Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

What They Know - MobileΣύμφωνα με έρευνα της Wall Street Journal, πάνω από τις μισές εφαρμογές σε iPhone και Android στέλνουν προσωπικά δεδομένα πίσω σε διαφημιστικές εταιρίες, συνήθως χωρίς την συναίνεση του χρήστη.

Ερευνήθηκαν 101 δημοφιλείς εφαρμογές από τις οποίες οι 56 έστειλαν πίσω το μοναδικό για κάθε συσκευή αναγνωριστικό (UDID) σε άλλες εταιρίες χωρίς την συγκατάθεση των χρηστών. Μάλιστα 5 από αυτές έστειλαν την ηλικία, το φύλο και άλλα προσωπικά στοιχεία σε τρίτους, παρ’ ότι οι πληροφορίες αυτές δόθηκαν από τους ίδιους τους χρήστες και δεν είχαν «εξαχθεί» από άλλα μέρη της μνήμης της συσκευής.

Αν και οι περισσότεροι υπολογιστές είναι σε θέση να μπλοκάρουν τη χρήση των cookies στον web browser, φαίνεται να υπάρχει περιορισμένη δυνατότητα μπλοκαρίσματος της αποστολής του μοναδικού αναγνωριστικού της συσκευής το οποίο είναι ενσωματωμένο στα smarthphones. Το iPhone της Apple δίνει την δυνατότητα στον χρήστη να μπλοκάρει την αποστολή των δεδομένων θέσης του, αλλά ο διαμοιρασμός των άλλων προσωπικών στοιχείων δεν φαίνεται πως μπορεί να αποκλειστεί.

Μεταξύ των εφαρμογών που δοκιμάστηκαν από την Wall Street Journal, διαπιστώθηκε ότι τα iPhone apps στέλνουν σε τρίτους περισσότερα προσωπικά στοιχεία απ’ ότι αυτά για Android.

Διαβάστε περισσότερα για την έρευνα «IPhone and Android Apps Breach Privacy» της WSJ.

 

19/12/2010 - adslgr.com με πληροφορίες από cellular-news.com

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;