29 Αυγουστου 2010
Posted in
Επικαιρότητα
Εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ τα κέρδη τριών πιτσιρικάδων από τις διαφημίσεις των βίντεό τους!
Είναι νέοι, ωραίοι, αστείοι και... απρόσμενα πλούσιοι, χάρη στην τεράστια δημοτικότητα του ιστοτόπου YouTube, αφού όπως προκύπτει στην εποχή μας αρκεί το «ανέβασμα» ενός απλού, προσωπικού βίντεο σε κοινή θέα στο Διαδίκτυο για να σε κάνει πλούσιο από τις διαφημίσεις και μάλιστα σε ηλικία αρκετά κάτω των 30 ετών.
Ο λόγος για τα «αστέρια» του ΥouΤube, της γνωστής ιστοσελίδας δωρεάν ανταλλαγής βίντεο: σύμφωνα με έρευνα που έκανε η αμερικανική εταιρεία διαδικτυακών μελετών και αναλύσεων TubeMogul, 10 νεαροί και ανεξάρτητοι χρήστες του ΥouΤube, που πλέον έχουν μεταβληθεί σε ιντερνετικές διασημότητες μεγάλου βεληνεκούς, έβγαλαν μέσα στο 2009 περισσότερα από 100.000 δολάρια (σχεδόν 78.000 ευρώ) έκαστος. Πώς; Ανεβάζοντας απλώς ένα προσωπικό βίντεο στο Ιnternet και περιμένοντας κατόπιν να δουν τι ανταπόκριση θα έχει αυτό στα εκατομμύρια των υπόλοιπων χρηστών. Το ΤubeΜogul, προκειμένου να εκτιμήσει το ετήσιο εισόδημα αυτών των δέκα «εταίρων του ΥouΤube», όπως αποκαλούνται τα συγκεκριμένα «celebrities» του Διαδικτύου, μέτρησε αρχικά πόσους σταθερούς εγγεγραμμένους «συνδρομητές» (subscribers) διέθετε η καθεμιά από αυτές τις «διασημότητες». Κατόπιν η εταιρεία υπολόγισε το εισόδημά τους που προέρχεται από διαφημιστικές καταχωρίσεις (banners) που τοποθετήθηκαν δίπλα στα επιτυχημένα βίντεό τους.
Διασημότητα του ΥouΤube με τα περισσότερα κέρδη για το 2009 αναδείχθηκε ο 22χρονος Σέιν Ντόσον, ο αυτοαποκαλούμενος και «βρωμόστομος με το αγγελικό πρόσωπο», ο οποίος έβγαλε πέρυσι 247.000 ευρώ και θεωρείται η προσωπικότητα του ΥouΤube με τον μεγαλύτερο ρυθμό αύξησης τακτικών «συνδρομητών».
Το «Annoying Orange», μια διαδικτυακή σειρά που δημιούργησε ο Ντέιν Μποντινχάιμερ με... ομιλούντα φρούτα, εισέπραξε 226.000 ευρώ, ενώ ο Φίλιπ Ντεφράνκο, ο «πιο σέξι σπασίκλας του ΥouΤube», όπως τον αποκαλούν, γέμισε τον τραπεζικό του λογαριασμό με 142.000 ευρώ για το «online» σόου του με νέα και αναλύσεις για την ποπ κουλτούρα και την πολιτική.
Ο Ράιαν Χίγκα, με 2,6 εκατομμύρια συνδρομητές σε δημοφιλή και ξεκαρδιστικά βίντεο όπως το «Πώς να γίνετε Νίντζα», έχει καταφέρει να κερδίσει από το ΥouΤube 118.000 ευρώ. Ο μόλις 16χρονος Λούκας Κρούκσανκ κέρδισε 115.000 ευρώ την περασμένη χρονιά υποδυόμενος «έναν νευρικό εξάχρονο που λέγεται Φρεντ».
Δέκα περιπτώσεις ανθρώπων που αποδεικνύουν πως με μια απλή βιντεοκάμερα, φαντασία, περίσσιο κέφι και ασφαλώς μια δόση γνήσιου σατιρικού ταλέντου μπορείς στη σημερινή εποχή του ευρυζωνικού ίντερνετ να γίνεις πλούσιος κυριολεκτικά από το δωμάτιο του σπιτιού σου...
27/08/2010 - tovima.gr
τελευταία άρθρα
- Ασφάλεια των δεδομένων μας: Μια εξαρχής χαμένη υπόθεση...
- Πώς η Tesla επαναστατικοποίησε την ηλεκτροκίνηση
- Terramaster F4-423: Το NAS που θέλει να τα κάνει όλα (και να συμφέρει)
- Synology DS923+
- Συγκριτικό δωρεάν NAS προγραμμάτων 2023
- Windows 11
- Apple M1: Επανάσταση στους επεξεργαστές ή κόλπο του (Apple) marketing;
- USB 4.0 - Το next big thing της πληροφορικής
- Εξηγώντας το SMR σκάνδαλο των κατασκευαστών σκληρών δίσκων
- Συγκριτικό προγραμμάτων NAS, έτος 2020
δημοφιλή άρθρα / νέα
- Οι ελληνικές εφημερίδες στο διαδίκτυο
- Ducky 1008 Black ALPS: Ένα φθηνό gaming keyboard
- Σπάζοντας το WPA/WPA2 ασύρματο δίκτυο σε λίγες ώρες
- Chat Roulette: Νέα μόδα online chat
- Συγκριτικό WinZip vs. WinRar vs. 7-Zip: Ποιο είναι το καλύτερο συμπιεστικό σήμερα;
- Πώς να κάνετε τον υπολογιστή σας γρηγορότερο σε 5'
- ΟΣΕ: Κράτηση εισιτηρίων μέσω διαδικτύου
- Digea: Γιατί η ψηφιακή τηλεόραση δεν έχει την ποιότητα εικόνας που θα θέλαμε;
- Ποια κάρτα γραφικών να αγοράσω;
- Φτηνά laptop: Compaq Presario CQ61 - 410SV


