26 Νοεμβριου 2010
Posted in
Επικαιρότητα
Το MySpace ανοίγει «κανάλι» συνεργασίας με το ανταγωνιστικό Facebook για να προσελκύσει περισσότερους χρήστες.
Κάποτε το κοινωνικό δίκτυο MySpace κατείχε την ηγετική θέση στις προτιμήσεις των νέων, μέχρι που το Facebook του «έκλεψε» τα πρωτεία. Τώρα, το MySpace, αναγνωρίζοντας ουσιαστικά την πρωτοκαθεδρία του ανταγωνιστή του, αποφάσισε να ακολουθήσει διαφορετική στρατηγική, αυτή της συνεργασίας, με στόχο να διατηρήσει τους «φίλους» του και να κερδίσει νέους.
Η νέα υπηρεσία «Mashup with Facebook» επιτρέπει στους χρήστες του MySpace, μέσω της ιστοσελίδας τους στο MySpace, να συνδέονται στο λογαριασμό που έχουν στο Facebook και να «συγχρονίζουν τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά τους ανάμεσα στα δύο κοινωνικά δίκτυα», σύμφωνα με το ΒΒC και το Γαλλικό Πρακτορείο. Επίσης, οι χρήστες του MySpace θα μπορούν να μοιράζονται τις ψυχαγωγικές προτιμήσεις τους με φίλους τους στο Facebook.
«Το MySpace δίνει στους ανθρώπους ένα εύκολο τρόπο να μεταφέρουν τα αγαπημένα μουσικά συγκροτήματα, τις διασημότητες και τις ταινίες από το Facebook, για να δημιουργήσουν μια εξατομικευμένη εμπειρία στο MySpace εξ αρχής», δήλωσε ο αντιπρόεδρος του Facebook Νταν Ρόουζ.
Και οι δύο εταιρίες δήλωσαν ότι η συμφωνία τους δεν έχει οικονομική διάσταση. Σύμφωνα με την εταιρία αναλύσεων Forrester Research, η -μέχρι τώρα αδιανόητη- συνεργασία μπορεί να αποφέρει οφέλη και στις δύο.
Σύμφωνα όμως με άλλους αναλυτές, η συμφωνία αποτελεί σαφή ένδειξη ότι το MySpace «πέταξε πετσέτα» αναγνωρίζοντας πια την πρωτοκαθεδρία του Facebook και το γεγονός ότι είναι προς το συμφέρον του να πάει «με τα νερά» του τελευταίου παρά εναντίον του.
Το MySpace ελέγχεται από τη News Corp του μεγιστάνα των μέσων ενημέρωσης Ρούπερτ Μέρντοχ και διαθέτει περίπου 130 εκατ. χρήστες έναντι άνω των 500 εκατ. του Facebook. O Μέρντοχ (που αγόρασε το MySpace το 2005 αντί 580 εκατ. δολ.) έχει καταστήσει σαφές ότι δεν πρόκειται να ανεχτεί για πολύ ακόμα χρόνο τις ζημιές του MySpace και πιέζει για πρωτοβουλίες που θα αποφέρουν έσοδα στο τελευταίο, κάτι που πιθανότατα ώθησε το δίκτυό του να ανοίξει πια «κανάλι» επικοινωνίας με τον «μεγάλο εχθρό», το Facebook.
Το μερίδιο του Facebook στο διαφημιστικό τζίρο που διοχετεύεται στα online κοινωνικά δίκτυα, αυξήθηκε στο 50% το 2010 από 36% το 2009, ενώ του MySpace μειώθηκε από 32% σε 19% αντίστοιχα, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών eMarketer.
19/11/2010 - kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
τελευταία άρθρα
- Ασφάλεια των δεδομένων μας: Μια εξαρχής χαμένη υπόθεση...
- Πώς η Tesla επαναστατικοποίησε την ηλεκτροκίνηση
- Terramaster F4-423: Το NAS που θέλει να τα κάνει όλα (και να συμφέρει)
- Synology DS923+
- Συγκριτικό δωρεάν NAS προγραμμάτων 2023
- Windows 11
- Apple M1: Επανάσταση στους επεξεργαστές ή κόλπο του (Apple) marketing;
- USB 4.0 - Το next big thing της πληροφορικής
- Εξηγώντας το SMR σκάνδαλο των κατασκευαστών σκληρών δίσκων
- Συγκριτικό προγραμμάτων NAS, έτος 2020
δημοφιλή άρθρα / νέα
- Οι ελληνικές εφημερίδες στο διαδίκτυο
- Ducky 1008 Black ALPS: Ένα φθηνό gaming keyboard
- Σπάζοντας το WPA/WPA2 ασύρματο δίκτυο σε λίγες ώρες
- Chat Roulette: Νέα μόδα online chat
- Συγκριτικό WinZip vs. WinRar vs. 7-Zip: Ποιο είναι το καλύτερο συμπιεστικό σήμερα;
- Πώς να κάνετε τον υπολογιστή σας γρηγορότερο σε 5'
- ΟΣΕ: Κράτηση εισιτηρίων μέσω διαδικτύου
- Digea: Γιατί η ψηφιακή τηλεόραση δεν έχει την ποιότητα εικόνας που θα θέλαμε;
- Ποια κάρτα γραφικών να αγοράσω;
- Φτηνά laptop: Compaq Presario CQ61 - 410SV