16 Ιουλιου 2010
Posted in
Επικαιρότητα
Η οικονομική κρίση οδηγεί 3,5 εκατ. Ελληνες να προτιμούν το Διαδίκτυο για τα ψώνια τους. Πρώτα στις προτιμήσεις τα αεροπορικά εισιτήρια και οι κρατήσεις ξενοδοχείων χάρη στα ελκυστικά πακέτα που προσφέρουν
Στις online αγορές οδηγεί 3,5 εκατ. Eλληνες χρήστες του Iντερνετ η οικονομική κρίση, με τα αεροπορικά εισιτήρια και τις ταξιδιωτικές κρατήσεις να είναι «νούμερο 1» στις προτιμήσεις τους χάρη στα ιδιαίτερα ελκυστικά πακέτα προσφορών.
Ερευνα της εταιρείας Nielsen που διενεργήθηκε τον Μάρτιο σε 55 χώρες παγκοσμίως και δημοσιοποιήθηκε χθες καταδεικνύει ότι το Διαδίκτυο έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την καθημερινότητά μας και έχει αλλάξει σημαντικά τον τρόπο που μπορούμε να κάνουμε τα ψώνια μας.
Οσο και αν τα παραδοσιακά καταστήματα διατηρούν τη γοητεία τους, οι online αγορές προσφέρουν μία ασύγκριτη ευκολία που φαίνεται να προσελκύει ολοένα και περισσότερους καταναλωτές.
Από την έρευνα προκύπτει ότι η πλειοψηφία των χρηστών του Ιντερνετ παγκοσμίως σκοπεύει να κάνει κάποια online αγορά στο επόμενο διάστημα, με τα βιβλία (44%), τα ρούχα (36%) και τα αεροπορικά εισιτήρια (32%) να καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις στην πρόθεση αγοράς διεθνώς. Στην Ελλάδα την πρώτη θέση κατέχουν τα αεροπορικά εισιτήρια, καθώς ένας στους δύο Eλληνες (51%) δηλώνει πως σκοπεύει να αγοράσει online κάποιο εισιτήριο μέσα στους ερχόμενους έξι μήνες.
Στις επόμενες θέσεις ακολουθούν οι κρατήσεις ξενοδοχείων (με 35%), τα βιβλία (με 33%), ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός (με 32%) και τα εισιτήρια συναυλιών/παραστάσεων (με 29%). Συνολικά οκτώ στους δέκα Eλληνες χρήστες του Διαδικτύου δηλώνουν πως σκοπεύουν να κάνουν κάποια online αγορά στο επόμενο εξάμηνο.
Παγκοσμίως, το 34% των καταναλωτών (ένας στους τρεις) δήλωσε πως κάνει τις online αγορές του από σελίδες καταστημάτων που υπάρχουν μόνο στο Διαδίκτυο (π.χ Amazon), ενώ στην Ελλάδα αυτό το ποσοστό μειώνεται στο 21%, καθώς η πλειονότητα των Ελλήνων (39%) φαίνεται να προτιμάει περισσότερο τα καταστήματα που διαθέτουν και υπαρκτά κτίρια.
Ποσοστά
Επιπλέον, το 73% παγκοσμίως καταναλώνει σε ψώνια του Διαδικτύου κάτω από το 10% των μηνιαίων χρημάτων που ξοδεύει συνολικά. Στην Ελλάδα μάλιστα αυτό το ποσοστό είναι ακόμα υψηλότερο και φτάνει στο 86%.
Οι Ελληνες δίνουν επίσης μεγάλη σημασία στις online κριτικές, όταν φτάνει η ώρα να αγοράσουν κάποια ηλεκτρονική συσκευή, με το συντριπτικό μάλιστα ποσοστό του 70%. Ακολουθούν οι τηλεπικοινωνίες με 57%, που είναι το μεγαλύτερο ποσοστό στην Ευρώπη και το Software με 43%.
Ενας στους τρεις Ευρωπαίους συνολικά και ένας στους τέσσερις Ελληνες δηλώνει, τέλος, πως χρησιμοποιεί τα social media (blogs, Facebook, Twitter κ.τ.λ.) για να πάρει τις σωστές αγοραστικές αποφάσεις.
ethnos.gr
τελευταία άρθρα
- Ασφάλεια των δεδομένων μας: Μια εξαρχής χαμένη υπόθεση...
- Πώς η Tesla επαναστατικοποίησε την ηλεκτροκίνηση
- Terramaster F4-423: Το NAS που θέλει να τα κάνει όλα (και να συμφέρει)
- Synology DS923+
- Συγκριτικό δωρεάν NAS προγραμμάτων 2023
- Windows 11
- Apple M1: Επανάσταση στους επεξεργαστές ή κόλπο του (Apple) marketing;
- USB 4.0 - Το next big thing της πληροφορικής
- Εξηγώντας το SMR σκάνδαλο των κατασκευαστών σκληρών δίσκων
- Συγκριτικό προγραμμάτων NAS, έτος 2020
δημοφιλή άρθρα / νέα
- Οι ελληνικές εφημερίδες στο διαδίκτυο
- Ducky 1008 Black ALPS: Ένα φθηνό gaming keyboard
- Σπάζοντας το WPA/WPA2 ασύρματο δίκτυο σε λίγες ώρες
- Chat Roulette: Νέα μόδα online chat
- Συγκριτικό WinZip vs. WinRar vs. 7-Zip: Ποιο είναι το καλύτερο συμπιεστικό σήμερα;
- Πώς να κάνετε τον υπολογιστή σας γρηγορότερο σε 5'
- ΟΣΕ: Κράτηση εισιτηρίων μέσω διαδικτύου
- Digea: Γιατί η ψηφιακή τηλεόραση δεν έχει την ποιότητα εικόνας που θα θέλαμε;
- Ποια κάρτα γραφικών να αγοράσω;
- Φτηνά laptop: Compaq Presario CQ61 - 410SV