29 Ιουλιου 2010
Posted in
Επικαιρότητα
Σε πάρα πολλούς τομείς της ζωής, περιλαμβανομένης της τεχνολογίας, δεν έχει σημασία αν είσαι πρώτος σε κάτι αλλά αν είσαι καλύτερος από τους άλλους.
Βοηθά, επίσης, να μη σε πιάνουν προκαταλήψεις, όχι μόνο επειδή κάνεις τους πάντες να σε κοιτάζουν με μισό μάτι αλλά και επειδή χάνεις τελικά την ουσία.
Είδαμε τις προηγούμενες εβδομάδες την αδέξια προσπάθεια της Apple και των οπαδών της (σ.σ. δεν μπορούμε να μιλάμε για υποστηρικτές ή φίλους αλλά για οπαδούς, ξεκάθαρο είναι αυτό) να εμφανίσουν ως πρόβλημα όλων των κατασκευαστών το ζήτημα με τη λήψη του iPhone 4. Γενικώς η Apple μας είπε κάτι σαν «μην κάνετε σαν μικρά παιδιά, όλοι το ίδιο πρόβλημα έχουν» και το μόνο που δεν έκανε ο Στιβ Τζομπς ήταν να σφίξει σε σημείο... ξεζουμίσματος μοντέλα άλλων εταιρειών για να μας πείσει για του λόγου του το αληθές.
Φυσικά, κουβέντα δεν ειπώθηκε για την αρχική απόπειρα της Apple να μας πείσει πως δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα, αλλά υπήρχε ένα τόσο δα λαθάκι στον αλγόριθμο που εμφανίζει την ισχύ του σήματος στην οθόνη του iPhone 4. Τέλος πάντων, αυτά ήταν τα αποτελέσματα της αδεξιότητας, έρχονται όμως οι ημέρες που τα πράγματα στον χώρο των έξυπνων κινητών τηλεφώνων γίνονται πραγματικά ενδιαφέροντα.
Η Google ετοιμάζεται για τη διανομή της έκδοσης 2.2 του Android, που θα προσφέρει στα κινητά τηλέφωνα τη δυνατότητα να «τρέχουν» εφαρμογές που έχουν αναπτυχθεί με την τεχνολογία Flash. Πρόκειται για μια τεχνολογία που η Apple μας έχει παρουσιάσει ως κάτι σαν ψηφιακή πανούκλα, αλλά η αλήθεια βρίσκεται αρκετά μακριά από τα λεγόμενα της εταιρείας.
Ναι, η τεχνολογία Flash έχει χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή ψηφιακών... ανοσιουργημάτων, κυρίως διαδικτυακών κόμβων που είναι τόσο απαιτητικοί στην προβολή τους, που αν δεν έχεις υπολογιστή τελευταίας τεχνολογίας δεν μπορείς να τους δεις. Ομως από την άλλη πλευρά, είναι και μια πλατφόρμα που έχει δώσει σοβαρές λύσεις τόσο στην προβολή βίντεο όσο και στην ανάπτυξη online παιχνιδιών.
Μάλλον με την «απαγόρευση» του Flash, η Apple ήθελε να αποκλείσει το ενδεχόμενο οι χρήστες να παίζουν μέσω του Διαδικτύου, παρακάμπτοντας τα παιχνίδια που διατίθενται προς πώληση από το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας, το οποίο άλλωστε έχει παίξει κεφαλαιώδη ρόλο στην ανάπτυξή της τα τελευταία χρόνια. Πλέον, όμως, η Apple καλείται να συνειδητοποιήσει πως δεν «παίζει» μόνη της και πως την ίδια στιγμή που η Nokia ψάχνει να βρει τον παλιό καλό της εαυτό, η Google μπαίνει για τα καλά στην αρένα, οι ασιατικές εταιρίες σήκωσαν -επιτέλους- κεφάλι και άλλα πολλά στον μεγάλο δρόμο της τεχνολογίας...
24/07/2010 - enet.gr
τελευταία άρθρα
- Ασφάλεια των δεδομένων μας: Μια εξαρχής χαμένη υπόθεση...
- Πώς η Tesla επαναστατικοποίησε την ηλεκτροκίνηση
- Terramaster F4-423: Το NAS που θέλει να τα κάνει όλα (και να συμφέρει)
- Synology DS923+
- Συγκριτικό δωρεάν NAS προγραμμάτων 2023
- Windows 11
- Apple M1: Επανάσταση στους επεξεργαστές ή κόλπο του (Apple) marketing;
- USB 4.0 - Το next big thing της πληροφορικής
- Εξηγώντας το SMR σκάνδαλο των κατασκευαστών σκληρών δίσκων
- Συγκριτικό προγραμμάτων NAS, έτος 2020
δημοφιλή άρθρα / νέα
- Οι ελληνικές εφημερίδες στο διαδίκτυο
- Ducky 1008 Black ALPS: Ένα φθηνό gaming keyboard
- Σπάζοντας το WPA/WPA2 ασύρματο δίκτυο σε λίγες ώρες
- Chat Roulette: Νέα μόδα online chat
- Συγκριτικό WinZip vs. WinRar vs. 7-Zip: Ποιο είναι το καλύτερο συμπιεστικό σήμερα;
- Πώς να κάνετε τον υπολογιστή σας γρηγορότερο σε 5'
- ΟΣΕ: Κράτηση εισιτηρίων μέσω διαδικτύου
- Digea: Γιατί η ψηφιακή τηλεόραση δεν έχει την ποιότητα εικόνας που θα θέλαμε;
- Ποια κάρτα γραφικών να αγοράσω;
- Φτηνά laptop: Compaq Presario CQ61 - 410SV