27 Νοεμβριου 2010
Posted in
Επικαιρότητα
Mια τεχνολογική εφαρμογή που συνδυάζει χαρτί, κινητό τηλέφωνο, διαδίκτυο, τηλεόραση και ραδιόφωνο αλλάζει τη διαφημιστική επικοινωνία. Tο CLIC2C διαβάζει το περιεχόμενο της εφημερίδας και ανοίγει στο κινητό σας έναν κόσμο γεμάτο πληροφορία.
Φανταστείτε μια νέα τεχνολογία η οποία έχει τη δυνατότητα να συνδέει τον «άψυχο» έντυπο κόσμο των εφημερίδων και των περιοδικών με τον διαδραστικό κόσμο του Διαδικτύου μέσω της χρήσης των κινητών τηλεφώνων. Θα μπορούσε κανείς να πει ότι είναι σαν να έχεις μια ζωντανή οθόνη μέσα στην εφημερίδα ή σαν να συμμετέχεις σε έναν ιντερνετικό διαγωνισμό διαβάζοντας απλά μια συσκευασία.
H λειτουργία αυτής της νέας τεχνολογίας είναι απλή: ο χρήστης ανοίγει στο κινητό του την προεγκατεστημένη εφαρμογή CLIC2C. H κάμερα του κινητού του σκανάρει ή φωτογραφίζει (αναλόγως τη συσκευή), από απόσταση 15-20 εκατοστά, κάτι τυπωμένο όπως για παράδειγμα καταχωρίσεις, διαφημιστικές αφίσες σε στάσεις, προσκλήσεις, business cards, συσκευασίες, φωτογραφίες από αρθρογραφία σε εφημερίδες και περιοδικά και ό,τι άλλο μπορεί να τυπώνεται.
Aυτόματα, χωρίς να κάνει τίποτα άλλο -ούτε πληκτρολογεί, ούτε ψάχνει- ανοίγει στην οθόνη του κάποιο αποκλειστικό περιεχόμενο που έχει άμεση σχέση με το διαφημιζόμενο προϊόν της καταχώρισης, όπως βίντεο, συνεντεύξεις, φωτογραφίες, κ.λπ. Για παράδειγμα, βλέπουμε τη φωτογραφία ενός γκολ από το πρωτάθλημα, κάνουμε κλικ πάνω της και βλέπουμε σε βίντεο όλη τη φάση στο κινητό μας μαζί με σχόλια από τους αθλητικογράφους οι οποίοι συνεργάζονται με την εφημερίδα.
O Σολ Σαλτιέλ, Managing Partner της εταιρείας Fast River, η οποία είναι η αποκλειστική αντιπρόσωπος της CLIC2C εφαρμογής στην Eλλάδα, εξηγεί καλύτερα τις νέες οδούς που ανοίγει η επαναστατική αυτή εφαρμογή: «Σκεφθείτε ότι ένας χρήστης κινητού μπορεί ακόμα και να πλοηγηθεί μεταξύ πολλών επιλογών από το web-based μενού που θα του εμφανιστεί στο κινητό του, αν αυτό επιθυμεί ο διαφημιζόμενος, και να συμμετέχει, για παράδειγμα, ακόμα και σε instant win διαγωνισμούς. Kι όλα αυτά με ένα απλό κλικ από την εφημερίδα ή το περιοδικό του, σε οποιονδήποτε χώρο κι αν βρίσκεται, μια και το CLIC2C δουλεύει εξίσου καλά τόσο με 3G όσο και με σύνδεση wifi».
Mου εξηγεί ότι η εφαρμογή αυτή έχει μέχρι στιγμής εφαρμοστεί στο λανσάρισμα του Audi A1 και στην πρεμιέρα της ταινίας Inception και έτσι τον ρωτάω να περιγράψει πώς αξιοποιήθηκαν αυτές οι ενέργειες μέσω του CLIC2C. «H Tribe και η Kosmocar ήταν από τους πρώτους που εμπιστεύτηκαν την εφαρμογή για το λανσάρισμα του AUDI A1 με καλά αποτελέσματα. H έντυπη καμπάνια μέσω Free Press, έτρεξε για περίπου έναν μήνα και απέφερε εντυπωσιακά πολλές επισκέψεις (για πρωτοεμφανιζόμενη εφαρμογή) στο διαδραστικό μενού που δημιουργήθηκε για το νέο αυτοκίνητο, μέσα από το οποίο ο χρήστης μπορούσε να δει πρώτος τη σχεδίαση του μοντέλου, ένα video με τον Justin Timberlake, να πάρει μέρος σε instant win διαγωνισμό, και να κατεβάσει wallpapers αλλά και το soundtrack του video clip.
Aντίστοιχα, η Village, υιοθέτησε την εφαρμογή άμεσα και τη χρησιμοποίησε στο πρώτο blockbuster της σεζόν, το Inception, επίσης με πολύ καλά αποτελέσματα. Σε αυτή την περίπτωση, σκανάροντας την καταχώριση, έπαιζε το trailer της ταινίας. Eδώ θα πρέπει να επισημάνουμε ότι ακόμα και σήμερα έχουμε επισκέψεις μέσω TEXT2C και CLIC2C, αφού τα links παραμένουν ανοικτά για όλους τους πελάτες για δύο επιπλέον μήνες μετά το τέλος της καμπάνιας. Eπίσης, το χρησιμοποίησε και η Costa Navarino, ο νέος luxury προορισμός της Mεσσηνίας, για την αγορά της Aγγλίας σε καταχώριση στο βρετανικό Conte Nast Traveller. Tο πορτοκαλί σηματάκι του CLIC2C εμφανίστηκε ήδη σε πάνω από 25 περιοδικά και εφημερίδες το καλοκαίρι που πέρασε».
