Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

Ο τίτλος οποιουδήποτε μηνύματος, ή οι πρώτες λέξεις σε SMS είναι με διαφορά αυτό με το οποίο πρέπει να ασχοληθείτε περισσότερο. Είναι αυτό που βλέπουμε στην προεπισκόπηση μια ή και περισσότερες φορές. Κάθε φορά ο τίτλος μας βοηθάει ή μας εκνευρίζει. Αν δυσκολεύεστε να βρείτε σωστό τίτλο, μάλλον είναι ανόητο το μήνυμά σας ή πρέπει τουλάχιστον να το σκεφτείτε λίγο παραπάνω.

Καθαρίζω τα Εισερχόμενά μου και σημειώνω λάθη και τις αντιπροτάσεις μου:

1. Βοηθήστε με στην κατηγοριοποίηση του μηνύματος.

«ΑΥΡΙΟ” Αύριο τι; Αύριο από χθες ή αύριο από σήμερα; Και τι θα κάνουμε αύριο; Καλύτερο θα ήταν «Μάζωξη για μπάσκετ 16/12»

«ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ;” Πως μου φαίνεται τι; Εσύ μπορεί να έστειλες και να έλαβες μόνο ένα μήνυμα σήμερα, εγώ είμαι στα διακόσιαπενήντα την ημέρα μέσο όρο!

«ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ» (Και μετά ένα κείμενο που εξηγεί την ερώτηση) Γιατί δεν βάζεις την ερώτηση στον τίτλο; Θα καταλάβω ότι είναι ερώτηση από το ερωτηματικό!

«ΕΠΕΙΓΟΝ» Ε, αν είναι επείγον μην χάνεις χρόνο, βάλε το στον τίτλο περιεκτικά για να το διαβάσω πιο γρήγορα!

2. Να είστε δίκαιοι στο επίπεδο σημασίας

Επείγον! Άνοιξε το αμέσως!...

Εκτιμώ πολύ όσους μου στέλνουν μηνύματα με ένδειξη ότι είναι χαμηλής σημασίας. Δείχνει ότι κατανοούν οτι μια απλή ενημέρωση για κάτι που γράφει η εφημερίδα ή ένα ανέκδοτο δεν πρέπει να καταλαμβάνει την ίδια θέση με ειδοποίηση για την φορολογική μας κατάσταση. Ο τίτλος του μηνύματος είναι εξ’ορισμού το σημείο στο οποίο δίνουμε την περισσότερη σημασία. Πολλές φορές η τεχνολογία ισοπεδώνει τα πράγματα – εδώ που κάνει διακρίσεις ας τις εκμεταλλευτούμε!

3. Κόψτε τις υπερβολές!!!!!!!!

Ο παραπάνω τίτλος δεν χρειάζεται θαυμαστικό. Ούτε και ο τίτλος του μηνύματός σας. Δεν είναι «ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ» το γεγονός ότι κάποιος στην Apple βάσισε το λειτουργικό του στην Ελληνική γλώσσα. (Δεν το έκανε βέβαια αλλά και να το είχε κάνει δεν είναι σημαντική ενημέρωση). Ούτε «ΕΠΕΙΓΟΝ – ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΤΟ!» το γεγονός ότι χρειάζεται αιμοπετάλια ο ίδιος που χρειαζόταν και πριν έναν χρόνο (περιέργως με το ίδιο κείμενο). Σαν το παιδάκι και τον λύκο, απλά δεν θα σας λαμβάνουμε υπόψη στα σοβαρά πια και αν είναι κάτι πραγματικά επείγον ίσως να βρεθεί κατευθείαν στα «Διεγραμμένα» το μήνυμά σας χωρίς να το διαβάσω καν.

4. RE:RE:RE:RE Αυτό που είχα πει να μην προωθήσεις έτσι όπως ήταν

Από μόνα τους τα υπερσύγχρονα συστήματά μας βάζουν ένδειξη όταν έχουμε προωθήσει ένα μήνυμα. Πριν τους προηγμένους τρόπους διαχείρισης μηνυμάτων ο αριθμός των «Re:» μας βοηθούσε κάπως να παρακολουθήσουμε την υπόθεση. Τώρα είναι παντελώς ανόητο να τα αφήνουμε.

ΑΝΤΡΑΣ:   Σινεμά απόψε;

ΓΥΝΑΙΚΑ: Re: Σινεμά απόψε;

ΟΚ.

ΑΝΤΡΑΣ:   Re: Re:Σινεμά απόψε;

«Πολύ σκότωμα Νο5» ή «Βαθιά Κουλτούρα»;

ΓΥΝΑΙΚΑ: Re: Σινεμά απόψε;

«Βαθιά Κουλτούρα» αλλά μετά να πάμε για Goody’s.

Μετά την πρώτη ανταλλαγή, ο τίτλος έπρεπε να αλλάξει ώστε να αντικατοπτρίζει το ερώτημα.

5. Τίτλος που φέρνει αποτελέσματα

Μια τεχνική που έχω χρησιμοποιήσει με μεγάλη επιτυχία είναι όταν θέλω να προσεγγίσω κάποιον που δεν με ξέρει. Συνήθως για να του πουλήσω κάτι. Οπότε οι πιθανότητες να ανοίξει ένα μήνυμα είναι μικρές, ειδικά αν έχει γραμματέα που του τα φιλτράρει. Kάνω μια έρευνα γύρω από αυτόν τον άνθρωπο να βρω τα ενδιαφέροντά του (επαγγελματικά ή προσωπικά) και φτιάχνω έναν τίτλο που να περιλαμβάνει κάτι από αυτά. Κάτι που είπε σε μια συνέντευξη ή σε ένα δελτίο τύπου. Αντί για τίτλο «Η εταιρεία μας μπορεί να σας βοηθήσει να πουλήσετε πολύ» βλέπει «Αν το ψαροτούφεκο ήταν σαν την βιομηχανία, όλα θα ήταν πράγματι πιο εύκολα» και …τσίμπησε!

όχι μεταξά σε e-mail6. Τίτλος που τα λέει όλα

Μερικές φορές δεν χρειάζεται να βάλουμε κείμενο. Από ευγένεια τέτοια μηνύματα στα Αγγλικά  έχουν και EOM. (End of Message) Για να μην νομίζει ο αποδέκτης ότι έγινε κάποιο λάθος. Είναι αντίστοιχο του STOP ή του OVER AND OUT παλιότερα. Αν έκανε σήμερα επίθεση ο Μουσολίνι, ίσως του απαντούσαμε με email έτσι:

 

14/12/2010 - alexanderchalkidis.com

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;