Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

Ενάντια στη Microsoft στράφηκε η Google, κατηγορώντας την για την αντιγραφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης, μία υπόθεση που είναι γνωστή και ως «απάτη Bing». Συγκεκριμένα, οι τεχνικοί της Google δημιούργησαν 100 παράλογες λέξεις αναζήτησης, όπως παραδείγματος χάριν «hiybbprqag», που συνέδεσαν με ψεύτικα αποτελέσματα. Μέσα σε λίγες εβδομάδες, τα ίδια αποτελέσματα άρχισαν να εμφανίζονται και στη μηχανή αναζήτησης της Microsoft, το Bing. Από την πλευρά της, η Microsoft αρνείται τους ισχυρισμούς της Google και την κατηγορεί για διεξαγωγή «κατασκοπευτικών ακροβατικών».

«Δεν αντιγράφουμε τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, χρησιμοποιούμε πολλαπλά σήματα και προσεγγίσεις στη διαδικασία κατάταξης των αποτελεσμάτων αναζήτησής μας» τόνισε ο αντιπρόεδρος του Bing, Χάρι Σουμ. Στο αντίπαλο στρατόπεδο, ο σχεδιαστής λογισμικού της Google, Αμίτ Σινγκχάλ, επέμεινε ότι πρόκειται για «μία ξεκάθαρη υπόθεση απάτης», προσθέτοντας ότι η εταιρεία αποφάσισε να πραγματοποιήσει το πείραμα μετά τη διαπίστωση ότι τα κακώς ορθογραφημένα ερωτήματα και αποτελέσματα αναπαράγονταν στο Bing. «Μία αναζήτηση για το ερώτημα “hiybbprqag” οδηγούσε στη διεύθυνση ενός θεάτρου στο Λος Αντζελες. Από ό,τι γνωρίζουμε η μόνη σύνδεση μεταξύ του ερωτήματος και του αποτελέσματος ήταν η σελίδα αποτελεσμάτων της Google», συμπλήρωσε. «Εκτός αυτού, παρατηρήσαμε ότι οι διευθύνσεις από τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google εμφανίζονταν στη συνέχεια στο Bing με αυξανόμενη συχνότητα».

http://1.bp.blogspot.com/_7ZYqYi4xigk/TUiM2g6Yn7I/AAAAAAAAHeE/SoP-ttckuEM/s1600/google-hiybbprqag-cropped-1.png

http://3.bp.blogspot.com/_7ZYqYi4xigk/TUiM2fgTKTI/AAAAAAAAHd8/WMtJTo_4djs/s1600/bing-hiybbprqag-cropped-1.png

Σε περίπτωση που επιβεβαιωθούν οι κατηγορίες της Google, τότε οι επιπτώσεις θα είναι ευρύτερες, δεδομένου ότι η Microsoft παρέχει την τεχνολογία της στη μηχανή αναζήτησης της Yahoo σε ΗΠΑ, Μεξικό, Αυστραλία και Βραζιλία στο πλαίσιο της 10ετούς συμφωνίας συνεργασίας των δύο εταιρειών.

Σημειώνεται ότι η Google έλεγχε περισσότερο από το 70% της αμερικανικής αγοράς αναζήτησης τον Αύγουστο, όταν και ξεκίνησε το πείραμά της, σύμφωνα με τα στοιχεία της Experian Hitwise. Οσο για την Bing, την ίδια περίοδο έχει προσελκύσει μόλις το 10% της συγκεκριμένης αγοράς.

 

03/02/2011 - kathimerini.gr


Διαβάστε επίσης: Σχετικά με το πρόβλημα του search spam και των αλλαγών της Google στον αλγόριθμο της

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;