22 Ιουνιου 2010
Posted in
Επικαιρότητα
Τα «πάνω-κάτω» στην διαφημιστική αγορά των μέσων μαζικής ενημέρωσης φέρνει η αλματώδης διείσδυση του Διαδικτύου στην Αμερική.
Το ίντερνετ περνά πλέον δεύτερο, μετά την τηλεόραση, σε διαφημιστικά έσοδα, την ίδια ώρα που οι εφημερίδες διέρχονται ίσως την μεγαλύτερη κρίση στην ιστορία τους.
Τα συμπεράσματα αυτά περιλαμβάνονται στην ετήσια έκθεση «Παγκόσμια Αγορά Ψυχαγωγίας & Μ.Μ.Ε. 2010-2014», που συνέταξε η PriceWaterHouseCoopers, η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής επιχειρηματικών υπηρεσιών.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής (Η.Π.Α.), το Διαδίκτυο ετοιμάζεται να πάρει τη θέση των εφημερίδων και να γίνει το δεύτερο μέσο με τα μεγαλύτερα διαφημιστικά έσοδα, μετά την τηλεόραση.
Η online αγορά διαφήμισης (χωρίς να συνυπολογίζονται οι διαφημίσεις στα κινητά), αναμένεται να φτάσει τα 34,4 δισ. δολάρια το 2014, από 24,2 δισ. που ήταν το 2009.
Στο μεταξύ, οι εφημερίδες δέχονται ολοένα και ισχυρότερα πλήγματα από την πτώση των διαφημιστικών τους εσόδων. Σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Εφημερίδων της Αμερικής (NAA), η έντυπη διαφήμιση μειώθηκε κατά 28,6% το 2009, φτάνοντας τα 24,82 δισ. δολάρια.
Η PricewaterhouseCoopers εκτιμά ότι η διαφήμιση στις εφημερίδες θα συρρικνωθεί περισσότερο, αποφέροντας μόλις 22,3 δισ. δολάρια μέχρι το 2014.
«Παρά το γεγονός ότι το Διαδίκτυο δεν απέφυγε εντελώς τις επιπτώσεις της ύφεσης, η πτώση του στις Ηνωμένες Πολιτείες δεν ήταν τόσο σοβαρή όσο στα υπόλοιπα μέσα» σημειώνει η έκθεση.
Τρεις είναι οι λόγοι που κάνουν το Διαδίκτυο το πιο δυναμικά αναπτυσσόμενο μέσο στις Η.Π.Α.: οι αλλαγές που επέρχονται στην καταναλωτική συμπεριφορά, η δυνητική «απογραφή» του περιεχομένου του Ίντερνετ και η αυξημένη ευρυζωνική διείσδυση.
Το 2005, η διείσδυση των ευρυζωνικών υπηρεσιών στα αμερικανικά νοικοκυριά διαμορφώθηκε στο 34%. Σήμερα υπολογίζεται ότι το 64% των νοικοκυριών διαθέτουν ευρυζωνική σύνδεση.
Καταλύτης για την εξάπλωση της ευρυζωνικής πρόσβασης στις Η.Π.Α. είναι το σχέδιο Ομπάμα των 7,2 δισ. δολ., που δίνει κίνητρα για την ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας, καθώς και η αυξανόμενη διαθεσιμότητα των πακέτων «triple-play» (Ίντερνετ, τηλεόραση και τηλεφωνία).
Η έκθεση είναι ιδιαίτερα αισιόδοξη για την ανάπτυξη της διαφήμισης στα διαδραστικά μέσα (και ιδιαίτερα στις υπηρεσίες βίντεο -π.χ. YouTube- και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), προβλέποντας ότι θα φτάσει τα 6,6 δισ. δολάρια το 2014, από 4,7 δισ. δολ. που είναι σήμερα. Η συμβολή της ταχέως αναπτυσσόμενης διαδικτυακής τηλεόρασης, θα είναι καθοριστική.
Επιπλέον, η διαφημιστική αγορά στο χώρο της κινητής τηλεφωνίας «παίρνει τα πάνω της», ιδίως τώρα που τα ασύρματα δίκτυα αναβαθμίζονται και τα λεγόμενα «smartphones» (τύπου iPhone) κατακλύζουν την αγορά.
Στη Βόρεια Αμερική, οι διαφημίσεις στα κινητά αναμένεται να τετραπλασιαστούν τα επόμενα 4 χρόνια και από 414 εκατ. δολάρια που ήταν στο τέλος του 2009, να φτάσουν τα 1,6 δισ. το 2014.
16/06/2010 - tanea.gr
τελευταία άρθρα
- Ασφάλεια των δεδομένων μας: Μια εξαρχής χαμένη υπόθεση...
- Πώς η Tesla επαναστατικοποίησε την ηλεκτροκίνηση
- Terramaster F4-423: Το NAS που θέλει να τα κάνει όλα (και να συμφέρει)
- Synology DS923+
- Συγκριτικό δωρεάν NAS προγραμμάτων 2023
- Windows 11
- Apple M1: Επανάσταση στους επεξεργαστές ή κόλπο του (Apple) marketing;
- USB 4.0 - Το next big thing της πληροφορικής
- Εξηγώντας το SMR σκάνδαλο των κατασκευαστών σκληρών δίσκων
- Συγκριτικό προγραμμάτων NAS, έτος 2020
δημοφιλή άρθρα / νέα
- Οι ελληνικές εφημερίδες στο διαδίκτυο
- Ducky 1008 Black ALPS: Ένα φθηνό gaming keyboard
- Σπάζοντας το WPA/WPA2 ασύρματο δίκτυο σε λίγες ώρες
- Chat Roulette: Νέα μόδα online chat
- Συγκριτικό WinZip vs. WinRar vs. 7-Zip: Ποιο είναι το καλύτερο συμπιεστικό σήμερα;
- Πώς να κάνετε τον υπολογιστή σας γρηγορότερο σε 5'
- ΟΣΕ: Κράτηση εισιτηρίων μέσω διαδικτύου
- Digea: Γιατί η ψηφιακή τηλεόραση δεν έχει την ποιότητα εικόνας που θα θέλαμε;
- Ποια κάρτα γραφικών να αγοράσω;
- Φτηνά laptop: Compaq Presario CQ61 - 410SV