Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

Baidu vs GoogleΑν και απέσπασε άδεια της κινεζικής κυβέρνησης που της δίνει τη δυνατότητα να συνεχίσει να λειτουργεί στη χώρα, η Google πρέπει τώρα να αγωνιστεί για να διεκδικήσει ένα αξιοπρεπές μερίδιο αγοράς στην Κίνα καθώς η ανταγωνίστριά της, Baidu, έχει ενισχύσει την κυριαρχία της στη μεγαλύτερη αγορά Ιντερνετ του κόσμου. Κι αυτό, γιατί μετά τις διαστάσεις που έλαβε η αναμέτρηση της μηχανής αναζήτησης με την κινεζική κυβέρνηση και φάνηκε πιθανή μια απομάκρυνσή της από την Κίνα, πολλές διαφημιστικές εταιρείες στράφηκαν στην ανταγωνίστριά της. Στελέχη διαφημιστικών με έδρα τη Σαγκάη επισημαίνουν πως το χάσμα ανάμεσα στην Google και την Baidu είναι μεγάλο και ότι, παρά την άδεια που της χορήγησαν οι κινεζικές αρχές, η Google θα δυσκολευθεί πολύ να κερδίσει μερίδιο της διαφημιστικής πίτας.

Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών Analysis International, κατά το α΄ τρίμηνο του 2010 το μερίδιο αγοράς της Google περιορίστηκε στο 30,9% από το 35,6% στο οποίο ανερχόταν το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο. Της Baidu, αντίθετα, διευρύνθηκε στο ποσοστό ρεκόρ του 64%, από 58,4% το προηγούμενο.

 

13/07/2010 - kathimerini.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;