08 Σεπτεμβριου 2010
Posted in
Επικαιρότητα
H Βρετανία προωθεί μια από τις πιο φιλόδοξες προσπάθειες ρύθμισης για το σύνολο του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Από το επόμενο έτος, η Αρχή Διαφημιστικών Κανόνων (Advertising Standards Authority) πρόκειται να επεκτείνει την εποπτεία της ώστε να καλύπτει τις ηλεκτρονικές ιστοσελίδες των επιχειρήσεων, τα κοινωνικά δίκτυα και τις εφαρμογές σε κινητά τηλέφωνα. Η ρύθμιση των νέων Μέσων είναι εξαιρετικά δύσκολη, σημειώνει η εφημερίδα Financial Times, με δεδομένη τη διεθνή και ανώνυμη φύση τους.
Η βρετανική αρχή αυτορρύθμισης του κλάδου σκοπεύει να επεκτείνει την εποπτεία της περισσότερο από ό,τι άλλες χώρες. Η βρετανική διαφημιστική αγορά είναι μια από τις μεγαλύτερες και η αυτορρύθμιση που επιχειρεί να επιβάλει στα νέα Μέσα η Αρχή Διαφημιστικών Κανόνων της χώρας αναμένεται να λειτουργήσει ως παράδειγμα και για άλλες αγορές.
Οπως σημειώνουν οι Financial Times, οι νέοι κανόνες θα αφορούν το μάρκετινγκ σε κοινωνικά δίκτυα όπως το Twitter και το Facebook, και μπορεί να καλύπτουν ακόμη και τα βίντεο στο YouTube, στην περίπτωση που οι εταιρείες ζητούν από καταναλωτές να συνδράμουν στη διαφήμιση των προϊόντων τους. Οσο για τις κυρώσεις στους παραβάτες, αυτές θα περιλαμβάνουν μια «λίστα της ντροπής» για όσους παραβιάζουν κατά συρροήν τους κανόνες στην ιστοσελίδα της Αρχής Διαφημιστικών Κανόνων, αλλά και προειδοποιήσεις στις μηχανές αναζήτησης όπου εμφανίζονται τα προϊόντα και οι υπηρεσίες των εταιρειών που δεν ακολουθούν τους κανόνες. Μηχανές αναζήτησης όπως η Google έχουν ήδη συμφωνήσει προς αυτή την κατεύθυνση και δωρίζουν χώρο ώστε να διευκολύνουν το έργο της αυτορρύθμισης του κλάδου.
Η Αρχή Διαφημιστικών Κανόνων χρηματοδοτείται από τις εταιρείες που ρυθμίζει, και ήδη μπορεί να απαγορεύσει τις παραπλανητικές διαφημίσεις που εμφανίζονται στην τηλεόραση, τον Τύπο, σε υπαίθριους χώρους, αλλά και στο Ιντερνετ, στα διαφημιστικά banners. Τα τελευταία χρόνια, έχει δει τα παράπονα των καταναλωτών για τις διαφημίσεις στο Ιντερνετ να διπλασιάζονται. Οπως παραδέχεται, υπάρχουν πολλές γκρι περιοχές που θα πρέπει να εξετασθούν κατά περίπτωση. Ο γενικός διευθυντής της Ευρωπαϊκής Συμμαχίας Διαφημιστικών Κανόνων, Ολιβερ Γκρέι, χαιρέτισε τη διεύρυνση των αρμοδιοτήτων της βρετανικής αρχής, εκτιμώντας ότι αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής βέλτιστων πρακτικών για τη ρύθμιση του κλάδου.
02/09/2010 - kathimerini.gr
τελευταία άρθρα
- Ασφάλεια των δεδομένων μας: Μια εξαρχής χαμένη υπόθεση...
- Πώς η Tesla επαναστατικοποίησε την ηλεκτροκίνηση
- Terramaster F4-423: Το NAS που θέλει να τα κάνει όλα (και να συμφέρει)
- Synology DS923+
- Συγκριτικό δωρεάν NAS προγραμμάτων 2023
- Windows 11
- Apple M1: Επανάσταση στους επεξεργαστές ή κόλπο του (Apple) marketing;
- USB 4.0 - Το next big thing της πληροφορικής
- Εξηγώντας το SMR σκάνδαλο των κατασκευαστών σκληρών δίσκων
- Συγκριτικό προγραμμάτων NAS, έτος 2020
δημοφιλή άρθρα / νέα
- Οι ελληνικές εφημερίδες στο διαδίκτυο
- Ducky 1008 Black ALPS: Ένα φθηνό gaming keyboard
- Σπάζοντας το WPA/WPA2 ασύρματο δίκτυο σε λίγες ώρες
- Chat Roulette: Νέα μόδα online chat
- Συγκριτικό WinZip vs. WinRar vs. 7-Zip: Ποιο είναι το καλύτερο συμπιεστικό σήμερα;
- Πώς να κάνετε τον υπολογιστή σας γρηγορότερο σε 5'
- ΟΣΕ: Κράτηση εισιτηρίων μέσω διαδικτύου
- Digea: Γιατί η ψηφιακή τηλεόραση δεν έχει την ποιότητα εικόνας που θα θέλαμε;
- Ποια κάρτα γραφικών να αγοράσω;
- Φτηνά laptop: Compaq Presario CQ61 - 410SV