Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

Η νέα έκδοση θα δώσει τη δυνατότητα στο χρήστη να καταγράψει εκτενώς όλες τις βασικές πληροφορίες σχετικά με τον εαυτό του...Ριζικές αλλαγές σε σημείο… λίφτινγκ έγιναν από σήμερα στο σχεδιασμό της δημοφιλούς ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης Facebook. Τις αλλαγές ανακοίνωσε τη Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου ο ίδιος ο ιδρυτής και γενικός διευθυντής του ιστότοπου, Μαρκ Ζάκερμπεργκ.

Ο νέος σχεδιασμός θα κάνει την σελίδα του προφίλ του χρήστη του πολύ πιο «αποκαλυπτική», σε σημείο που, όπως τονίζουν μερικοί, πλέον δεν θα έχει κανένα απολύτως μυστικό από τους «φίλους» του στο Facebook.

Η νέα έκδοση θα δώσει τη δυνατότητα στο χρήστη να καταγράψει εκτενώς όλες τις βασικές πληροφορίες σχετικά με τον εαυτό του, ενώ θα εμφανίζονται και οι πιο πρόσφατες φωτογραφίες όπου έχει γίνει επισήμανση (tag) από άλλους φίλους του.

Οι νέες ρυθμίσεις έχουν σκοπό να «χτίσουν» ένα πιο πλήρες -σχεδόν αδιάκριτο- προφίλ του κάθε μέλους του Facebook, με τελικό στόχο όπως τονίζουν κάποιοι πιο κυνικοί, τις χορηγίες των διαφημιστικών εταιρειών. Ωστόσο η νέα έκδοση προς το παρόν θα είναι προαιρετική και τα μέλη της ιστοσελίδας θα μπορούν να διατηρήσουν την παλιά πλατφόρμα.

Πάντως πολλά θα αποδειχθούν στην πράξη. Οι σχεδιαστές νέου Facebook υποστηρίζουν ότι έχουν ενισχύσει τις προσωπικές ρυθμίσεις απορρήτου (privacy settings) με σκοπό να κάνει πιο ασφαλείς τους λογαριασμούς από επιθέσεις χάκερ ή ατόμων που θα θελήσουν πιθανώς να βλάψουν την εικόνα κάποιου άλλου.

 

06/12/2010 - tovima.gr

 

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;