Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

http://sup.kathimerini.gr/kathnews/photos/31-05-10/31-05-10_340177_1.jpgΜια νέα έρευνα της εταιρείας μελετών Frank N. Magid Associates τονίζει τη σημαντική αύξηση των πωλήσεων ψηφιακών αγαθών, με τα βιντεοπαιχνίδια να καθίστανται το κατεξοχήν μέσο αγοραπωλησιών.

Τα ψηφιακά αγαθά παραμένουν μια πολλά υποσχόμενη εναλλακτική εσόδου σε σχέση με την παραδοσιακή διαφήμιση, ακόμη και σε σχέση με τα έσοδα συνδρομών των Online παιχνιδιών. Καθώς τα παιχνίδια στα κινητά τηλέφωνα εξακολουθούν να αποτελούν σημαντικό μέρος της αγοράς των βιντεοπαιχνιδιών, οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για αύξηση των εσόδων της συγκεκριμένης κατηγορίας, καθώς οι χρήστες αναζητούν βιντεοπαιχνίδια υψηλής ποιότητας για τις φορητές συσκευές τους.

Τα κυριότερα σημεία της έρευνας:

  • Ποσοστό 13% των καταναλωτών με πρόσβαση στο Ίντερνετ έχουν αγοράσει ψηφιακά αγαθά στη διάρκεια του τελευταίου έτους, ενώ 21% από αυτούς δήλωσαν ότι θα πραγματοποιήσουν κάποια αγορά στο επόμενο έτος.

  • Κατά μέσο όρο, οι καταναλωτές ξόδεψαν 92$ στην αγορά ψηφιακών αγαθών την περασμένη χρονιά.

  • Οι κάτοχοι iPhone, που θεωρούνται από τους τακτικούς επισκέπτες ψηφιακών κόσμων, είναι επίσης gamers και αγοράζουν συχνά ψηφιακά αγαθά.

  • Ποσοστό 48% των ερωτηθέντων αγόρασαν ψηφιακά αγαθά σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο, ενώ δεύτερος δημοφιλέστερος τόπος αγοράς ψηφιακών αγαθών είναι τα διαδικτυακά παιχνίδια.

 

31/05/2010 - kathimerini.gr με πληροφορίες Cnet

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;