Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

Μέσω ίντερνετ εκπαιδευτικοί από την Κάλυμνο θα παραδίδουν μαθήματα σε μαθητές Γυμνασίου.

http://images.tanea.gr/assetservice/Image.ashx?c=14884373&r=0&p=0&t=0&q=100&v=1&s=1&w=800&h=

«Το πρωί βόσκω τα κατσίκια και τα πρόβατα, αλλά το απόγευμα θα πηγαίνω στο σχολείο για να μπορέσω να συνεχίσω τα μαθήματά μου», λέει ο 14χρονος βοσκός Παντελής Μαύρος που ζει στην Ψέριμο μαζί με τους άλλους 30 κατοίκους του νησιού.

Μόνο που στο σχολείο δεν θα υπάρχουν καθηγητές αλλά ηλεκτρονικοί υπολογιστές, όπου μέσω ίντερνετ εκπαιδευτικοί από την Κάλυμνο θα παραδίδουν μαθήματα όχι μόνο στον Παντελή αλλά και στις αδελφές του, τη 15χρονη Σεβαστή και τη 13χρονη Αννα, και σε άλλους κατοίκους!... Ηδη ομάδα καθηγητών του Πανεπιστημίου Αιγαίου βρέθηκε στην Ψέριμο και εγκατέστησε το σύστημα των ηλεκτρονικών υπολογιστών στο σχολείο. Παράλληλα έκανε τα πρώτα μαθήματα για τον χειρισμό τους στα τρία αδέλφια, στην Κατερίνα Λαζαρή, 24 χρονών, στην ιδιοκτήτρια ταβέρνας Αννα Σαρούκου-Τηλιακού, 30 χρονών, στη μαγείρισσα Ειρήνη Κατσίνη, 33 χρονών, και στη 10χρονη Καλλιόπη Τηλιακού που είναι το μικρότερο παιδί στην Ψέριμο.

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης που διοργανώνεται από τη Νομαρχία Δωδεκανήσου σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και όπως τονίζει ο καθηγητής Πληροφορικής Κώστας Τσολακίδης, «όλοι στην Ψέριμο έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον να μάθουν πώς να χειρίζονται τους υπολογιστές ώστε να μπορούν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα».

http://images.tanea.gr/assetservice/Image.ashx?c=14884343&r=0&p=0&t=0&q=100&v=1&s=1&w=800
Ο 14χρονος Παντελής Μαύρος θα μπορέσει να συνεχίσει τα μαθήματά του στο γυμνάσιο καθώς δεν μπορούσε να μετακομίσει από την Ψέριμο στην Κάλυμνο...

«Δυσκολεύομαι, αλλά θα τα καταφέρω», είπε ο Παντελής Μαύρος που τελείωσε το δημοτικό στην Ψέριμο, αλλά δεν πήγε στην Κάλυμνο για να συνεχίσει τις σπουδές του αφού «έπρεπε να παραμείνω στο νησί για να βλέπω τα κατσίκια και τα πρόβατα της οικογένειας». Το ίδιο και η μικρότερη αδελφή του Αννα που ήταν και η τελευταία μαθήτρια του δημοτικού, το οποίο έκλεισε πέρυσι.

Η κ. Σαρούκου-Τηλιακού παρακολούθησε με μεγάλη προθυμία τα πρώτα μαθήματα, «γιατί θέλω να μπορώ να επικοινωνώ με τους πελάτες μου στο εξωτερικό και να διαφημίζω το μαγαζί μου», όπως και η κ. Κατσίνη η οποία λέει ότι «δεν χάνω την ευκαιρία να μάθω πέντε πράγματα παραπάνω που θα είναι χρήσιμα και στη δουλειά μου, ακόμη κι αν εργάζομαι σε ένα μικρό νησί».

Σε εξέλιξη βρίσκεται τώρα η προσπάθεια για να δώσει τη σχετική έγκριση το υπουργείο Παιδείας και να λειτουργήσει το τηλεσχολείο. «Ο σχεδιασμός είναι να λειτουργήσει σε συνεργασία με το Νυχτερινό Γυμνάσιο Καλύμνου. Οι μαθητές στην Ψέριμο θα παρακολουθούν μέσω τηλεματικής τα μαθήματα που θα διδάσκονται εκεί και κατά διαστήματα θα μεταβαίνουν στο νησί καθηγητές για να παρακολουθούν την πορεία της εκπαίδευσης των μαθητών», μας εξήγησε ο καθηγητής κ. Τσολακίδης.

http://images.tanea.gr/assetservice/Image.ashx?c=14884374&r=0&p=0&t=0&q=100&v=1&s=1&w=800
Κώστας Τσολακίδης (αριστερά). «Το πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης διοργανώνεται από τη Νομαρχία Δωδεκανήσου σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου», λέει ο καθηγητής Πληροφορικής

«Το όνειρό μου ήταν να συνεχίσω τις σπουδές μου στο γυμνάσιο, αλλά δυστυχώς οι ανάγκες της οικογένειάς μου δεν μου επέτρεψαν να πάω στην Κάλυμνο», λέει η τελευταία μαθήτρια του δημοτικού σχολείου στην Ψέριμο Αννα Μαύρου, που τώρα είναι ευτυχισμένη καθώς θυμάται τα λόγια της τελευταίας δασκάλας της, Χαράς Αγγελέτου, η οποία πριν φύγει έλεγε ότι «με την Άννα προσπαθούσαμε να ονειρευόμαστε, να ταξιδεύουμε νοερά. Δεν αποζητούσαμε εξωτικούς προορισμούς ή παραδεισένιες διαδρομές. Το μόνο που αποζητούσαμε στα φανταστικά μας ταξίδια ήταν η παρέα»! Ίσως τώρα η Άννα, μαζί με τα αδέλφια της και τους λιγοστούς κατοίκους της Ψερίμου να μπορέσουν με τη νέα τεχνολογία να αποκτήσουν φίλους σε όλο τον κόσμο, που θα τους κάνουν παρέα τις ατέλειωτες ώρες μοναξιάς στο νησάκι τους.

 

08/06/2010 - tanea.gr

Κώστας Τσολακίδης (αριστερά). «Το πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης διοργανώνεται από τη Νομαρχία Δωδεκανήσου σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου», λέει ο καθηγητής Πληροφορικής

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;