Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

facebookΤο Facebook ξεκίνησε την εφαρμογή μιας σειράς αλλαγών στην υπηρεσία, στοχεύοντας στην καλύτερη προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών. Οι αλλαγές αυτές σημαίνουν κυρίως ότι τα παιχνίδια και άλλες εφαρμογές που εγκαθίστανται στο προφίλ του χρήστη θα πρέπει να διευκρινίζουν τα προσωπικά δεδομένα που απαιτούνται για τη χρήση τους.

Οι αλλαγές είχαν ανακοινωθεί από το 2009 ως απάντηση στις επικρίσεις του Καναδού επιτρόπου προσωπικών δεδομένων που είχε κατηγορήσει το Facebook για ελλιπή προστασία των χρηστών σε αυτό τον τομέα. Τον Μάιο του 2010, η υπηρεσία αναγκάστηκε να αλλάξει ριζικά τις ρυθμίσεις ασφαλείας, μετά από παράπονα των χρηστών της. «Είναι πολύ ενθαρρυντικό να βλέπεις το Facebook να κινείται προς την κατεύθυνση προστασίας των χρηστών δίνοντας τους αληθινή πρόσβαση στα δεδομένα που καταχωρούν», δήλωσε σε ανακοίνωση του το Κέντρο Δημοκρατίας και Τεχνολογίας των ΗΠΑ. «Οι αλλαγές αυτές είναι ένα πολύ σημαντικό και θετικό βήμα για την εταιρεία».

Όλες οι εφαρμογές και τα παιχνίδια από τρίτες εταιρείες θα υπόκεινται στις νέες ρυθμίσεις. «Οι τρίτες εταιρείες θα έχουν πρόσβαση μόνο στα στοιχεία που ο χρήστης έχει αποφασίσει να δημοσιοποιήσει στο προφίλ του», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας σε blog. «Για την πρόσβαση σε άλλες πληροφορίες, η εκάστοτε εταιρεία θα πρέπει να απευθύνεται στον χρήστη».

Σήμερα, το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο προσφέρει περισσότερες από 550.000 εφαρμογές, μεταξύ των οποίων παιχνίδια όπως το FarmVille, ενώ, σύμφωνα με το Facebook, περισσότερο από το 70% των χρηστών του χρησιμοποιούν τουλάχιστον μία εφαρμογή κάθε μήνα.

 

02/07/2010 - kathimerini.gr με πληροφορίες BBC

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;