Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

infected pc...Η εταιρεία Dasient διεξήγαγε πρόσφατα μια έρευνα στο Διαδίκτυο, προκειμένου να προσδιορίσει το μέγεθος της απειλής των κακόβουλων διαφημίσεων. Σύμφωνα με τους αναλυτές της Dasient, οι μολυσμένες διαφημίσεις εμφανίζονται κατά μέσο όρο 1,3 εκατομμύρια φορές ημερησίως. Το νούμερο αυτό αφορά τις εμφανίσεις (impressions) και όχι τον αριθμό των ανθρώπων που κάνουν κλικ στις διαφημίσεις αυτές.

Η Dasient διαπίστωσε, επίσης, ότι ο μέσος όρος ζωής των επικίνδυνων διαφημίσεων είναι περίπου μία εβδομάδα. Το πιο ενδιαφέρον, ίσως, εύρημα έχει να κάνει με τη χρονική στιγμή που επιλέγουν οι επιτήδειοι για να αναρτήσουν μια επικίνδυνη διαφήμιση. Σε πολλές περιπτώσεις, οι απατεώνες δημιουργούν ένα λογαριασμό σε ένα διαφημιστικό δίκτυο και αναρτούν μια "κανονική" διαφήμιση την Τετάρτη. Η διαφήμιση εγκρίνεται και στη συνέχεια δημοσιοποιείται. Στη συνέχεια, το βράδυ της Παρασκευής ή το πρωί του Σαββάτου αλλάζουν τη διαφήμιση με μια μολυσμένη, κάτι που σε πολλές περιπτώσεις δε γίνεται αντιληπτό από το διαφημιστικό δίκτυο λόγω Σαββατοκύριακου.

Όσο για τον τύπο της απειλής, το 59% των επικίνδυνων διαφημίσεων μολύνουν τον υπολογιστή μέσα ενός dribe-by download, ενώ το 41% αφορά υποτιθέμενα antivirus.

 

25/05/2010 - e-pcmag.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;