01 Σεπτεμβριου 2010
Posted in
Επικαιρότητα
Οι εταιρείες marketing πειραματίζονται με νέες ψηφιακές τεχνολογίες προκειμένου να «τσιμπήσουν» τους καταναλωτές την ώρα που ψωνίζουν, σύμφωνα με δημοσίευμα της αμερικανικής εφημερίδας The Wall Street Journal.
Επιστρατεύοντας κάθε νέο διαθέσιμο τεχνολογικό μέσο, με δοκιμαστήρια εξοπλισμένα με διαδραστικά κάτοπτρα, με ειδικά περίπτερα στο εσωτερικό των πολυκαταστημάτων, όπου ο καταναλωτής θα μπορεί να συνομιλεί με έναν εικονικό αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών, καθώς και με ψηφιακές κάρτες που θα προσφέρουν εξατομικευμένες εκπτώσεις, οι εταιρείες επιχειρούν να "χτυπήσουν" το διαδίκτυο και να μας πείσουν ότι έχουμε πολύ μεγαλύτερες ανάγκες από τις πραγματικές και από αυτές που μπορούμε να "αντέξουμε".
Στόχος είναι οι εταιρείες marketing να εφεύρουν πιο αποτελεσματικούς τρόπους προκειμένου να "έρθουν σε επαφή" με τον πελάτη, ώστε να κατανοήσουν καλύτερα τη διεργασία που προηγείται της αγοράς, δηλαδή τι είναι αυτό που κάνει τον καταναλωτή να προτιμήσει ένα συγκεκριμένο προϊόν έναντι κάποιου άλλου.
Οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος, ειδικά στις ΗΠΑ. Ο αγοραστής έχει στη διάθεση του όλο τον χρόνο που χρειάζεται, όλες τις πληροφορίες που ζητά, ενώ όσο καλύτερη είναι η ιστοσελίδα από όπου κάνει τις αγορές του, τόσο καλύτερη πρόσβαση έχει σε φωτογραφίες και σε διαδραστικές εικόνες.
Ο καταναλωτής σήμερα δεν αρκείται μόνο στην εικόνα, εάν δηλαδή του αρέσει απλώς ένα προϊόν. Θέλει να έχει στη διάθεση του όλες τις πληροφορίες που το συνοδεύουν, όπως το που κατασκευάστηκε, τα υλικά κατασκευής, ακόμη και τις απόψεις άλλων καταναλωτών που το έχουν προτιμήσει στο παρελθόν.
"Ο ρόλος του καταστήματος σήμερα πλέον αλλάζει. Οι απαιτήσεις πλέον είναι περισσότερες. Θέλουμε ο καταναλωτής να μπορεί από το κατάστημα να συνομιλήσει με κάποιον φίλο του ή συγγενή, να φωτογραφίσει τα προϊόντα που του αρέσουν, να αναζητήσει πληροφορίες για αυτά στο διαδίκτυο, να φανταστεί όλους τους πιθανούς συνδυασμούς που μπορεί να κάνει, εάν πρόκειται για κάποιο ρούχο, να μπορέσει να δει τρισδιάστατα τον εαυτό του να φορά κάποια από τα προϊόντα μας", δηλώνει ιδιοκτήτης εμπορικού καταστήματος στο Λος Άντζελες.
Σύμφωνα με το εν λόγω δημοσίευμα, την ίδια στιγμή, οι τιμές των νέων αυτών τεχνολογιών, ενώ έως πρόσφατα ήταν "τσιμπημένες", σήμερα κρίνονται ικανοποιητικές, επιτρέποντας στον απλό ιδιοκτήτη καταστήματος να προμηθευτεί αυτά τα εργαλεία που κάποτε θεωρείτο ότι ανήκαν στη "διαστημική εποχή".
27/08/2010 - enet.gr
τελευταία άρθρα
- Ασφάλεια των δεδομένων μας: Μια εξαρχής χαμένη υπόθεση...
- Πώς η Tesla επαναστατικοποίησε την ηλεκτροκίνηση
- Terramaster F4-423: Το NAS που θέλει να τα κάνει όλα (και να συμφέρει)
- Synology DS923+
- Συγκριτικό δωρεάν NAS προγραμμάτων 2023
- Windows 11
- Apple M1: Επανάσταση στους επεξεργαστές ή κόλπο του (Apple) marketing;
- USB 4.0 - Το next big thing της πληροφορικής
- Εξηγώντας το SMR σκάνδαλο των κατασκευαστών σκληρών δίσκων
- Συγκριτικό προγραμμάτων NAS, έτος 2020
δημοφιλή άρθρα / νέα
- Οι ελληνικές εφημερίδες στο διαδίκτυο
- Ducky 1008 Black ALPS: Ένα φθηνό gaming keyboard
- Σπάζοντας το WPA/WPA2 ασύρματο δίκτυο σε λίγες ώρες
- Chat Roulette: Νέα μόδα online chat
- Συγκριτικό WinZip vs. WinRar vs. 7-Zip: Ποιο είναι το καλύτερο συμπιεστικό σήμερα;
- Πώς να κάνετε τον υπολογιστή σας γρηγορότερο σε 5'
- ΟΣΕ: Κράτηση εισιτηρίων μέσω διαδικτύου
- Digea: Γιατί η ψηφιακή τηλεόραση δεν έχει την ποιότητα εικόνας που θα θέλαμε;
- Ποια κάρτα γραφικών να αγοράσω;
- Φτηνά laptop: Compaq Presario CQ61 - 410SV