Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

facebook reach block Εξαιρετικά κρίθηκαν τα αποτελέσματα της διαφημιστικής καμπάνιας της Nike με τίτλο Write The Future στο Facebook, την οποία υλοποίησε η εταιρεία Mindshare σε συνεργασία με την ThinkDigital, επίσημου αντιπροσώπου διαφήμισης του Facebook στην Ελλάδα.

Η Nike αξιοποίησε το λεγόμενο 24h Homepage Reach Block του Facebook, μια θέση για διαφήμιση στην πρώτη σελίδα του προφίλ κάθε χρήστη στη δεξιά στήλη, αποκλειστικά για μία ημέρα. Οι διαφημίσεις προβάλλονται έως και πέντε φορές σε κάθε προφίλ όλων των μελών που πληρούν τα κριτήρια που έχει θέσει ο διαφημιζόμενος. Μέσα σε 24 ώρες, η διαφήμιση "τρέχει" από προφίλ σε προφίλ, αξιοποιώντας στο έπακρο τα διαθέσιμα impression.

Έτσι, η καμπάνια της Nike έφτασε σε 1,6 εκατομμύριο Έλληνες που έχουν προφίλ στο δημοφιλές σάιτ κοινωνικής δικτύωσης. Μέσα σε μια ημέρα, το Nike Football Greece απέκτησε 11.000 νέους fans, αριθμός ενδεικτικός της αποτελεσματικότητας της καμπάνιας στο Facebook (0,68% ποσοστό αποτελεσματικότητας. Πολύ καλό για τα δεδομένα του ίντερνετ που επιτυχημένα θεωρούνται τα ποσοστά που αγγίζουν το 0,5%!).

Η Thinkdigital είναι το μεγαλύτερο δίκτυο Ψηφιακών Μέσων στην Ν.Α. Ευρώπη. Παρέχει σε διαφημιστές και διαφημιζομένους υπηρεσίες που επιτρέπουν τη στοχευμένη επικοινωνία με ταo κοινό που τους ενδιαφέρει. H Thinkdigital είναι επίσης ο επίσημος αντιπρόσωπος διαφήμισης του MSN, των προϊόντων Windows Live και του Facebook στην Ν.Α. Ευρώπη.

 

13/07/2010 - tech.in.gr

 

Δυστυχώς δεν μας λένε πόσο κόστισε αυτή η καμπάνια για να γνωρίζουμε ... έτσι απλά από περιέργεια.

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;