Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

Η εφημερίδα είχε αποτύχει σε προηγούμενες προσπάθειές της να επιβάλλει χρεώσεις...Από τις αρχές του επόμενου έτους οι αναγνώστες θα χρεώνονται αν θέλουν να έχουν απεριόριστη πρόσβαση τους Times της Νέας Υόρκης, ανακοίνωσε την Τετάρτη η μεγάλη εφημερίδα.

«Η νέα προσέγγιση [...] θα προσφέρει στους χρήστες δωρεάν πρόσβαση σε έναν συγκεκριμένο αριθμό άρθρων ανά μήνα και στη συνέχεια θα χρεώνει τους χρήστες από τη στιγμή που υπερβαίνουν αυτό τον αριθμό» αναφέρει ανακοίνωση της εταιρείας.

Δεν διευκρίνισε το ύψος της χρέωσης ούτε τον αριθμό των άρθρων για τον οποίο η πρόσβαση θα είναι δωρεάν.

Η ανακοίνωση των New York Times ίσως σηματοδοτεί μια γενικότερη αλλαγή τακτικής στο χώρο των εφημερίδων, οι οποίες βρίσκονται σε κρίση σε όλο τον κόσμο καθώς η κυκλοφορία κα τα διαφημιστικά έσοδα πέφτουν και οι αναγνώστες «μεταναστεύουν» στο Διαδίκτυο.

Όμως η μεγάλη πρόκληση για την εφημερίδα θα είναι να συγκεντρώσει επαρκή αριθμό online συνδρομητών χωρίς να μειώσει τους αναγνώστες της και τα έσοδα από τις διαδικτυακές διαφημίσεις. Οι περισσότερες μεγάλες εφημερίδες παραμένουν εξάλλου διστακτικές να επιβάλλουν χρεώσεις στο online περιεχόμενο λόγω των δυνητικών οικονομικών παγίδων.

Ανάλογο μοντέλο με τους ΝΥ Times έχουν ήδη υιοθετήσει οι Financial Times του Λονδίνου, ενώ οι μόνες άλλες αμερικανικές εφημερίδες που χρεώνουν την απεριόριστη πρόσβαση στους δικτυακούς τους τόπους είναι η Newsfay και η Wall Street Journal.

Και οι δύο ανήκουν στο μεγιστάνα των ΜΜΕ Ρούπερτ Μέρντοχ, ο οποίος έχει προειδοποιήσει ότι η ποιοτική δημοσιογραφία στο Διαδίκτυο δεν είναι δυνατό να υποστηριχθεί μόνο από τις διαφημίσεις.

Οι Times της Νέας Υόρκης έχουν επιχειρήσει και στο παρελθόν να επιβάλλουν χρεώσεις, αρχικά το 1996 και ξανά το 2007, αναγκάστηκαν όμως να υπαναχωρήσουν λόγω του μικρού αριθμού των ενδιαφερόμενων και της πτώσης των διαφημιστικών εσόδων.

 

21/01/2010 - Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από Associated Press

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;