο μαζί με τους εργαζομένους πλήρους απασχόλησης.

4. Lead ads

Οι “lead ads” του Facebook επιτρέπουν στους χρήστες να συνδεθούν, για περιεχόμενο όπως newsletters, διαγωνισμούς και προσφορές στο κινητό και στο PC. Από την επίσημη έναρξη των lead ads στο τελευταίο τέταρτο του 2015 το νέο ad format έχει επαναστατήσει στην lead γενιά και είναι πλέον ένα από τα πιο πρακτικά εργαλεία. Σε μεγάλο επίπεδο αυτό συνέβη γιατί παρέλειψε τις landing pages.Αντίθετα οι πελάτες μπορούν να ζητήσουν περισσότερο περιεχόμενο από μια επωνυμία χωρίς να χρειαστεί να αφήσουν το κοινωνικό δίκτυο.
Αυτό περιορίζει την χοάνη των πωλήσεων και κάνει επίσης πιο εύκολο για τις επιχειρήσεις με μικρότερο προϋπολογισμό marketing να φτάσουν στους πελάτες.


Πηγή: AboutNet


δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;