Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

online adsΠαρά τη διεθνή ανησυχία που προκαλεί η οικονομική κατάσταση των τελευταίων εβδομάδων στην Ευρώπη, οι εκτιμήσεις για την online διαφημιστική δαπάνη τον τελευταίο χρόνο συνεχίζουν τη θετική τους εικόνα. Δύο μόλις μήνες μετά την έκθεση της IDC που προέβλεπε αύξηση της εν λόγω δαπάνης κατά 12,6% έως το τέλος του 2010, η ίδια εταιρεία αύξησε το ποσοστό στο 19%, στα 31,5 δισεκατομμύρια δολάρια.

Αυτή η αναθεώρηση έρχεται ως συνέχεια σε μια σειρά ισχυρών επιδόσεων σε όλους τους τομείς της διαδικτυακής διαφήμισης, που τα τελευταία δύο χρόνια χαρακτηριζόταν από στασιμότητα. Σε ότι αφορά τις επιμέρους κατηγορίες, η IDC περιμένει αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης στα κινητά τηλέφωνα, αντιστοιχώντας ωστόσο σε σχετικά μικρό ποσοστό σε σχέση με άλλους τομείς της αγοράς, τουλάχιστον για τα επόμενα τέσσερα χρόνια.

Την περασμένη εβδομάδα, το Internet Advertising Bureau ανέφερε ότι η διαφημιστική δαπάνη στο μέσο αυξήθηκε κατά 7,5% το πρώτο τέταρτο του έτους, στα 5,9 δισεκατομμύρια δολάρια. Λαμβάνοντας υπόψη τα προβλήματα που αντιμετώπισε η αγορά το 2009, εκτιμήσεις αναφέρουν ότι η υφιστάμενη σταθερή ανάπτυξη του τρέχοντος έτους, θα συνεχίσουν με τους ίδιους ρυθμούς και για το επόμενο διάστημα. Ωστόσο, θα εξακολουθήσει η μικρή συμμετοχή της διαφήμισης στα κινητά, γεγονός που ωθεί τους αναλυτές να αναρωτηθούν κατά πόσο το κομμάτι αυτό της αγοράς θα καταστεί επικερδές σε σχέση με τις παραδοσιακές διαδικτυακές διαφημίσεις.

 

25/05/2010 - kathimerini.gr με πληροφορίες PaidContent.org

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;