20 Ιουλιου 2010
Posted in
Επικαιρότητα
Πέρα από διεξοδικές συζητήσεις και σχόλια, η κοινότητα προχωρά και σε αγορά εκπτωτικών κουπονιών και ενίοτε σε διαδικτυακές διαμαρτυρίες.
Με 420 εκατομμύρια χρήστες online, η Κίνα έχει εξελιχθεί σε χώρα όπου κάθε brand χρειάζεται να προσέχει. Πρόσφατη έρευνα καταδεικνύει το γεγονός ότι όσο περισσότερο διεισδύει το ίντερνετ, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες για καταναλωτικές αποφάσεις έπειτα από συζήτηση και έρευνα.
Η online κοινότητα φροντίζει να χτίζει ή να καταστρέφει πολύ γρήγορα την εικόνα μιας εταιρείας με τους Κινέζους να έχουν στο ενεργητικό τους 13 εκατομμύρια δημοσιευμένα σχόλια κάθε μήνα σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Kaixin. Από την έρευνα προκύπτει ότι, αναλογικά, οι συγκεκριμένοι χρήστες βασίζονται περισσότερο στο Ιντερνετ για αγορές σε σχέση με τους χρήστες στη Δύση. Περίπου το 60% των χρηστών στην Κίνα δήλωσαν ότι ενημερώνονται από ιστοσελίδες σύγκρισης, συμμετέχουν σε φόρουμ και blogs επηρεάζοντας έτσι τις αποφάσεις αγοράς. Την ίδια στιγμή, στις ΗΠΑ λιγότερο από το 20% των χρηστών πράττουν παρομοίως.
Πέρα όμως από διεξοδικές συζητήσεις και σχόλια, η κοινότητα προχωρά και σε αγορά εκπτωτικών κουπονιών και ενίοτε σε διαδικτυακές διαμαρτυρίες. Οι Κινέζοι καταναλωτές αντιπροσωπεύουν περισσότερη ατομικότητα απ’ ότι πριν, προσπαθώντας όχι μόνο να είναι «μέσα» στη μόδα αλλά και να εκφράζουν το δικό τους ατομικό στυλ από τα προϊόντα που αγοράζουν.
Είναι πλέον στην κουλτούρα τους να συζητούν κάθε τι που συμβαίνει στην αλυσίδα παραγωγής από το τι προϊόν θα αγοράσουν μέχρι το ποια είναι η ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών μετά την πώληση. Και είναι κάτι που συμβαίνει όχι μόνο στα μεγάλα αστικά κέντρα αλλά και στις λιγότερο ανεπτυγμένες πόλεις.
19/07/2010 - kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑFP
τελευταία άρθρα
- Ασφάλεια των δεδομένων μας: Μια εξαρχής χαμένη υπόθεση...
- Πώς η Tesla επαναστατικοποίησε την ηλεκτροκίνηση
- Terramaster F4-423: Το NAS που θέλει να τα κάνει όλα (και να συμφέρει)
- Synology DS923+
- Συγκριτικό δωρεάν NAS προγραμμάτων 2023
- Windows 11
- Apple M1: Επανάσταση στους επεξεργαστές ή κόλπο του (Apple) marketing;
- USB 4.0 - Το next big thing της πληροφορικής
- Εξηγώντας το SMR σκάνδαλο των κατασκευαστών σκληρών δίσκων
- Συγκριτικό προγραμμάτων NAS, έτος 2020
δημοφιλή άρθρα / νέα
- Οι ελληνικές εφημερίδες στο διαδίκτυο
- Ducky 1008 Black ALPS: Ένα φθηνό gaming keyboard
- Σπάζοντας το WPA/WPA2 ασύρματο δίκτυο σε λίγες ώρες
- Chat Roulette: Νέα μόδα online chat
- Συγκριτικό WinZip vs. WinRar vs. 7-Zip: Ποιο είναι το καλύτερο συμπιεστικό σήμερα;
- Πώς να κάνετε τον υπολογιστή σας γρηγορότερο σε 5'
- ΟΣΕ: Κράτηση εισιτηρίων μέσω διαδικτύου
- Digea: Γιατί η ψηφιακή τηλεόραση δεν έχει την ποιότητα εικόνας που θα θέλαμε;
- Ποια κάρτα γραφικών να αγοράσω;
- Φτηνά laptop: Compaq Presario CQ61 - 410SV