Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

facebookΜπορεί το Facebook να αριθμεί περίπου 500 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες, αυτό όμως δε σημαίνει απαραίτητα ότι το κοινό είναι ικανοποιημένο. Τουλάχιστον στις ΗΠΑ, οι χρήστες εμφανίζονται αρκετά δυσαρεστημένοι από την ιστοσελίδα της υπηρεσίας, όπως μαρτυρούν τα στοιχεία του Δείκτη Ικανοποιήσης Καταναλωτών για τις εταιρείες που εμπίπτουν στην κατηγορία E-Business.

Το Facebook συγκεντρώνει 64 πόντους (με άριστα το 100) σ' αυτή τη μέτρηση, ένα νούμερο που το καθιστά λιγότερο δημοφιλές ακόμα κι από το site της αμερικανικής εφορίας όπου υποβάλλονται ηλεκτρονικά οι φορολογικές δηλώσεις! Το Facebook βρίσκεται στα ίδια επίπεδα πελατειακής ικανοποίησης με τις αεροπορικές εταιρείες και τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών, δύο τομείς που είχαν ανέκαθεν πολύ χαμηλό δείκτη ικανοποίησης.

Το αποτέλεσμα της έρευνας προκαλεί έκπληξη, δεδομένου ότι το Facebook είναι ο απόλυτος κυρίαρχος στα social networks. Όπως εκτιμά ο πρόεδρος της ForeSee Results, υπάρχουν τρεις βασικές αιτίες για τη δυσαρέσκεια του κοινού: η ανησυχία για τα προσωπικά δεδομένα, οι συχνές αλλαγές στην ιστοσελίδα, καθώς και η εμπορευματοποίηση του προϊόντος με τις διαφημίσεις.

Στο Δείκτη αναφέρεται επίσης ότι η μηχανή αναζήτησης της Google έχει σκορ 80, η Wikipedia 77 και το YouTube 73.

 

Έρευνα: Οι μισοί Αμερικανοί ανησυχούν για τα προσωπικά τους δεδομένα στο ίντερνετ

Το εκπαιδευτικό ίδρυμα Marist της Νέας Υόρκης διεξήγαγε μια έρευνα σχετικά με τις αντιλήψεις των πολιτών για τις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης. Τα αποτελέσματα δείχουν ότι οι μισοί Αμερικανοί που διατηρούν προφίλ σε ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook ή το MySpace, ανησυχούν σε μικρό ή μεγάλο βαθμό για τη προσωπικό τους απόρρητο στο Internet.

Η έρευνα δείχνει ότι οι άνθρωποι πάνω από 60 ετών ανησυχούν περισσότερο από τους νεότερους ανθρώπους, πράγμα απολύτως φυσιολογικό αν αναλογιστεί κανείς ότι οι προηγούμενες γενιές δε μεγάλωσαν μέσα στους υπολογιστές όπως οι νεότερες. Επίσης, οι γυναίκες εκφράζουν φόβους για τη διαρροή των προσωπικών τους δεδομένων στο Internet σε μεγαλύτερο βαθμό απ' ό,τι οι άντρες.

Θα είχε ενδιαφέρον να γινόταν μια τέτοια έρευνα και στις χώρες της ΕΕ αυτή τη χρονική στιγμή, με τις ίδιες ακριβώς ερωτήσεις που διατυπώθηκαν στους Αμερικανούς. Έτσι, θα μπορούσαμε να κάνουμε απευθείας συγκρίσεις σχετικά με τις απόψεις των διαφόρων λαών.

 

20/07/2010 - e-pcmag.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;