( 0 ψήφοι )

adobe loves appleΜε μια πρωτότυπη διαφημιστική καμπάνια, που «τρέχει» στα μέσα ενημέρωσης (εφημερίδες, τεχνολογικά blogs κ.α.) και έχει τίτλο «Αγαπούμε την Apple», απαντά η Adobe στις κατηγορίες της Apple σχετικά με την τεχνολογία Flash, η οποία χρησιμοποιείται ευρέως για την παρουσίαση βίντεο και ιστοσελίδων.

Ο Στιβ Τζομπς είχε δικαιολογήσει την άρνηση της εταιρίας του να μην χρησιμοποιήσει το Flash ούτε καν στο νέο iPad, με μια ανοικτή επιστολή γεμάτη κατηγορίες κατά του δημοφιλούς προϊόντος της Adobe (ξεπερασμένο, γεμάτο λάθη, ενεργοβόρο, ακατάλληλο για φορητές συσκευές κλπ.).

Tώρα, η Adobe αντεπιτίθεται με ολοσέλιδες καταχωρήσεις τονίζοντας: «Αγαπούμε τη δημιουργικότητα, αγαπούμε την καινοτομία, αγαπούμε τις εφαρμογές. Αυτό που δεν αγαπούμε, είναι οποιοσδήποτε να σου αφαιρεί την ελευθερία να επιλέγεις τι θα δημιουργήσεις, πώς θα το δημιουργήσεις και ποιες εμπειρίες θα έχεις στο Web».

Οι «επιθέσεις αγάπης» κατά της Apple, που δημοσιεύτηκαν στις πιο γνωστές εφημερίδες (Τάιμς Νέας Υόρκης, Γουόλ Στριτ Τζέρναλ, Ουάσιγκτον Ποστ κ.α.), καθώς επίσης σε blogs όπως τα ArsTechnica, Engadget και TechCrunch, στο CNN, στο Wired και αλλού, συνοδεύτηκαν από μια ανοικτή επιστολή των συνιδρυτών της Adobe Τσακ Γκέσκε και Τζον Γουόρνοκ (οι οποίοι χαίρουν μεγάλου σεβασμού στη Σίλικον Βάλει) με τίτλο «Οι σκέψεις μας για τις ανοικτές αγορές», όπου επικρίνουν ως «κλειστή» την επιχειρηματική νοοτροπία και στρατηγική της Apple.

Η καμπάνια εκτιμάται ότι κόστισε ένα όχι ευκαταφρόνητο ποσό στην Adobe, καθώς –ενδεικτικά- μια ολοσέλιδη ασπρόμαυρη καταχώριση στην «Γουόλ Στριτ Τζέρναλ» τυπικά (χωρίς εκπτώσεις) κοστίζει 223.000 δολάρια.

Η Adobe είναι διατεθειμένη να παλέψει για να επιβάλει την άποψή της ότι το Flash «είναι μια ανοικτή πλατφόρμα με ένα δυναμικό οικοσύστημα γύρω της». Σύμφωνα με την Adobe, που έχει επίσης αναπτύξει, μεταξύ άλλων, το Photoshop και το Acrobat Reader (για τα αρχεία .pdf), το 75% όλων των βίντεο στο web σήμερα τα βλέπουν οι χρήστες χάρη στην τεχνολογία του Flash.

Από την πλευρά της, η Apple δήλωσε ότι κι εκείνη πιστεύει στις ανοικτές πλατφόρμες, γι΄ αυτό όμως το λόγο, όπως αναφέρει, προτιμά για το web video στις συσκευές της να χρησιμοποιεί το ανερχόμενο πρότυπο προγραμματισμού HTML5 και όχι το Flash.

 

14/05/2010 - enet.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;