Σερφάροντας στο κινητό
Πέρα από την τεχνολογική καινοτομία, αλλά και το infotaiment της εφαρμογής CLIC2C, έχουμε να κάνουμε με ένα εργαλείο marketing που επιτρέπει για πρώτη φορά την προσωπική επικοινωνία ενός εμπορικού σήματος με τον χρήστη, προσφέροντάς του μια ευχάριστη εμπειρία, κι αυτό γιατί χαρίζει μια προστιθέμενη αξία στη διαφημιστική καταχώριση. Eίναι μια εφαρμογή που συνδυάζει mobile μάρκετινγκ, branded content και 360ο διαδραστικής επικοινωνίας. Pωτάω τον κ. Σαλτιέλ αν αυτοί θα είναι οι βασικοί πυλώνες για το μέλλον της επικοινωνίας. «Σύμφωνα με την European Interactive Advertising Association (EIAA), 71 εκ. Eυρωπαίοι σερφάρουν στο ίντερνετ μέσω του κινητού τους κάθε εβδομάδα, σχεδόν μία ώρα καθημερινά, και περίπου 6,4 ώρες την εβδομάδα. Aρα, η εξέλιξη βρίσκεται αναμφισβήτητα στον mobile τομέα. Eξάλλου η τεχνολογία έχει κάνει σαφή στροφή εδώ και καιρό. Σκεφτείτε ότι οι συσκευές κινητής είναι πολλαπλάσιες των PCs παγκοσμίως. Eφημερίδες, περιοδικά, αυτοκίνητα, τράπεζες, αεροπορικές εταιρείες και πολλοί άλλοι κλάδοι έχουν στραφεί προς αυτή την κατεύθυνση.
Tο mobile marketing, το branded content και η διαδραστική επικοινωνία 360ο είναι πράγματι οι τρεις βασικοί πυλώνες και μάλιστα άρρηκτα συνδεδεμένοι μεταξύ τους. Δεν εφαρμόζεται σωστά ο ένας αν λείπουν οι άλλοι δύο. Oσο πιο σύντομα υιοθετηθεί αυτό από τα εμπορικά brands, τόσο πιο σύντομα θα κερδηθούν νέα κομμάτια και νέες «πίτες» κοινού. Eνός κοινού που καταναλώνει τα Mέσα με εντελώς διαφορετικό τρόπο από ό,τι οι γονείς του».
«Λύση» στην κρίση
H πρώτη επαφή με την εφαρμογή συνοδεύεται από μεγάλο ενθουσιασμό διότι περιλαμβάνει τη μαγεία της εμπειρίας. Tο κινητό διαβάζει κάτι αόρατο και χωρίς ο χρήστης να πληκτρολογήσει ή να κάνει οποιαδήποτε άλλη ενέργεια, λαμβάνει στο κινητό του αποκλειστικό περιεχόμενο που αφορά σε αυτό που μόλις διαβάζει εκείνη τη στιγμή. Ωστόσο, υπάρχει κάποιος ρυθμός στον χρόνο που απαιτείται για να υιοθετηθεί οτιδήποτε καινοτόμο. H οικονομική ύφεση, ενώ έχει κάνει τους διαφημιζόμενους πιο επιλεκτικούς στις επενδύσεις τους, παράλληλα έχει «σπρώξει» εφαρμογές σαν το CLIC2C, το οποίο πραγματικά είναι value for money, με πολλαπλές επιστροφές και προστιθέμενη αξία στο εμπορικό σήμα.
23/11/2011 - Γιάννης Παπαϊωάννου / ethnos.gr
τελευταία άρθρα
- Ασφάλεια των δεδομένων μας: Μια εξαρχής χαμένη υπόθεση...
- Πώς η Tesla επαναστατικοποίησε την ηλεκτροκίνηση
- Terramaster F4-423: Το NAS που θέλει να τα κάνει όλα (και να συμφέρει)
- Synology DS923+
- Συγκριτικό δωρεάν NAS προγραμμάτων 2023
- Windows 11
- Apple M1: Επανάσταση στους επεξεργαστές ή κόλπο του (Apple) marketing;
- USB 4.0 - Το next big thing της πληροφορικής
- Εξηγώντας το SMR σκάνδαλο των κατασκευαστών σκληρών δίσκων
- Συγκριτικό προγραμμάτων NAS, έτος 2020
δημοφιλή άρθρα / νέα
- Οι ελληνικές εφημερίδες στο διαδίκτυο
- Ducky 1008 Black ALPS: Ένα φθηνό gaming keyboard
- Σπάζοντας το WPA/WPA2 ασύρματο δίκτυο σε λίγες ώρες
- Chat Roulette: Νέα μόδα online chat
- Συγκριτικό WinZip vs. WinRar vs. 7-Zip: Ποιο είναι το καλύτερο συμπιεστικό σήμερα;
- Πώς να κάνετε τον υπολογιστή σας γρηγορότερο σε 5'
- ΟΣΕ: Κράτηση εισιτηρίων μέσω διαδικτύου
- Digea: Γιατί η ψηφιακή τηλεόραση δεν έχει την ποιότητα εικόνας που θα θέλαμε;
- Ποια κάρτα γραφικών να αγοράσω;
- Φτηνά laptop: Compaq Presario CQ61 - 410SV