Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

yahoo κάρολ μπαρτζΣε μια προσπάθεια να αναστρέψει τον ολοένα μειούμενο χρόνο που οι χρήστες περνούν στις ιστοσελίδες της, η Yahoo παρουσίασε μια σειρά από αλλαγές στις υπηρεσίες της, περιλαμβανομένων αλλαγών στο email και στη μηχανή αναζήτησης.

Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στην Καλιφόρνια, ο επικεφαλής προϊόντων, Μπλέικ Ίρβινγκ, παρουσίασε το τριετές πλάνο της Yahoo που συνοψίζεται στη δημιουργία μιας «καινοτόμου τεχνολογικής εταιρείας με το πλουσιότερο ψηφιακό περιεχόμενο και τις μεγαλύτερες επικοινωνιακές επιχειρήσεις στον κόσμο».

Ωστόσο, τα νέα προϊόντα που παρουσιάστηκαν ήταν λίγα. Οι ιθύνοντες της εταιρείας παρουσίασαν μια ανασχεδιασμένη υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ταχύτερη από την προηγούμενη και με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στον περιορισμό των μηνυμάτων spam. Έδειξαν ακόμη τις αλλαγές στην εμφάνιση της μηχανής αναζήτησης, σημειώνοντας ότι οι χρήστες θα μπορούν να λαμβάνουν πιο εκτενείς πληροφορίες στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων. Κάτι τέτοιο θα δώσει τη δυνατότητα, για παράδειγμα, σε κάποιον που αναζητά πληροφορίες για μια ταινία να μπορεί ακόμη να δει τις ώρες προβολής ή να αγοράσει εισιτήρια, χωρίς να φύγει από τη σελίδα της Yahoo.

Ακόμη, τα στελέχη της εταιρείας επεσήμαναν ότι θα συνεχίσουν να επενδύουν σε εφαρμογές για φορητές συσκευές όπως το iPad, αλλά και θα προσανατολιστούν στην καλύτερη ενσωμάτωση των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, MySpace κ.α.), όπως η πρόσφατη ενσωμάτωση ενημέρωσης του Facebook μέσω Yahoo Mail.

Όλες αυτές οι νέες προσπάθειες εντάσσονται στη συνολική προσπάθεια αλλαγής της υφιστάμενης κατάστασης στην εταιρεία υπό την καθοδήγηση της Κάρολ Μπαρτζ. Από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Μπαρτζ είναι η μείωση του χρόνου που οι χρήστες περνούν στις ιστοσελίδες και τις υπηρεσίες της Yahoo. Ακόμη, η εταιρεία έχει χάσει στους τελευταίους μήνες κάποια από τα ανώτατα στελέχη της, μεταξύ των οποίων ο διευθύνων σύμβουλος διαφήμισης, Ντέιβιντ Κου.

«Η Yahoo ακολουθεί μια επίπεδη τροχιά και πρέπει να επαναφέρει το brand μέσα από την καινοτομία των προϊόντων της, όχι μέσω μάρκετινγκ», σχολίασε ο Γκρέγκ Στέρλινγκ, αναλυτής της Sterling Market Intelligence. «Θα πρέπει να παρουσιάσουν ελκυστικά, εντυπωσιακά προϊόντα για να κερδίσουν κάποια από τη χαμένη αξιοπιστία τους».

Σε συνέντευξη της την περασμένη εβδομάδα, η Μπαρτζ είπε ότι θα ήταν ωραία να είχαν ένα «γυαλιστερό νέο προϊόν», όπως τα προϊόντα που παρουσίασε η Apple τα τελευταία χρόνια και που έχουν τραβήξει το ενδιαφέρον των μέσων ενημέρωσης. Όπως όμως ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Στιβ Τζομπς, χρειάστηκε αρκετά χρόνια μέχρι να επηρεάσει τη μετοχή της εταιρείας, έτσι και η ίδια θεωρεί ότι θα χρειαστεί αντίστοιχο διάστημα για την ανάπτυξη και επέκταση της Yahoo.

Το μερίδιο αγοράς της μηχανής αναζήτησης της Yahoo κυμαίνεται σήμερα στο 17% στις ΗΠΑ και είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μετά τη Google, σύμφωνα με τις μετρήσεις της comScore Inc. Η μηχανή της Yahoo λειτουργεί με τεχνολογία της Microsoft, η ίδια που χρησιμοποιείται και στη Bing, με τις δύο εταιρείες να μοιράζονται τα διαφημιστικά έσοδα.

Αναλύοντας περαιτέρω την επένδυση σε εφαρμογές για φορητές συσκευές και tablets, τα στελέχη της Yahoo επεσήμαναν ότι η εφαρμογή της Yahoo θα περιλαμβάνει ειδήσεις και άλλο περιεχόμενο, το Yahoo Mail, ξυπνητήρι και πρόβλεψη καιρού, ως μέρος της συνολικής εμπειρίας. Όπως μάλιστα τόνισε ο Ίρβ Χέντερσον, ανώτατο στέλεχος της εταιρείας, η Yahoo έχει ήδη υπογράψει συμφωνίες με 100 εταιρείες παροχής υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας και κατασκευαστές κινητών τηλεφώνων, ώστε οι συσκευές τους να κυκλοφορούν με προεγκατεστημένη την εφαρμογή της Yahoo.

Τα στελέχη της Yahoo ανέλυσαν ακόμη τις προβλέψεις τους για αύξηση της επισκεψιμότητας των υπηρεσιών της εταιρείας μέσα από συνεργασίες με τρίτες εταιρείες όπως τα Starbucks. Με βάση αυτή τη συμφωνία, οι πελάτες που θα συνδέονται στο ελεύθερο ασύρματο δίκτυο της γνωστής αλυσίδας καφέ στις ΗΠΑ, θα έχουν πρόσβαση σε περιεχόμενο της Yahoo, ειδικά προσαρμοσμένου στην τοπική αγορά.

 

20/09/2010 - kathimerini.gr με πληροφορίες Wall Street Journal

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;