28 Αυγουστου 2010
Posted in
Επικαιρότητα
Μερικές από τις μεγαλύτερες αλυσίδες λιανικής στις ΗΠΑ συνεργάζονται με την εταιρεία που κατασκεύασε μια νέα εφαρμογή για iPhone και Android, που παρακολουθεί και προτείνει προσφορές στους καταναλωτές καθώς περνούν έξω από μαγαζιά ή όταν βρίσκονται μέσα σε αυτά.
Η εφαρμογή, με την ονομασία Shopkick, είναι διαθέσιμη για τους κατόχους iPhone, και από το Φθινόπωρο για το Android. Όσοι θα κατεβάσουν την εφαρμογή στο κινητό τους θα συλλέγουν πόντους (τα λεγόμενα kickbucks) και μόνο με την είσοδο σε κάποιο από τα συνεργαζόμενα καταστήματα. Πόντοι θα προστίθενται ακόμη όταν ο καταναλωτής θα «σκανάρει» με την κάμερα του κινητού το barcode του προϊόντος. Οι πόντοι αυτοί θα μπορούν να ανταλλαχθούν με ειδικές προσφορές των συνεργαζόμενων καταστημάτων, δωρεάν τραγούδια mp3, ή πόντους για κάποιο από τα παιχνίδια του Facebook.
Το κατά πόσο οι καταναλωτές θα ανταποκριθούν σε όλη αυτή τη διακριτική παρακολούθηση των καταναλωτικών τους δραστηριοτήτων παραμένει βέβαια ζητούμενο. Αυτό που οι έμποροι βλέπουν ως εκλεπτυσμένο μάρκετινγκ, πολλοί αναλυτές θεωρούν παραβίαση της ιδιωτικής ζωής. «Το Shopkick θα ξέρει που βρίσκεσαι, τι αγοράζεις, τις καταναλωτικές σου συνήθειες, τα έξοδα σου», σχολίασε σχετικά ο Τζέφρι Τσέστερ, διευθυντής του Κέντρου Ψηφιακής Δημοκρατίας.
Η εταιρεία που κατασκεύασε την εφαρμογή κερδίζει από κάθε πόντο kickbuck που χρεώνεται στον πελάτη, ενώ αν ο καταναλωτής προβεί σε αγορά, το Shopkick παίρνει ποσοστό της τιμής του προΐόντος. Αλήθεια είναι ότι προς το παρόν απαιτούνται πολλά kickbucks για να κερδίσεις οτιδήποτε, μια δωροεπιταγή πέντε δολαρίων από το American Eagle για παράδειγμα, προϋποθέτει 1.250 kickbucks, ενώ οι καταστηματάρχες περιορίζουν τον αριθμό των δυνατών επισκέψεων στο μαγαζί κάθε ημέρα, ώστε να αποφευχθούν περιστατικά καταναλωτών που απλά… μπαινοβγαίνουν συνεχόμενα στο κατάστημα για να κερδίσουν πόντους.
Ελπίδα των καταστηματαρχών είναι σύντομα η εφαρμογή να εξελιχθεί ώστε να μπορούν να προωθούνται προϊόντα με βάση την ηλικία του καταναλωτή ή το φύλο, τον τόπο διαμονής ή το πόσο συχνά επισκέπτονται ένα κατάστημα και την αγοραστική τους προϊστορία.
18/08/2010 - kathimerini.gr με πληροφορίες από New York Times
τελευταία άρθρα
- Ασφάλεια των δεδομένων μας: Μια εξαρχής χαμένη υπόθεση...
- Πώς η Tesla επαναστατικοποίησε την ηλεκτροκίνηση
- Terramaster F4-423: Το NAS που θέλει να τα κάνει όλα (και να συμφέρει)
- Synology DS923+
- Συγκριτικό δωρεάν NAS προγραμμάτων 2023
- Windows 11
- Apple M1: Επανάσταση στους επεξεργαστές ή κόλπο του (Apple) marketing;
- USB 4.0 - Το next big thing της πληροφορικής
- Εξηγώντας το SMR σκάνδαλο των κατασκευαστών σκληρών δίσκων
- Συγκριτικό προγραμμάτων NAS, έτος 2020
δημοφιλή άρθρα / νέα
- Οι ελληνικές εφημερίδες στο διαδίκτυο
- Ducky 1008 Black ALPS: Ένα φθηνό gaming keyboard
- Σπάζοντας το WPA/WPA2 ασύρματο δίκτυο σε λίγες ώρες
- Chat Roulette: Νέα μόδα online chat
- Συγκριτικό WinZip vs. WinRar vs. 7-Zip: Ποιο είναι το καλύτερο συμπιεστικό σήμερα;
- Πώς να κάνετε τον υπολογιστή σας γρηγορότερο σε 5'
- ΟΣΕ: Κράτηση εισιτηρίων μέσω διαδικτύου
- Digea: Γιατί η ψηφιακή τηλεόραση δεν έχει την ποιότητα εικόνας που θα θέλαμε;
- Ποια κάρτα γραφικών να αγοράσω;
- Φτηνά laptop: Compaq Presario CQ61 - 410SV