Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

toshiba leading innovationΑνάκαμψη της εγχώριας αγοράς των προσωπικών υπολογιστών, και δη των φορητών συστημάτων, από το τελευταίο τρίμηνο του 2010, αναμένει ο Ιβάν Ντουμπέλ, γενικός διευθυντής της Toshiba όσον αφορά τα συστήματα υπολογιστών για την Ελλάδα, τη Ρουμανία και το Ισραήλ.

«Αυτή τη στιγμή, η εκτίμηση μας είναι πως το σύνολο της αγοράς παρουσιάζει μία μείωση της τάξεως του 25% σε αξία πωλήσεων, αλλά ευελπιστούμε ότι η κατάσταση αυτή θα αλλάξει στο δ’ τρίμηνο και η αγορά θα επανέλθει σε κανονικούς ρυθμούς» σημειώνει ο κ. Ντουμπέλ, ο οποίος πάντως, δηλώνει ευχαριστημένος από την πορεία της Toshiba στην ελληνική αγορά.

Σημειωτέον πως το μερίδιο της ιαπωνικής εταιρείας στη χώρα μας διαμορφώθηκε στο 18,9% περίπου κατά το β’ τρίμηνο όσον αφορά στους φορητούς υπολογιστές (χωρίς να περιλαμβάνονται τα netbooks), ενώ συνολικά στην αγορά των προσωπικών υπολογιστών το μερίδιο της Toshiba είναι στο 13% αν και η εταιρεία πωλεί αποκλειστικά φορητά συστήματα.

Τα μερίδια αυτά, τα οποία αυξάνονται διαρκώς από το 2000, είναι από τα υψηλότερα στον κόσμο και φέρνουν την Toshiba στη δεύτερη θέση της κατάταξης για την Ελλάδα, επίδοση που θεωρείται εξαιρετική.

Σημαντικές πρωτιές
Στα πλάνα της Toshiba, σύμφωνα με τον κ. Ντουμπέλ, είναι η μεγαλύτερη έμφαση στο κομμάτι των φορητών υπολογιστών που απευθύνονται σε επιχειρήσεις. «Διαθέτουμε πλέον μία ολοκληρωμένη γκάμα και για τον χώρο των επιχειρήσεων» σημειώνει το στέλεχος της Toshiba, που επισημαίνει τη μακρά παράδοση της ιαπωνικής εταιρείας στον χώρο των φορητών υπολογιστών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Toshiba ήταν η πρώτη εταιρεία που παρουσίασε φορητό υπολογιστή πριν από 25 χρόνια. Επρόκειτο για το Τ1100 που ξεκίνησε να πωλείται τον Απρίλιο του 1985. Επιπλέον, η Toshiba ήταν η πρώτη εταιρεία που παρουσίασε φορητό υπολογιστή με CD-ROM το 1995, ενώ το 2001 είχε το πρώτο μοντέλο με ενσωματωμένους δέκτες Bluetooth και WiFi.

Οι νέες τάσεις
Η Toshiba συνεχίζει να καινοτομεί, πλέον, όμως επιδιώκει να εκμεταλλευτεί και τις τάσεις που υπάρχουν στην παγκόσμια αγορά.

Για παράδειγμα, υπάρχει μία στροφή προς φθηνότερους φορητούς υπολογιστές, οπότε και η Toshiba επιδιώκει να έχει ανταγωνιστικές τιμές.

Παράλληλα, όμως, δίνει έμφαση και στην παρουσίαση συστημάτων με δυνατότητα αναπαραγωγής τρισδιάστατου (3D) περιεχομένου. «Θεωρούμε ότι σταδιακά το 3D θα έχει όλο και μεγαλύτερη ζήτηση από τους καταναλωτές καθώς θα αρχίσει να είναι διαθέσιμο περισσότερο σχετικό περιεχόμενο» σημειώνει ο κ. Ντουμπέλ.

Από εκεί και πέρα, πολλοί καταναλωτές ζητούν μικρότερες οθόνες προκειμένου να μειωθεί ο όγκος των μηχανημάτων, ενώ ανάπτυξη παρουσιάζει και ο χώρος του multitouch, ήτοι των φορητών υπολογιστών με οθόνη αφής. Στο προσεχές μέλλον, επίσης, αναμένεται να υπάρξει αυξημένη ζήτηση και για συσκευές που θα προσφέρουν συνεχή σύνδεση με το Διαδίκτυο για εφαρμογές cloud computing, έναν τομέα που έχει ήδη τοποθετηθεί η Toshiba.

Η Toshiba είναι από τους ιαπωνικούς ομίλους με δραστηριότητα σε μία ευρεία γκάμα ψηφιακών τεχνολογιών. Μέχρι τώρα, όμως, δεν είχε αξιοποιήσει ιδιαίτερα τις συνέργιες που υπάρχουν μεταξύ των τμημάτων. «Είναι κάτι που το κοιτάζουμε» σημειώνει ο κ. Ντουμπέλ.

«Ήδη, στη Βρετανία, τη Γαλλία και την Ισπανία είναι κοινή η ομάδα που παρακολουθεί τις δραστηριότητες μας στο χώρο των ψηφιακών τεχνολογιών είτε είναι τηλεοράσεις και συστήματα αναπαραγωγής εικόνας είτε υπολογιστές. Και μάλλον θα ακολουθήσουν και άλλες χώρες».

 

31/07/2010 - imerisia.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;