27 Ιουλιου 2010
Posted in
Επικαιρότητα
Η κρίση αποτελεί για εμάς ευκαιρία». Η δήλωση αυτή ανήκει στον Όλιβερ Έμπελ, γενικό διευθυντή της Lenovo για την περιοχή της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης, ο οποίος δηλώνει ότι ο στόχος της εταιρείας, μίας εκ των μεγαλύτερων κατασκευαστών προσωπικών υπολογιστών σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι «να επιτεθεί στην ελληνική αγορά».
Σύμφωνα με τον κ. Έμπελ, το γεγονός ότι στην Ελλάδα η Lenovo είναι ένας σχετικά μικρός «παίκτης» αποτελεί πλεονέκτημα. Η κινεζική εταιρεία, η οποία έγινε γνωστή όταν εξαγόρασε τον τομέα προσωπικών υπολογιστών της ΙΒΜ, έχει ένα μερίδιο στην ελληνική αγορά PC, το οποίο διαμορφώθηκε σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία που αφορούν το α’ τρίμηνο του 2010 κοντά στο 5%.
Σε σχέση, όμως, με το περίπου 3% που είχε στο δ’ τρίμηνο του 2009, η άνοδος είναι σημαντική. Όμως, ο στόχος είναι να αυξηθεί περαιτέρω και να φθάσει στο μερίδιο που έχει η Lenovo σε παγκόσμιο επίπεδο και το οποίο κινείται μεταξύ 9% και 10%.
Πλήρης γκάμα
«Πρόκειται να δείτε πολύ περισσότερα από εμάς», σημειώνει ο κ. Έμπελ, ο οποίος εκτιμά ότι η πλήρη γκάμα που διαθέτει η Lenovo θα αποτελέσει ένα σημαντικό πλεονέκτημα. Στα πλάνα της εταιρείας είναι να δώσει έμφαση στα μοντέλα εκείνα που διατίθενται σε προσιτές τιμές, προσφέροντας εξαιρετική σχέση κόστους προς επιδόσεις. Πρόκειται, άλλωστε, για το τμήμα της αγοράς το οποίο παρουσιάζει τους τελευταίους μήνες τη μεγαλύτερη κινητικότητα λόγω του δύσκολου μακροοικονομικού περιβάλλοντος με τους καταναλωτές να ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για το κόστος απόκτησης ενός νέου υπολογιστή, είτε πρόκειται για φορητό είτε για επιτραπέζιο.
Το στέλεχος της Lenovo υποστηρίζει, πάντως, ότι αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει και μία σημαντική μερίδα καταναλωτών που είναι διατεθειμένη να πληρώσει κάτι παραπάνω για έναν υπολογιστή υψηλών επιδόσεων, ενώ συνεχίζει να υπάρχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και για μηχανήματα με ελκυστικό σχεδιασμό.
«Γενικότερα, η κυρίαρχη τάση είναι προς 'κλασικούς' φορητούς υπολογιστές με πολλές δυνατότητες όσον αφορά την αναπαραγωγή πολυμέσων (video και μουσική)» τονίζει ο κ. Έμπελ.
Συστήματα για επιχειρήσεις
Παράλληλα, η Lenovo συνεχίζει να δίνει ιδιαίτερη έμφαση στους υπολογιστές που απευθύνονται σε επιχειρήσεις. Άλλωστε, είναι μία κατηγορία όπου υπάρχει η «κληρονομιά» της IBM. Σύμφωνα με τον κ. Έμπελ, «η Lenovo επιδιώκει να καλύψει τις κύριες ανάγκες των εταιρικών πελατών που ζητούν προσιτές τιμές, σταθερές πλατφόρμες, αλλά και υπολογιστές που να προσφέρουν χαμηλό συνολικό κόστος χρήσης».
Στη συγκεκριμένη κατηγορία πελατών, η Lenovo επιδιώκει, πάντως, να ενισχύσει την παρουσία της και με επιτραπέζια συστήματα όπου η κεντρική μονάδα είναι ενσωματωμένη στην οθόνη, τους αποκαλούμενους και all-in-one υπολογιστές. Ο κ. Έμπελ εκτιμά ότι η συγκεκριμένη κατηγορία θα παρουσιάσει υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης στο προσεχές μέλλον, δεδομένου ότι προσφέρει εξοικονόμηση χώρου αλλά και μικρότερη κατανάλωση ενέργειας, στοιχεία που ενδιαφέρουν ιδιαίτερα τις επιχειρήσεις τα τελευταία χρόνια.
12/07/2010 - imerisia.gr
τελευταία άρθρα
- Ασφάλεια των δεδομένων μας: Μια εξαρχής χαμένη υπόθεση...
- Πώς η Tesla επαναστατικοποίησε την ηλεκτροκίνηση
- Terramaster F4-423: Το NAS που θέλει να τα κάνει όλα (και να συμφέρει)
- Synology DS923+
- Συγκριτικό δωρεάν NAS προγραμμάτων 2023
- Windows 11
- Apple M1: Επανάσταση στους επεξεργαστές ή κόλπο του (Apple) marketing;
- USB 4.0 - Το next big thing της πληροφορικής
- Εξηγώντας το SMR σκάνδαλο των κατασκευαστών σκληρών δίσκων
- Συγκριτικό προγραμμάτων NAS, έτος 2020
δημοφιλή άρθρα / νέα
- Οι ελληνικές εφημερίδες στο διαδίκτυο
- Ducky 1008 Black ALPS: Ένα φθηνό gaming keyboard
- Σπάζοντας το WPA/WPA2 ασύρματο δίκτυο σε λίγες ώρες
- Chat Roulette: Νέα μόδα online chat
- Συγκριτικό WinZip vs. WinRar vs. 7-Zip: Ποιο είναι το καλύτερο συμπιεστικό σήμερα;
- Πώς να κάνετε τον υπολογιστή σας γρηγορότερο σε 5'
- ΟΣΕ: Κράτηση εισιτηρίων μέσω διαδικτύου
- Digea: Γιατί η ψηφιακή τηλεόραση δεν έχει την ποιότητα εικόνας που θα θέλαμε;
- Ποια κάρτα γραφικών να αγοράσω;
- Φτηνά laptop: Compaq Presario CQ61 - 410SV