( 0 ψήφοι )

Το δημοφιλές YouTube μελετά την πιθανότητα να προσφέρει στους χρήστες του την επιλογή να πληρώνουν συνδρομή, σε μια προσπάθεια να ενθαρρύνει περισσότερες εταιρίες παραγωγής ταινιών να «ανεβάζουν» στο site μεγάλης θεαματικότητας τηλεοπτικά σόου και ταινίες.

Το YouTube, που ανήκει στη Google, ήδη βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με αρκετά μεγάλα στούντιο του Χόλιγουντ για την πιθανότητα να καταστήσουν διαθέσιμες τις ταινίες τους προς ενοικίαση μέσω του site. Ο αντιπρόεδρος του YouTube Ντέηβιντ Έουν, σύμφωνα με τα ξένα πρακτορεία, ανέφερε ότι η εταιρία εξετάζει με ποιο τρόπο μπορεί να προσελκύσει περισσότερα διαφημιστικά έσοδα για την ίδια και για τους εταίρους της (τις εταιρίες παραγωγής).

Το YouTube θέλει να συνδυάσει τα σύντομα ερασιτεχνικά βίντεο των χρηστών του με τα μεγάλης διάρκειας εμπορικά βίντεο (ταινίες κλπ), όμως οι εταιρίες παραγωγής του Χόλιγουντ διστάζουν να δώσουν την άδεια για τη δωρεάν προβολή των ταινιών τους στο YouTube, φοβούμενες μήπως αυτό μειώσει τα έσοδά τους από τις πωλήσεις DVD και από την προβολή των ταινιών τους στα συνδρομητικά δίκτυα καλωδιακής τηλεόρασης.

Ο φόβος αυτός υπάρχει ακόμα και αν το YouTube δεχτεί να μοιραστεί μαζί τους τα νέα διαφημιστικά έσοδα που θα προκύψουν από την προβολή των ταινιών στο YouTube.

Στο πλαίσιο αυτό, προκειμένου να κάμψει τις αντιστάσεις των στούντιο, αλλά να βγάλει και το ίδιο πρόσθετα έσοδα, το YouTube εξετάζει διάφορα μοντέλα μηνιαίας συνδρομής, όπως αυτά που ήδη εφαρμόζουν οι πάροχοι καλωδιακής τηλεόρασης.

Μια άλλη εξεταζόμενη εναλλακτική λύση είναι το μοντέλο ενοικίασης ταινιών, κατά τα πρότυπα του iTunes της Apple ή του Amazon.com.

Το YouTube ανησυχεί επίσης από την συνεχώς αυξανόμενη δημοτικότητα του ανταγωνιστικού site Hulu, που προσφέρει τηλεοπτικά προγράμματα και κινηματογραφικές ταινίες μεγάλης διάρκειας.

Το Hulu ανήκει στις NBC Universal, News Corp. και Walt Disney και ήδη έχει γίνει το Νο2 site προβολής βίντεο στις ΗΠΑ.

 

16/12/2009 - enet.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;