Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

myspace logoΠριν από χρόνια το MySpace υπερηφανευόταν ότι ήταν στην κορυφή των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης. Δικαίως, αλλά μέχρι την ραγδαία εξάπλωση του Facebook. Από τότε το MySpace προσπαθεί να γίνει ο επόμενος διαδικτυακός προορισμός για την διασκέδαση.

Με τη νέα ιστοσελίδα που ετοιμάζει, το MySpace θέλει να γίνει ένας μεγάλος κόμβος στο ίντερνετ όσον αφορά τη διασκέδαση· βίντεο, μουσική καθώς και ιστορίες για διασημότητες. Βέβαια, η διασκέδαση πάντα ήταν στην ατζέντα του αλλά με τα χρόνια αρκετές ήταν οι διαφορετικές κατευθύνσεις που πήρε το περιεχόμενο του portal. Άλλοτε με αγγελίες και άλλοτε με διαφημίσεις για θέσεις εργασίας προσπάθησε να γίνει το «νούμερο ένα» κοινωνικό δίκτυο. Ωστόσο, δεν υπολόγισε το Facebook. Υπό αυτά τα δεδομένα λοιπόν ο πρόεδρός του MySpace, Μike Jones είπε ότι η ανανεωμένη ιστοσελίδα έρχεται να «μας βγάλει από την κατηγορία της ‘κοινωνικής δικτύωσης’».

Ο στόχος πλέον είναι η ανάπτυξη ενός «μέρους» όπου οι άνθρωποι δεν ψάχνουν για παλιούς φίλους αλλά αναζητούν νέα συγκροτήματα, συνομιλούν για τηλεοπτικές σειρές και κάνουν συστάσεις για ταινίες. Από την άλλη, αρκετοί αναλυτές του χώρου δεν υποδέχονται με πολύ θετικό τρόπο το νέο εγχείρημα. «Το όραμα μάλλον συρρικνώνεται υπό αυτόν τον ανασχεδιασμό», σχολιάζει η Debra Aho Williamson, αναλύτρια της eMarketer.

«Όταν η NewsCorp αγόραζε το ΜySpace το 2005 (την ίδια χρονιά βγήκε στον αέρα και το YouTube), o Mέρντοχ δεν πίστευε ότι το MySpace θα γινόταν μία "μικρή" ιστοσελίδα για διασκέδαση»...


 

27/10/2010 - kathimerini.gr με πληροφορίες από Αssociated Press

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;