Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

buy sell onlineΣτην ολοένα και ανερχόμενη αγορά των πωλήσεων μέσω του Διαδικτύου εισέρχονται σταδιακά οι ελληνικές επιχειρήσεις, αποδεχόμενες το γεγονός ότι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αποτελούν το μέλλον. Από τις εισηγμένες επιχειρήσεις, ξεχωρίζουν οι προσπάθειες των ομίλων Folli Follie και SATO, οι οποίοι εδώ και λίγους μήνες διαθέτουν τα προϊόντα τους -αξεσουάρ μόδας για τον πρώτο, έπιπλα και είδη γραφείου για τον δεύτερο- μέσω των αντίστοιχων ηλεκτρονικών καταστημάτων. Αν και οι εταιρείες αυτές στηρίζονται ιδιαιτέρως στα δίκτυα φυσικών καταστημάτων που έχουν χτίσει τα τελευταία χρόνια, τα ηλεκτρονικά καταστήματα δύνανται να αποτελέσουν πυλώνες διεύρυνσης της πελατειακής τους βάσης, πέρα από τα αστικά κέντρα όπου διαθέτουν ήδη παρουσία. Με αυτό το σκεπτικό κινείται και η διοίκηση της αλυσίδας ενδυμάτων Sprider Stores, η οποία συγκαταλέγει τη λειτουργία ηλεκτρονικού καταστήματος στα μελλοντικά της σχέδια.

Στο Διαδίκτυο επενδύει την τελευταία διετία ο ισπανικός όμιλος Inditex, λειτουργώντας το ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας οικιακού εξοπλισμού Zara Home –από τα πρώτα που στόχευσαν τους Ελληνες καταναλωτές. Μόλις την περασμένη άνοιξη, η εταιρεία Carouzos εγκαινίασε τη δραστηριότητά της στο Διαδίκτυο, διαθέτοντας μέρος των συλλογών ενδυμάτων που αντιπροσωπεύει για την ελληνική αγορά μέσω της ιστοσελίδας της. Πέρα πάντως από τις οργανωμένες αλυσίδες λιανικής που αποκτούν τα αντίστοιχα ηλεκτρονικά τους καταστήματα, δεν λείπουν και οι μεμονωμένες επενδύσεις. Ο επιχειρηματίας Βασίλης Ζαρόγγας εντόπισε την ανάγκη να υπάρξει ένα οργανωμένο ηλεκτρονικό κατάστημα στον χώρο του σύγχρονου design κι έτσι προέκυψε το DesignShop.gr. Οι επισκέπτες μπορούν να βρουν ποικιλία επώνυμων ειδών οικιακού εξοπλισμού, σε τιμές ανάλογες των ευρωπαϊκών καταστημάτων, στοιχείο που αποτελεί βασικό συγκριτικό πλεονέκτημα, σύμφωνα με τον ίδιο.

 

11/09/2010 - kathimerini.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;