30 Δεκεμβριου 2009
Posted in
Επικαιρότητα
Περισσότεροι από τους μισούς Ελληνες χρησιμοποιούν πλέον το Διαδίκτυο και στην πλειονότητά τους το χρησιμοποιούν καθημερινά για να αναζητήσουν πληροφορίες και ειδήσεις αλλά και για να δικτυωθούν κοινωνικά. Αυτό προκύπτει από έρευνα της Focus- Βari (15.9.2009- 7.12.2009) για τους έλληνες χρήστες και τις συνήθειές τους, με το δείγμα της έρευνας να αποτελείται από άνδρες και γυναίκες ηλικίας 13-70 ετών. Πάνω από το 50% των ελλήνων χρηστών, συγκεκριμένα το 51,6%, μπήκε έστω και για μία φορά στις ηλεκτρονικές λεωφόρους και έκανε χρήση κάποιων διαδικτυακών υπηρεσιών. Από αυτούς, το 79,1% χρησιμοποιεί τον οικιακό υπολογιστή για αυτόν τον σκοπό. Το 33,7% μπαίνει από τον υπολογιστή του γραφείου, το 15,6% από οικιακό υπολογιστή που βρίσκει πρόσφορο σε φιλικό σπίτι και το 15,5% από Ιnternet-καφέ. Εξαιρετικά χαμηλά είναι τα ποσοστά των χρηστών που σερφάρουν στο Διαδίκτυο από σχολικό υπολογιστή (12,5%) και ακόμη χαμηλότερα τα ποσοστά των χρηστών που προτιμούν το κινητό τους τηλέφωνο (2,9%) για να πλοηγηθούν σε διαδικτυακά προϊόντα και υπηρεσίες.
Συχνότητα χρήσης του Διαδικτύου: Το 59,7% των χρηστών επισκέπτεται καθημερινά το Διαδίκτυο. Πέντε- έξι ημέρες την εβδομάδα το 14,4%, τέσσερις ημέρες το 3,9%, τρεις ημέρες την εβδομάδα το 6,4% και δύο ημέρες το 4,6%. Μία ημέρα την εβδομάδα μπαίνει το 5,3%, μία φορά στις 10-15 ημέρες το 3,1%, μία φορά τον μήνα το 2,3% και λιγότερο συχνά το 0,3%.
Γιατί μπαίνουν οι Ελληνες στο Διαδίκτυο; «Για να ενημερωθούμε» απαντά το 98,3% των τακτικών χρηστών. Το 76,1% αναζητεί πληροφορίες από διάφορες μηχανές αναζήτησης και το 61,2% ανοίγει τα e-mail του. Το 53,3% ακούει καινούργιες μουσικές ή «κατεβάζει» αγαπημένα του τραγούδια. Περίπου οι μισοί (49,3%) δικτυώνονται κοινωνικά και 40,4% ακούν το αγαπημένο τους ραδιόφωνο μέσω Διαδικτύου. Το 37,7% ψάχνει, βρίσκει και «κατεβάζει» φωτογραφίες και το 35,4% κινηματογραφικές ταινίες. Παιχνίδια στο Διαδίκτυο επιλέγει το 23,7% και αγορές διαφόρων προϊόντων το 23,2%. Κατεβάζει λογισμικό το 21,7%, το 14,4% συνομιλεί (είτε με ΙΜ, είτε με βιντεοκλήση), συμμετέχει σε online συζητήσεις το 13,2% και διαβάζει blogs (ιστολόγια) ή ενημερώνει το προσωπικό του ιστολόγιο το 9,6%. Χαμηλό το ποσοστό όσων βλέπουν online ΤV (8,1%), κάνουν συναλλαγές (6,3%), συμμετέχουν σε newsgroups (3%) ή τζογάρουν (2,8%).
Ψάχνουμε, αλλά τι ψάχνουμε; Ειδήσεις από την Ελλάδα στο μεγαλύτερο ποσοστό (41,6%). Ακολούθως από τη διεθνή ειδησεογραφία (29,2%), αλλά και από την οικονομική θεματολογία και το χρηματιστήριο (11,8%). Οι έλληνες χρήστες εμπιστεύονται περισσότερο προϊόντα, υπηρεσίες και καταστήματα με έδρα την Ελλάδα (86,7%) και λιγότερο με έδρα το εξωτερικό (42,3%). Επίσης, αναζητούν πληροφορίες για τη διασκέδασή τους (61,5%), επαγγελματικά θέματα (39,9%), διακοπές και ταξίδια (35,5%), αθλητικά γεγονότα (32,2%), εργασίες και θέματα σπουδών (23,5%) και προγνωστικά στοιχήματος (7,6%).
30/12/2009 - tovima.gr
τελευταία άρθρα
- Ασφάλεια των δεδομένων μας: Μια εξαρχής χαμένη υπόθεση...
- Πώς η Tesla επαναστατικοποίησε την ηλεκτροκίνηση
- Terramaster F4-423: Το NAS που θέλει να τα κάνει όλα (και να συμφέρει)
- Synology DS923+
- Συγκριτικό δωρεάν NAS προγραμμάτων 2023
- Windows 11
- Apple M1: Επανάσταση στους επεξεργαστές ή κόλπο του (Apple) marketing;
- USB 4.0 - Το next big thing της πληροφορικής
- Εξηγώντας το SMR σκάνδαλο των κατασκευαστών σκληρών δίσκων
- Συγκριτικό προγραμμάτων NAS, έτος 2020
δημοφιλή άρθρα / νέα
- Οι ελληνικές εφημερίδες στο διαδίκτυο
- Ducky 1008 Black ALPS: Ένα φθηνό gaming keyboard
- Σπάζοντας το WPA/WPA2 ασύρματο δίκτυο σε λίγες ώρες
- Chat Roulette: Νέα μόδα online chat
- Συγκριτικό WinZip vs. WinRar vs. 7-Zip: Ποιο είναι το καλύτερο συμπιεστικό σήμερα;
- Πώς να κάνετε τον υπολογιστή σας γρηγορότερο σε 5'
- ΟΣΕ: Κράτηση εισιτηρίων μέσω διαδικτύου
- Digea: Γιατί η ψηφιακή τηλεόραση δεν έχει την ποιότητα εικόνας που θα θέλαμε;
- Ποια κάρτα γραφικών να αγοράσω;
- Φτηνά laptop: Compaq Presario CQ61 - 410SV