Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

Στη δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων προχωρούν ολοένα και περισσότερες λιανεμπορικές αλυσίδες στην Ελλάδα, επιδεικνύοντας ισχυρά αντανακλαστικά στις αλλαγές της συμπεριφοράς των Ελλήνων καταναλωτών. Η μείωση του ελεύθερου χρόνου και η ραγδαία αύξηση των ευρυζωνικών συνδέσεων στα ελληνικά νοικοκυριά οδηγούν ολοένα και περισσότερους Ελληνες καταναλωτές στο να πραγματοποιούν αγορές μέσω Διαδικτύου. Στους παραπάνω παράγοντες ήρθε να προστεθεί και η οικονομική κρίση. Οι χαμηλότερες τιμές στις οποίες προσφέρονται συνήθως τα προϊόντα σε σχέση με τις αντίστοιχες τιμές στα συμβατικά καταστήματα στρέφουν τους καταναλωτές στα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε πρόσφατα η Nielsen, οκτώ στους δέκα Ελληνες χρήστες του Διαδικτύου δήλωσαν πως σκοπεύουν να κάνουν κάποια online αγορά το επόμενο εξάμηνο, ενώ μόλις το 13% δήλωσε πως δεν έχει κάνει κάποια online αγορά στο παρελθόν. Βάσει της ίδιας έρευνας, ένας από τους λόγους που οι Ελληνες καταναλωτές επιλέγουν το Διαδίκτυο για τις αγορές τους είναι οι κριτικές για το προϊόν που τους ενδιαφέρει, οι οποίες πλέον φιλοξενούνται σε πολλές ηλεκτρονικές σελίδες. Ειδικά όταν πρόκειται να αγοράσουν κάποια ηλεκτρονική συσκευή οι Ελληνες καταναλωτές σε ποσοστό 70% διαβάζουν τις κριτικές που δημοσιεύονται στο Διαδίκτυο.

Κάπως έτσι «δικαιολογείται» και η απόφαση της DSGI Ελλάδος (κάτοχος στην Ελλάδα των αλυσίδων Κωτσόβολος και Electroworld) να μετατρέψει την Electroworld σε αποκλειστικά ηλεκτρονική αλυσίδα με στόχο να καλύψει τις ανάγκες των καταναλωτών πανελλαδικά.

Χαμηλότερες τιμές στα προϊόντα που αγοράζονται μέσω Διαδικτύου σε σχέση με τις τιμές που ισχύουν για το ίδιο προϊόν στα συμβατικά καταστήματά της παρέχει και η αλυσίδα προϊόντων τεχνολογίας και πολιτισμού Public. Το ηλεκτρονικό της κατάστημα, επένδυση ύψους 1 εκατ. ευρώ, εγκαινιάστηκε στα τέλη Μαρτίου.

Διαδικτυακά καταστήματα διαθέτουν εδώ και πολύ καιρό επίσης οι περισσότερες αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, βιβλιοπωλεία, καταστήματα επίπλων, οπτικών, αλλά και αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

 

01/08/2010 - kathimerini.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;