Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

vodafone logoΣτο διαδίκτυο βρίσκονται προσωπικές πληροφορίες 4 εκατομμυρίων πελατών της Vodafone στην Αυστραλία, γεγονός που χαρακτηρίζεται ως "απίστευτη" απροσεξία εκ μέρους της εταιρείας. Ονόματα, διευθύνσεις, αριθμοί διπλωμάτων οδήγησης, στοιχεία πιστωτικών καρτών, εισερχόμενοι και εξερχόμενοι αριθμοί κλήσης και μηνυμάτων, μαζί με τις ημερομηνίες και ώρες διεξαγωγής, είναι προσβάσιμα μέσω κωδικών που έχουν στα χέρια τους χιλιάδες άτομα.

Εγκληματικές ομάδες ήδη πληρώνουν για τις προσωπικές πληροφορίες μερικών πελατών της Vodafone, ενώ κάποιοι χρησιμοποιούν τους κωδικούς εισόδου για να ελέγξουν τις κλήσεις των συντρόφων τους. Κάποιοι μεταπωλητές αναφέρουν ότι συχνά τους ζητούνται "χάρες" από τρίτους, θέλοντας να πάρουν τους κωδικούς και να αποκτήσουν πρόσβαση στη βάση δεδομένων στο διαδίκτυο.

Όλες αυτές οι πληροφορίες δε βρίσκονται μόνο στο intranet της εταιρείας, αλλά είναι προσπελάσιμες από το διαδίκτυο, προκειμένου να έχουν σε αυτά πρόσβαση οι συνεργάτες και οι μεταπωλητές της εταιρείας, χρησιμοποιώντας κωδικούς ασφαλείας. Ο καθηγητής Michael Fraser, επικεφαλής του Κέντρου Δικαίου Πληροφοριών στο Πανεπιστήμιο Τεχνολογίας στο Σίδνεϊ, είπε ότι πρόκειται για μέγιστο παράπτωμα των υποχρεώσεων της εταιρείας για την προστασία προσωπικών στοιχείων και "απίστευτα αμελής προστασία".

"Το γεγονός ότι μπορείς να αναζητήσεις οποιονδήποτε τόσο εύκολα, φαίνεται να είναι ένα μεγάλο παράπτωμα στην ιδιωτικότητα και συνεπάγεται σχεδόν αμελή έκθεσή της σε εγκληματική δραστηριότητα."

Εκπρόσωπος της Vodafone είπε ότι η εταιρεία έχει ξεκινήσει έρευνα και αναθεώρηση των διαδικασιών ασφαλείας.

"Οι πληροφορίες των πελατών είναι προσβάσιμες μέσα από ασφαλή πύλη του διαδικτύου, από εξουσιοδοτημένους εργαζομένους και συνεργάτες, μέσω ασφαλούς κωδικού. Κάθε μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στο portal θα ληφθεί σοβαρά υπόψη, θα αποτελέσει ρήξη της εργασίας στην εταιρεία ή της σχέσης συνεργασίας και πιθανώς να αποτελέσει έγκλημα."

Επίσης είπε ότι όλοι οι κωδικοί θα αρχικοποιηθούν, ενώ οι διαδικασίες εκπαίδευσης θα αναθεωρηθούν. Την ίδια στιγμή ο Επίτροπος Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων της Αυστραλίας είπε ότι όλοι οι οργανισμοί οφείλουν να ασφαλίσουν τα προσωπικά δεδομένα των πελατών τους, διαφορετικά θα έρθουν αντιμέτωποι με το νόμο.

 

10/01/2011 - ipo / adslgr.com με πληροφορίες από telconews.com & theage.com.au

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;