Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

3d τηλεόρασηΠερισσότερο από το 70% των 25 ταινιών που θα κυκλοφορήσουν σε φορμά τριών διαστάσεων τη φετινή χριστουγεννιάτικη περίοδο, θα μπορούν να παίξουν σε συγκεκριμένες τηλεοράσεις τριών διαστάσεων και όχι σε όλες, σύμφωνα με έρευνα της βρετανικής εταιρείας Screen Digest.

Για παράδειγμα, οι καταναλωτές που θα αγοράσουν μία 3D τηλεόραση της Sony, δεν θα μπορούν άμεσα να δουν την ταινία animation της DreamWorks, «Πώς να εκπαιδεύσετε το δράκο σας», επειδή η συγκεκριμένη ταινία θα διατίθεται μόνο με την αγορά μιας τηλεόρασης Samsung. Την ίδια ώρα, η Walt Disney ανακοίνωσε ότι η 3D έκδοση των ταινιών «Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων» και «Bolt» θα είναι διαθέσιμες για εκείνους που θα αγοράσουν συγκεκριμένες τηλεοράσεις της Sony.

Μέχρι στιγμής, σύμφωνα με την Screen Digest, τρεις μόνο ταινίες παραγωγής Χόλιγουντ, μεταξύ των οποίων η ταινία «Το Θαύμα των Χριστουγέννων», και τρία ακόμη ντοκιμαντέρ θα διατίθενται στα καταστήματα χωρίς να είναι «συνδεδεμένα» με την αγορά κάποιας συγκεκριμένης τηλεόρασης.

Παρά το ότι οι αγοραστές 3D τηλεοράσεων μπορούν να εκτιμήσουν το γεγονός ότι η προσφορά μιας ταινίας τους επιτρέπει να δοκιμάσουν άμεσα τις δυνατότητες της νέας τους τηλεόρασης, η έλλειψη πολλών διαθέσιμων τίτλων ενδέχεται να καθυστερήσει την αγορά μιας τέτοιας συσκευής, όπως επεσήμανε η Έλεν Ντέιβις, αναλυτής της Screen Digest. «Αυτού του είδους οι προσφορές δε θα μπορέσουν να συνεχιστούν για πολύ, διαφορετικά θα υπάρξει πρόβλημα. Λογικά οι συμφωνίες αυτές έχουν περιορισμένη ισχύ και θα λήξουν σύντομα».

Ο Τζέφρι Κάτζενμπεργκ, διευθύνων σύμβουλος της Dreamworks Animation SKG, θεωρεί ότι θα χρειαστούν ακόμη ένα με δύο χρόνια προτού υπάρξουν αρκετά νοικοκυριά με τηλεοράσεις 3D ώστε να έχει νόημα η κυκλοφορία ταινιών Blu-ray σε τρεις διαστάσεις. «Στη δική μας περίπτωση, αισθανθήκαμε ότι η μεγαλύτερη ευκαιρία είναι η συνεργασία με τη Samsung», δήλωσε.

Παρά το ότι οι ταινίες τριών διαστάσεων έχουν ήδη συμβάλλει στην αύξηση των εσόδων των κινηματογράφων, θα χρειαστεί να περάσει κάποιο χρονικό διάστημα για να συμβεί κάτι αντίστοιχο με τις 3D τηλεοράσεις. Η Screen Digest επεσήμανε ότι μέχρι το 2014, τα νοικοκυριά των ΗΠΑ που θα έχουν αγοράσει μια τέτοια συσκευή θα φτάνουν το 28%.

Σημαντική ώθηση στα πλάνα των εταιρειών αναμένεται να δώσει και η δημιουργία περίπου 20 τηλεοπτικών καναλιών που θα εκπέμπουν το σήμα τους για τρεις διαστάσεις. Σύμφωνα με τον Εϊσούκε Τσουγιουζάκι, ανώτατο στέλεχος της Panasonic Βορείου Αμερικής, η έλλειψη επαρκούς περιεχομένου δεν θα διαρκέσει πολύ. Ο ίδιος περιμένει ότι μέχρι τον Ιανουάριο θα έχουν πουληθεί αρκετές τηλεοράσεις ώστε να βάλουν τα μεγάλα στούντιο του Χόλιγουντ στην αγορά. «Όταν ξεπεράσουμε τα δύο εκατομμύρια συσκευές, τότε όλοι θα συμμετέχουν στο παιχνίδι».

 

16/09/2010 - kathimerini.gr με πληροφορίες Associated Press

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;