Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

targets boomersOι διευθυντές και τα ανώτερα στελέχη της γενιάς του baby boom –οι σημερινοί 60+άρηδες– νικήσαν τη φοβία τους προς τη νέα τεχνολογία και δεν υστερούν πλέον όσον αφορά την κατανόηση και τη χρήση των new media. Δεν υστερούν στις ίδιες δεξιότητες ούτε σε σύγκριση με τις νεότερες γενιές. Η εκτόξευση της τάση αυτής μεταξύ των ηλικιακά ώριμων στελεχών στη χρήση των νέων τεχνολογιών είναι όχι μόνο σημαντική, αλλά και πολυδιάστατη, αφού απαντά και στο ζητούμενο εκείνων των εργοδοτών που δίνουν προτεραιότητα στη διά βίου κατάρτιση και στην ανάπτυξη των στελεχών τους.

Σύμφωνα με βρετανική έρευνα στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, προκύπτει ότι οι διευθυντές και τα ανώτερα στελέχη χρησιμοποιούν τεχνολογίες που συνήθως η χρήση τους θεωρείται δεδομένη μόνο όσον αφορά τις νεότερες γενιές των στελεχών. Και παρά το επικρατούν δυσμενές οικονομικό κλίμα, σχεδόν ο ένας στους δύο εργοδότες διαθέτει ειδικό προϋπολογισμό αποκλειστικά για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων του μάνατζμεντ και της ηγεσίας.

Η πλειονότητα των εργοδοτών πιστεύει επίσης ότι τα υψηλής ποιότητας προγράμματα για την ανάπτυξη δεξιοτήτων συνιστούν κρίσιμο παράγοντα επιτυχίας. Η κατάρτιση που παρέχεται επιτυγχάνεται κατά δύο τρόπους: με ηλεκτρονική καθοδήγηση και με διαπροσωπική κατάρτιση και διαγενεακή συνεργασία στον χώρο της εργασίας.

Σχεδόν ο ένας στους δύο διευθυντές χρησιμοποιεί online videos, ένα σημαντικό ποσοστό τους συμμετέχει σε ηλεκτρονικά κοινωνικά δίκτυα, χρησιμοποιούν e-books και σε σημαντικό ποσοστό τους συμβουλεύονται ανοιχτά fora. Δεν παραλείπεται όμως και η παράλληλη χρησιμοποίηση παραδοσιακών τρόπων on-the-job-training, όπως και πρόσωπο-με-πρόσωπο με τον εκπαιδευτή, με τελικό ζητούμενο των εργοδοτών το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που τους παρέχει ένα καλύτερα εκπαιδευμένο προσωπικό.

 

31/12/2010 - Χριστινα Δαμουλιανου / kathimerini.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;