Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

Περίπου 12 εκατ. νέοι λογαριασμοί άνοιξαν τον Μάιο στο Facebook Εκστρατεία κατά του δημοφιλούς ιστοτόπου κοινωνικής δικτύωσης αρχίζουν γκουρού του ίντερνετ και μπλόγκερ που καλούν τους χρήστες να διαγράψουν τους λογαριασμούς τους!

Κανονικά ο Μάικλ Ζάκερμπεργκ θα γιόρταζε τα 26α του γενέθλια στην Καραϊβική. Τα σύννεφα, όμως, που έχουν μαζευτεί πάνω από το Facebook και οι επιθέσεις που δέχεται εσχάτως η δημοφιλής ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης, τον κρατούν καρφωμένο στο καλιφορνέζικο στρατηγείο του.

Oταν πριν από έναν μήνα αποφάσιζε κάπως υπόγεια να ανοίξει τους λογαριασμούς των χρηστών του στη δημόσια θέα εάν δεν επέλεγαν οι ίδιοι το αντίθετο, ο ιδρυτής του Facebook ήταν πεπεισμένος ότι είχε έρθει οριστικά «το τέλος της εποχής της ιδιωτικότητας» όπως είχε δηλώσει περίτρανα τον περασμένο Ιανουάριο. Αντίθετα, πολλοί χρήστες του Διαδικτύου στις Ηνωμένες Πολιτείες αντέδρασαν σαν να τους χτύπησε ηλεκτρικό ρεύμα. Γκουρού του Ιντερνετ και μπλόγκερ ήταν οι πρώτοι που κατήγγειλαν ότι το Facebook επιλέγει αυτόν τον δρόμο ωθούμενο περισσότερο από το κέρδος παρά από τη λογική της κοινωνικής δικτύωσης. Η πρώτη ρουκέτα εκτοξεύθηκε από το MoveOn.org, την ιστοσελίδα που διαχειρίζονται οργανώσεις της αμερικανικής ριζοσπαστικής Αριστεράς. Τη σκυτάλη πήρε η ιστοσελίδα FacebookProtest.com, η οποία καλεί τους χρήστες του Ιντερνετ να εγκαταλείψουν την ιστοσελίδα του Ζάκερμπεργκ έως τις 6 Ιουνίου. Μια ανάλογη έκκληση απευθύνει και το QuitFacebookDay.com, καλώντας τους χρήστες να σβήσουν τους λογαριασμούς τους στις 31 Μαΐου. Έως χθες το βράδυ είχαν δεσμευθεί εγγράφως περισσότερα από 15.000 άτομα...

Και το Χόλιγουντ

Τα χτυπήματα για τον Ζάκερμπεργκ δεν έρ χονται μόνο από το Διαδίκτυο αλλά ακόμη και από το Χόλιγουντ. Το φθινόπωρο πρόκειται να κυκλοφορήσει στις κινηματογραφικές αίθουσες η ταινία «The Social Network», παραγωγής του ηθοποιού Κέβιν Σπέισι, στην οποία ο ιδρυτής του Facebook περιγράφεται σαν ένας απατεωνίσκος φοιτητής με τάσεις αυτισμού και μανία με το σεξ· μια μικρή ιδιοφυΐα που έστηνε το πρόγραμμα της ιστοσελίδας για να ξεπεράσει μια ερωτική απογοήτευση. Πέρα από το σινεμά, όμως, ο Ζάκερμπεργκ πρέπει να αντιμετωπίσει και ένα μικρό αδελφάκι του Facebook που θα γεννηθεί επίσης το φθινόπωρο από τέσσερις φοιτητές του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης. Η παρέα των φοιτητών συγκέντρωσε σε λίγο διάστημα 150.000 δολάρια για το «σχέδιο Διασπορά»: μια ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης, που αντίθετα από τον μεγάλο αδελφό του, υπόσχεται πλήρη έλεγχο των χρηστών στα στοιχεία τους.

5 λόγοι για να φύγετε

  • Οι όροι χρήσης της ιστοσελίδας είναι εντελώς μονομερείς.

  • Παραχωρείτε στους διαχειριστές την άδεια να χρησιμοποιούν το υλικό που «ανεβάζετε» στο site και το οποίο καλύπτεται από τη νομοθεσία περί πνευματικών δικαιωμάτων (φωτογραφίες,βίντεο και κείμενα) όπως και όποτε θέλουν,χωρίς να είναι υποχρεωμένοι να σας αποζημιώσουν ή να σας δώσουν ποσοστό επί των κερδών που πιθανώς θα έχουν.

  • Ούτε οι όροι χρήσης ούτε η πολιτική απορρήτου της ιστοσελίδας είναι μεταφρασμένα στα ελληνικά.

  • Στην πολιτική απορρήτου αναφέρεται ότι μπορεί να συλλεγούν πληροφορίες για τον τύπο του browser, τη γεωγραφική θέση και την ΙΡ του υπολογιστή,καθώς και για τις σελίδες που επισκέπτεστε

  • Είναι πολύ δύσκολο να σβήσετε το προφίλ σας.


5 λόγοι για να μείνετε

  • Μπορείτε να έρθετε σε επαφή αυτόματα με μεγάλο αριθμό ανθρώπων,ανάλογα με το πόσους «φίλους» έχετε και πόσους έχουν εκείνοι.

  • Είναι ένας άμεσος τρόπος κοινωνικής οργάνωσης.

  • Σας βοηθάει να θυμάστε τα γενέθλια των φίλων σας.

  • Σας βοηθάει να βρεθείτε ξανά με ανθρώπους με τους οποίους έχετε χαθεί.

  • Είναι πολύ εύκολο να γίνετε μέλος του Facebook.


Kανένα απόρρητο

Αν έχετε προφίλ στο Facebook, δεν μπορείτε να εμποδίσετε τον εργοδότη σας να το δει. Αν θέλετε να υποστηρίξετε μια ομάδα αλλά δεν θέλετε ο σύντροφός σας να το δει, είναι αδύνατον. Αν δηλώσετε ότι σας αρέσει κάτι -ένα βιβλίο, ένα σχόλιο, ένα βίντεο, μια φωτογραφία-, η δήλωση αυτή παραμένει για πάντα στη «μνήμη» του Facebook και διαχέεται σε μηχανές αναζήτησης και ειδικές εταιρείες στόχευσης που συνεργάζονται με διαφημιστές προκειμένου η διαφήμιση συγκεκριμένων προϊόντων να κάνει την εμφάνισή της σε συγκεκριμένους χρήστες. Φυσικά όλα αυτά με το αναμενόμενο οικονομικό όφελος για όλους τους εμπλεκομένους εκτός από τους χρήστες.


22/05/2010 - tanea.gr / tovima.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;