Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

aino: good to knowΤο δέχομαι σαν πρόκληση. Σκεφτείτε ένα θέμα οποιοδήποτε θέμα ή επαγγελματικό χώρο και μπορώ να φτιάξω έναν από τους κορυφαίους σε επισκεψιμότητα  σχετικούς διαδικτυακούς χώρους σε έναν χρόνο. (Προφανώς πρέπει να βάλω μερικά ψιλά γράμματα για 5-6 τομείς που είναι ιδιαίτερα καλά «πιασμένοι» εδώ και χρόνια).

Με διασκεδάζουν βέβαια και εμένα οι διάφορες ανακυκλωμένες λίστες «ειδικών» σε θέματα blogging. Μεταφράζουν από τα αμέτρητα αμερικανικά κυρίως άρθρα. «Τα δέκα πράγματα που πρέπει να προσέχετε» ή «τα πέντε καλύτερα εργαλεία»... Αλλά ακόμα και όσοι ξοδεύουν ώρες ακολουθώντας αυτές τις συμβουλές, ακόμα και οι (λίγοι) που ξέρουν το όποιο θέμα από πρώτο χέρι λεφτά δεν βλέπουν. Καταλήγουν λοιπόν σαν αυτοπροβολή. Η οποία όμως δεν μεταφράζεται σε έσοδα. Σαν μικρά εργατικά έντομα, περιδιαβαίνουν μέρα νύχτα το διαδίκτυο και προσφέρουν ελληνικό περιεχόμενο που λείπει. Για το τίποτα! Να προσφέρω μια και μόνη συμβουλή λοιπόν βάση πρόσφατης εμπειρίας μου στο περιεχόμενο: Aino!

Δείτε το apofasi.wordpress.com. Είναι ένα blog που κάνει θέμα τα media. Απλά τυχαίνει να έχουν θέμα τους πολιτικούς. Θα μπορούσε να ήταν οποιοδήποτε άλλο θέμα. Αποφασίστε έναν χώρο  και βάζετε το Aino να τον παρακολουθεί. Δεν χρειάζεται καν να ξέρετε κάτι γύρω από το θέμα. Θα μάθετε από τα αποτελέσματα.

Ας κάνουμε login να σας το δείξω στην πράξη:

aino: tv resultsΤο πρώτο, τεράστιο πλεονέκτημα σας κοιτάει κατάμουτρα. Τηλεοπτικές αναφορές. Ακόμα και με θέμα τους πολιτικούς που πληρώνουν υπηρεσίες αποδελτίωσης, το YouTube κανάλι της «Απόφασης» είχε ένα σωρό θέματα που δεν μπορείς να βρεις αλλού online. Αρκεί αυτό. Δεν χρειάζεται να ξέρω ή να αξιολογήσω, απλά προσφέρω μια χρήσιμη υπηρεσία. Την ίδια λογική ακολουθούμε και στο ραδιόφωνο (εξαιρετικά υποτιμημένο μέσο).

Όχι, δεν αρκεί να κάνετε μια αναζήτηση στο Google και να βρείτε «κάτι» να γράψετε. Γιατί την ίδια αναζήτηση μπορεί να κάνει οποιοσδήποτε. Αλλά το Aino σας δίνει ένα εξαιρετικό εργαλείο που δεν απαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις και λύνει αυτό το πρόβλημα με τον καλύτερο τρόπο. Impact analysis. Κάθε μέρα, δυναμικά, βλέπετε μια λίστα με τα πιο «σημαντικά» θέματα της ελληνικής επικαιρότητας. Έτσι ξέρετε που να απευθύνετε το άρθρο σας και προς τα που να το κατευθύνετε. Στα θέματα web και social media μπορείτε να κάνετε και μόνοι σας αντίστοιχη δουλειά αλλά με πολύ κόπο και χωρίς την νοημοσύνη του Aino. Δηλαδή δεν θα βλέπετε συμπεράσματα, μόνο δεδομένα. Τα οποία τα βλέπουν όλοι. Και για τα οποία αποκλείεται να επισκεφτούν το blog σας...

Επεξήγηση της τεχνολογίας aino

Επειδή δεν βρήκα αλλού επεξήγηση στα Ελληνικά, μια περίληψη του Aino με απλά λόγια. Είναι ένα συγκρότημα μηχανών και λογισμικού οι οποίες κάνουν τα εξής:

  1. Παρακολουθούν διαρκώς όλα τα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά κανάλια με αναγνώριση λόγου ώστε να μπορούν να εντοπίζουν αναφορές σε συγκεκριμένα θέματα. (Στην περίπτωσή μας φράσεις όπως “δημοτικές εκλογές στην Θεσσαλονίκη”, “Γκουλέκας” ή “εκλογές στη συμπρωτεύουσα” και πολλές ακόμα).

  2. Κάνουν αναγνώριση κειμένου (λεζάντες, υπότιτλοι) για το τηλεοπτικό περιεχόμενο αλλά και ανάλυση όλων των online αναφορών οπουδήποτε στο διαδίκτυο.

  3. Δίνουν δυνατότητα να δεις σε πραγματικό χρόνο αυτά καθώς προκύπτουν και επιτρέπουν φιλτράρισμα του τεράστιου όγκου δεδομένων με διάφορους τρόπους.

Η τεχνολογία χρησιμοποιείται από εταιρείες, οργανισμούς ή άτομα που ενδιαφέρονται για την φήμη τους (reputation monitoring) αλλά εδώ βλέπουμε και μια χρήση της που ίσως αξίζει να γίνεται για το καλό της κοινωνίας πιο τακτικά. Τα ΜΜΕ δεν είναι ένα μεγάλο μαύρο κουτί, πόσο μάλλον στην εποχή του διαδικτύου. Είναι ένα πολύπλοκο συνοθύλευμα παραστάσεων που μας επηρεάζουν όταν αγοράζουμε ή αποφασίζουμε τι θα ψηφίσουμε.

Εδώ περισσότερα στοιχεία για το Impact και πως δημιουργείται αυτή η σημαντική λίστα θεμάτων της ημέρας.

Εδώ σχετικά με την τεχνολογία αναγνώρισης φωνής που έχει αναπτυχθεί για την εφαρμογή.

Εδώ για την αναγνώριση κείμενου σε βίντεο και την σημασία του, ειδικά στην πολιτική.

 

18/11/2010 - alexanderchalkidis.com / apofasi.wordpress.com

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;