Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

smartphoneΗ απαίτηση των καταναλωτών να έχουν πρόσβαση στην πληροφορία οπουδήποτε και οποτεδήποτε, έχει ως αποτέλεσμα τη συνεχή ανάπτυξη των υπηρεσιών πρόσβασης στο διαδίκτυο μέσω κινητών τηλεφώνων αλλά και των κατάλληλων συσκευών.

Ομως, οι καταναλωτές αρχίζουν όλο και περισσότερο να κάνουν τις επιλογές τους βάσει των υπηρεσιών και του περιεχομένου που θέλουν και όχι βάσει των τεχνικών χαρακτηριστικών των συσκευών τους.

Υψηλή διείσδυση
Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγει πρόσφατη μελέτη της PwC, σύμφωνα με την οποία το ποσοστό των καταναλωτών με ένα «έξυπνο» κινητό τηλέφωνο (smartphone) θα φθάσει στο 17% σε παγκόσμιο επίπεδο το 2014.

Στις ανεπτυγμένες χώρες, το 55% των χρηστών αναμένεται να έχει smart-phone, ενώ στις αναπτυσσόμενες το αντίστοιχο ποσοστό θα είναι στο 11%.

Βασική συσκευή
Επιπλέον, σύμφωνα πάντα με την PwC, το smartphone θα αποτελεί τη βασική φορητή συσκευή που θα χρησιμοποιείται για πρόσβαση στο διαδίκτυο. Συγκεκριμένα, το 39% των χρηστών θα βασίζεται σε ένα smartphone για να «σερφάρει» έναντι μόλις 13% που είναι σήμερα. Κάτι που σημαίνει ότι οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας θα πρέπει να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα, διαμορφώνοντας αντίστοιχα πακέτα.

 

27/11/2010 - imerisia.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;