Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

Το καινούργιο Yahoo.grΟι καλές δουλειές αργούν να γίνουν, κάλλιο αργά παρά ποτέ, καλώς τους και ας άργησαν... Ολα αυτά μάς ήρθαν στο μυαλό βλέποντας το νέο ελληνικό Yahoo, 10-12 χρόνια μετά την πρεμιέρα του στα ελληνικά διαδικτυακά «νερά».

Μια μικρή παρένθεση, με ιστορικό χαρακτήρα: Γύρω στο 1998-1999 το Διαδίκτυο εμφανιζόταν ως το νέο Ελντοράντο και κάθε ελληνική επιχείρηση που σεβόταν τον εαυτό της, υποσχόταν τη διάθεση πολλών εκατομμυρίων (δραχμών) για την ανάπτυξη νέων ιστοσελίδων.

Λίγος λόγος γινόταν για τις χαμηλές ταχύτητες σύνδεσης στο ίντερνετ ή για το ότι ο online πληθυσμός στην Ελλάδα ήταν σε χαμηλότερα επίπεδα σε σύγκριση με άλλες χώρες. Ηταν και το Χρηματιστήριο στα πολύ πάνω του εκείνο τον καιρό, καταλαβαίνετε.

Κάπου εκεί ανακοινώνεται στα ξαφνικά μια συνεργασία της OTEnet με τη Yahoo, που έγινε δεκτή από τον Τύπο της εποχής αλλά και τους χρήστες του Διαδικτύου με ενθουσιασμό.

Μετά, το Χρηματιστήριο ξεφούσκωσε, έσκασε και η φούσκα των εταιρειών του ίντερνετ στις ΗΠΑ και τα μεγαλεπήβολα σχέδια έμειναν απλώς σχέδια. Εκλεισε η παρένθεση, ήταν λίγο μεγάλη συγγνώμη γι' αυτό.

Το ελληνικό Yahoo ήταν ένα... απολίθωμα εκείνης της εποχής. Μέχρι χθες, που άλλαξε. Η ομώνυμη εταιρεία, η Yahoo, πατάει πιο γερά το πόδι της στην ελληνική αγορά, με ανανεωμένο περιεχόμενο και νέες υπηρεσίες. Είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για τα σχέδια της Yahoo με τον Αλκ. Μαλιούκη, υπεύθυνο της εταιρείας για την Ελλάδα.

«Στρατηγική μας είναι να υπάρχουν κάποιοι κανόνες που να ισχύουν παντού, αλλά από εκεί και πέρα να βλέπουμε κάθε χώρα ξεχωριστά, να υπάρχει κάποιος υπεύθυνος για αυτή, να αξιολογήσει την αγορά της και να φέρει νέες υπηρεσίες τής Yahoo σε αυτή. Θεωρήθηκε πως η κατάλληλη στιγμή για την Ελλάδα είναι τώρα», μας λέει.

Search και e-mail

Το νέο ελληνικό Yahoo περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, «το Yahoo Search, την αναζήτηση δηλαδή, για την οποία, όπως ίσως γνωρίζετε, υπάρχει μια στρατηγική συνεργασία με τη Microsoft. Από εκεί και πέρα υπάρχει η υπηρεσία του e-mail και ο επισκέπτης θα μπορεί να προσωποποιήσει το περιεχόμενο της σελίδας που επισκέπτεται με βάση τα ενδιαφέροντά του».

«Κάνουμε ένα βήμα τη φορά. Ομως η ανάλυση των στοιχείων της ελληνικής αγοράς έδειξε πως τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή, ενώ την ίδια στιγμή η Yahoo "φρεσκάρει" τα προϊόντα της και ετοιμάζει νέες υπηρεσίες», λέει ο Αλκ. Μαλιούκης.

Ενδεχομένως από τις αρχές του ερχόμενου έτους και ανάλογα με το ποια θα είναι η αποδοχή του νέου Yahoo από το ελληνικό κοινό, να δούμε και άλλες υπηρεσίες του ευρύτερου γκρουπ στα ελληνικά, όπως το Flickr. Ενδιαφέροντα πράγματα, που ταράζουν για τα καλά τα νερά του ελληνικού ίντερνετ...

 

20/11/2010 - Νίκος Μουμούρης / enet.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;